adexo3
۵۲۷۶۷
۷۰ نظر
۵۱۱۹
۷۰ نظر
۵۱۱۹
پ

تجاوز به دختربچه ها توسط راننده سرویس

هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه، سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش شده است.

روزنامه بهار : هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه، سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش شده است.

آن‌گونه که مادر فرشته عنوان کرده ۲۸ مهرماه سال گذشته بود که او به همراه دو خانواده دیگر که همگی کودکانشان در یک مدرسه تحصیل می‌کردند از آژانس مسافربری نزدیک محل سکونتشان درخواست یک راننده چشم‌و‌دل پاک و متعهد می‌کنند که در ازای دریافت ۵۰‌هزار تومان، وظیفه انتقال این سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده گیرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری راننده یک دستگاه پژو را به عنوان سرویس به آنان معرفی می‌کند، گفت: اما ساعاتی بعد مدیریت آژانس(ر. ه) راننده یک سواری پراید که معلولیت را در یک چشمش داشت به عنوان راننده سرویس به اعضای خانواده سه کودک معرفی می‌کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری مي‌گويد‌که مدیریت آژانس مسافربری با معرفی این فرد به عنوان یکی از «معتمدین» که برای امرار معاش و تامین هزینه‌ خانواده‌اش زحمت می‌کشد، مدعی شد که با اصرار مسئول آژانس مسافربری این فرد به عنوان راننده سرویس کودکان انتخاب شد.

مادر فرشته با بیان این‌که از آن زمان رفتار کودکش پرخاشگرانه و عصبی شد، گفت: این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد به گونه‌ای که مدیریت مدرسه در تماسی با وی درخواست کرد نسبت به تصحیح رفتارمان با فرشته اقدام کنیم. وی با بیان این‌که تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود، گفت: تا این‌که در ۱۸ بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته به منزل می‌گذشت با تلفن همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او درباره تاخیر سوال پرسیدم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را علت این تاخیر عنوان کرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که هنگام تحویل فرشته دریافتم که این کودک شش‌ساله نمی‌تواند به‌درستی قدم بردارد، گفت: فرشته هنگام پیاده‌شدن از خودرو دو لگد به پای راننده وارد کرد و در حالی که به‌شدت می‌گریست، وارد خانه شد و هنگامی که در این مورد از راننده جنایتکار سوال کردم وی عنوان کرد که فرشته در مدرسه زمین خورده و از شدت عصبانیت و ناراحتی اقدام به چنین کاری کرده است. اما من که به رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم که آنان هرگونه ضربه به دخترم را رد کردند.

وی با اشاره به این‌که مدام از دخترم درباره رفتار راننده جنایتکار سوال می‌پرسیدم، گفت: سرانجام با دادن ‌هزار وعده و التماس، فرشته لب به سخن گشود و پرده از هوسرانی راننده آژانس برداشت.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان این‌که این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که به بهانه «قطاربازی» دختر شش‌ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به گونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبود. مادر این فرشته کوچولو در حالی که به‌شدت می‌گریست مدعی شد که راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر، تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قراری می‌داده است.

وی مدعی شد که این راننده جنایتکار هنگامی که دخترش را در ساعت ۷:۱۵ هر روز صبح تحویل می‌گرفته پس از پیاده‌کردن دو دختر دیگر به بهانه این‌که مادر فرشته گفته که برایش خوراکی بخرم او را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده به گونه‌ای که مسئولان مدرسه نیز عنوان می‌کردند که هر روز صبح فرشته با کفش‌های خاکی و لنگه‌به‌لنگه به مدرسه می‌آمد.

چاقوی زرد، حق‌السکوت دختر ۶ ساله

مادر فرشته می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر‌و‌پدرت را با چاقو می‌برم و این‌گونه او را به سکوت وا‌می‌داشت. وی با صدور قرار مجرمیت این راننده جنایتکار اشاره و ادعا کرد که وقاحت این خانواده به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای پرداخت مبلغ ۴۰‌میلیون تومان از شکایت خود صرف‌نظر کنیم اما مگر ما دختر شش‌ساله‌مان را به این مرد اجاره داده بودیم که او در ازای این اقدام به ما پول بدهد؟ فرشته امانتی در دست این مرد بود.

مصرف قرص‌های آرام‌بخش در شش‌سالگی

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت: در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکي و روان‌درمانی است و پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی‌قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد. وی با بیان این‌که زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش سخن گفت که حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که تنها خواسته‌اش این است که مسئولان اشد مجازات را برای این مرد ۴۰‌ساله در نظر بگیرند گفت چرا این مرد که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده باید به قید وثیقه آزاد شود؟

وی افزود: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف‌نظر نخواهم کرد زیرا نمی‌خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگران را در خرابه‌ای قربانی هوسرانی خود کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با اشاره به این‌که روز دوشنبه صدای زنگ مدرسه تغییر کرده بود و به همین لحاظ فرشته از ترس خود را خیس کرد، گفت: دخترم هر‌شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود. به گفته وی، فرشته در جلسات دادسرا با دیدن متهم خود را خیس می‌کرد.

خاله سوسکه خطاب کردن سارینا

همچنین پدر سارینا، دختر دیگری که در خودرو این مرد هوسران حضور داشت، با بیان این‌که دخترش بیش‌فعال است گفت: این راننده جنایتکار بارها سارینا را «خاله‌سوسکه» خطاب می‌کرد و می‌دانست که این دختر شش‌ساله هر اتفاق و حرفی را که در مدرسه یا سرویس زده می‌شود به من منتقل می‌کند. وی با بیان این‌که مدرسه سرویسی را برای ایاب و ذهاب کودکانمان در نظر گرفته بود، اما خانمی که اقدام به جابه‌جایی بچه‌ها می‌کرد با بداخلاقی با آنان رفتار می‌کرد و شش کودک را درون یک ماشین جا می‌داد، گفت: برای راحتی دخترانمان اقدام به کرایه اتومبیلی از موسسه توریستی محله کردیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که در روز حادثه نیز متهم با من تماس گرفت و عنوان کرد که مدیر مدرسه اجازه نمی‌دهد که دختران را به منزل برسانم، گفت: من به مدرسه رفتم اما مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و با این لفظ که به حرف من گوش کن به نفع توست، مانع از حضور این راننده در مدرسه شد. پدر سارینا با بیان این‌که بارها مشاهده کرده بودم که سارینا موقع پیاده‌شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می‌زند، گفت: سارینا بارها عنوان کرده بود که از راننده سرویسش متنفر است و ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول‌بودن راننده گذاشته بودیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که چند روز بعد متوجه اتفاق شدم، گفت: مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس به مردی غریبه اعتماد کردیم. هرچند ما حتی تصور این مسئله را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش‌ساله هم رحم نکند نداشتیم.

یکی دیگر از مادران کودک مورد تهدید با چاقو قرار گرفته، درباره حادثه کودک‌آزاری به ایسنا گفت که این راننده جنایتکار با دلنیای ۹ ساله‌ام شوخی‌های نامناسب و بد می‌کرد و دخترم را «بزغاله» صدا می‌کرد که به او تذکر دادم که با دخترم شوخی نکن، اما تا زمانی که فرشته راز این راننده جنایتکار را فاش نکرده بود، دلنیا به من و پدرش نگفته بود که توسط راننده‌اش با چاقو تهدید شده است.

وی گفت: دخترم در تمام مراحل بازپرسی تهدید با چاقو زرد‌رنگ توسط این راننده جنایتکار را تشریح کرده است. با این‌که حالا پس از گذشت ماه‌ها پرونده رسیدگی به هوسرانی این مرد در حال پیگیری است، جای سوال است که چه کسی باید پاسخگوی آینده از دست رفته کودکان خردسال باشد که تنها و تنها قربانی هوسرانی مردی شده و اکنون متهم آزادانه در شهرقدس می‌چرخد.

اسامی قربانیان این جنایت به درخواست والدینشان و براي حفظ آبروی این کودکان تغییر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ميم

      زماني كه خونه هاي آدما ديوار نداشت گذشت ...
      افسوس

      پاسخ ها

      • شمیسا

        بارالها

        كنج قفس مي‌ميرم و اين خلق بازرگان
        چون قصه‌ها ، مرگ مرا نيرنگ مي‌دانند
        .
        .
        .

    • karma

      چه حیوونایی پیدا میشن

    • همایون

      این جنایتکار باید اعدام بشه . حالا الان دوباره یک سری میگن اعدام بد هستش ...................

      پاسخ ها

      • ناشناس س س

        آره آقا همایون من با اعدام مخالفم این رو باید تکه تکه کرد و بعد روزی یه بار یه قسمتی از بدنش رو سوزاند تا عبرتی شود برای سایرین.

      • بدون نام

        :(

      • بدون نام

        اعدام برای این موجود کمه اگه من بودم میفرستادمش کویر لوت چاه بکنخ

      • میلاد منچستری

        اونی که منفی داده با خودش چی فکر کرده؟؟؟؟؟

      • طُرفه

        چرا واسه این کثافتا قانون اعدام قرار ندادن؟!؟ مطمئن باشید این افراد مریض اگه فرصتی پیدا کنند به بچه های محارم یا آشناهای خودشون هم دست درازی میکنند!

    • کاربر

      خیلی این مرتیکه آشغاله - حکم معلومه دیگه بایداعدام بشه اعدام اعدام اعدام

    • بدون نام

      زنده زنده قطعه قطعه اش کنید

    • بدون نام

      بمیرم الههههی واسه این بچه.
      اما چیزی که بیشتر دل ادمو به درد میاره بی اعتناییه

    • احمد

      اینجور حیوونایی رو باید سوزوند اعدام کمه

    • Abso47lution

      فقط اعدام ........
      مرتیکه حیوان صفت

    • بدون نام

      اعدام

    • حجت

      وااااااااای بای سنگسار شه

    • مجتبي

      گاهي به انسانيت خودمون شك ميكنيم.حيوانات متحيرند از اعمال ما......به كجا ميرويم.....

    • 123

      اعدام كنيد لعنتي رو

    • ناشناس س س

      برترین ها تو رو خدا تا حکم این حیوان پست ما رو بیخبر نذار لطفا.
      تمام مراحل دادگاه رو تا قصاص و عکسهای قصاص رو دنبال کنید و به ما خبر بدید که حداقل دلمون خنک بشه . حیف حیووون

    • بدون نام

      اعدام - تیکه تیکه کردن

    • ناشناس س س

      آقا دارم دیونه میشم . نمیفهمم چرا هی دادگاه تشکیل میدن . جرمش که مشخصه پس چرا این دست و اون دست میکنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخ حرف دلمو زدی بدنش به من هم اونو سلاخی میکنم هم اونایی که منفی میدنو

    • بدون نام

      هرچی فکر می کنم هرچی به مغزم فشار میارم جریان کودک آزاری رو نمی تونم هضم کنم!!!!1 آخه یعنی چی ؟ !!! سرگیجه گرفتم....... اعدام مجازت کمیه برای این آدما اگه یه قانون خوب تو این مملکت باشه همین اعدام برای این جونوراست

      پاسخ ها

      • ناشناس س س

        کدوم از خدا بیخبر منفی داده ؟ ؟

      • ???

        تویی که منفی دادی امیدوارم سر خودتم بیاد

      • بدون نام

        دوست ؟؟؟چه گیری دادی به منفی ها بزار به حال خودشون باشن

    • یک دوست

      آزادی به قید وثیقه برای جنایتکاری که مستحق مرگ است ؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی ناراحت شدم به نظرم لیاقتش تا اخر عمر زندان رفتنه نه اعدام

    • بهار

      خدالعنتت کنه که نمیدونی باآینده وزندگی این دخترچه کردی.توروبایدزنده زنده سوزوند

    • مجيد

      ازوقتيكه خبروخوندم سردرد گرفتم خصوصاوقتي خوندم اين جنايتكارباوثيقه آزاده

    • شاکی

      خیلی متاسف شدم. حالم بد شد
      نابود بشن این جور موجودات

    • ياسمين

      الهي بميرم واسه اون بچه كه تا اخر عمر اين كابوس همراهشه.
      لعنت خدا به مرداي هوسباز بياد.
      چرا تو هند اين اتفاق افتاد كل جهان فهميدند ولي تو ايران مخفي ميمونه.؟!؟؟؟!!!!!!

    • محسن

      چرا با قید وثیقه همچین آدمی باید الان آزاد باشه . چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟
      چرا ؟

    • pop

      زجر فراوون سنگسار که آرزوی مرگ کنه بعدش 1000بار اعدام شه پست فطرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        100000000000000000000000کمشه

    • ali33

      به نظر من بهترین اقدام اینه :
      1- اعدام این نا انسان
      2- چاره اندیشی برای جلوگیری از تکرار این وقایع
      3- هوشیاری بیشتر والدین
      4- آگاه کردن بچه ها از هر نوع تهدیدممکن
      5- ومهمترین اقدام فرهنگ سازی جامعه که متاسفانه خیلی سهل انگاری شده و متولی خاصی انگار ندارد

    • احمدی

      حالم خرابم شد
      باید بدنش رو خراش بدن بعد نمک بریزن رو زخمش بعد اسید بریزن رو صورتش و جاهای دیگه بدنش.
      بعد از نوک پا شروع کنند بدنش رو سلاخی کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا موافقم اعدام کمشه

      • کاربر

        کاش شماقاضی پرونده بودی
        توی بچگیم خدابهم رحم کردوشانس آوردم که تونستم ازدست اون بیشرف فرارکنم وگرنه وقتی که بزرگ شدم ومیفهمیدم چه بلایی به سرم اومده خودمومیکشتم کاش آدمابه عواقب کاراشون فکرمیکردن کاش فکرمیکردن اگه این بلاسربچه خودشون بیادچیکارمیکنن؟؟؟؟
        خدالعنتشون کنه من که گاهی وقتاکابوس اون آدمومیبینم 14 سال ازاون موقع میگذره ولی قیافش توی ذهنمه الهی زجرکش شده باشه

    • حمیدرضا

      طفل معصوم .چه گناهی کرده؟این جنایتکارو باید سنگسار کنن تا عبرتی بشه برای بقیه.دلم سوخت بخدا آتیش گرفتم.آدم بمیره این چیزارو نشنوه

      پاسخ ها

      • ???

        کامنت منفی پس امید داریم در مورد خودت همچین چیزی رو ببینی و ما بشنویـــــــم .
        آمین

    • سیما3

      خدایا فرزندانمان را از شر شیطان وشیطان صفتان حفظ کن.آمین

      پاسخ ها

      • ???

        تویی که منفی دادی انگار خیلی دوست داری همچین اتفاقی واست بیفته ؟
        پس دعا میکنیم که بی جواب نمونی .
        آمــــــــیـــن

    • reza

      اینجور آدم رو باید با ساتور تیکه تیکه کرد...

    • بدون نام

      با همون چاقو دسته زرد خودش سلاخيش كنيد بي شرف .........

    • استار

      اي جانم...
      خدايا نصيب نكن
      براي يه دختر اين يعني.......پايان زندگي!

      پاسخ ها

      • L

        برای پسرهم همینطور این کارشنیع دختروپسر نداره

      • استار

        درسته اما اميدوارم متوجه منظورم شده باشي!

    • بدون نام

      اه اه
      حالم بد شد، حالا چرا این کثافت با وثیقه آزاد شده؟ اعدام برای این حیوون کمه

    • فاطمه

      باید با این افراد کاری کرد که آتیلا با دشمنان و خیانکارها انجام می داد زنده زنده گوشت بدنشونو میکند تا به استخوان سفید می رسید.مرگ تدریجی نه مرگ یکباره و راحت.آدم تو این جامعه اصلا باید به کی اعتماد کنه؟!

    • کریمی

      بعضی ها را در جوب باید شست تا لجنها همه خوشحل شوند که کثیف تر از خودشان هم هست.

      قوه قضائیه اشتباه بزرگی کرده باید هرچه زودتر اعدام بته ای حیوان صفت
      اگر فرار کنه این دختر وضعیتش بدتر میشه چون هر ان احساس میکنه که در همین نزدیکی ها است.

    • ناهید

      دوس دارم اینو اعدام کنننننننننننننننننننننننننننننن

    • بهنود

      اعدام براش کمه مرتیکه .
      باید تیکه تیکه اش کنن و با زجرکش شدن بمیره

    • Melody

      قلبم درد گرفت خدايا
      بميرم برا اين بچه ها تا عمر دارن يادشون نميره
      منم موافقم اعدام كمشه بايد زنده زنده دفنش كرد اين هوس باز رو
      واقعا متاسفم الان آزاد داره ميچرخه …

    • حسین ابراهیمی

      بنام خدا به اعتقاد من ، ما به مسایل اطرافمان بی توجه شده ایم درهنگام خرید فقط می پرسیم چقدر شد؟بارها حساب کردم و دیدم بیشتر می گیرند موضوع این است که به دلیل مشغله سازی ها الکی خودمان را گرفتار کردیم چه چیزی از کودک دلبندمان مهمتر است یادمه روزهای اول دبستان که تنها میرفتم بعد از چند روز پدرم گفت چرا به یک چیزی لگد میزنی وتا مدرسه با خودت می بریش که متوجه شدم مرا تعقیب می کرده از اینرو تمام اون سالها همیشه فکر می کردم پدرم پشت سرم هست و مراقب رفتارم بودم بیاییم به جای اعتمادهای بیجا نظارت های ضروری را جایگزین کنیم یا به عبارتی پیشگیری کنیم

    • حامد

      به حدی عصبی شدم اگه میدیدمش خودم با دستهای خودم میکشتمش
      باید در ملا عام قرارگیرد و هرکس بخواهد به حدی می تواند او را کتک بزنند تا بمیرد

    • آوین

      کسانی که به نظرات مردم نمره منفی دادن حتما کارهای این حیوان را تایید میکنن فکر کنید اعضا خانواده شما قربانیان این فاجعه بودن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر به منفی دیگران گیر ندید اولا شاید یه دلیلی داشته باشه ثانیا شاید به خاطر این باشه که حرص افرادی مثل شمارو در بیارن پس ولشون کنید

      • ناشناس س س

        کاربر جون اگه دلیل منطقی دارن توضیح بدن ما هم بدونیم

    • majid

      همه اینها نتیجه از بین رفتن دین و ایمان هست وظیفه خانواده این دختر اینه که هر جوری هست کاری کنن از دل این کوچولوی پاک در بیاد این آشغالو باید همون روز اول وسط شهر جلوی همه اعدام می کردن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا فکر میکنی این دختر بتونه فراموش کنه ؟؟؟؟؟ بعضی کارا تاثیر خودشون تا اخر عمر طرف حفظ میکنن

    • اکسیژن

      کامنت من طبق معمول فیلتر شد...نمی دونم زبون نوشتاری من خیلی تیزه و خطرناک یا اینکه مسئولین برترینها خیلی نگران مجله هستن که فیلتر نشه..واقعا کامنتم به چه دلیلی فیلتر شد؟؟ جز این بود که گفتم این حیون صفت رو باید بعد اعدام 48ساعت بر سر دار نگه داشت که درس عبرت بشه؟؟ این حرف من سیاسی بود یا به دور از ادب که فیلتر شد؟؟؟واقعا متاسفم

    • اميرح

      اين ديگه چه خبري بود. بغضم گرفت بخدا
      لعنتي
      بيجه دوباره بيدار شده! هنوز اون جنايت از ذهن ها پاك نشده

    • سورنا

      باید با قند چین دندوناشو دونه دونه کند با کارد میوه خوری پوست سرشو کند با درل چشمای هیزشو سوراخ کرد دستو پاهاشو با اره کند سرب مزاب بریزن تو دهن کثیفش . بعد زنده زنده اتیشش بزنن و برای مرگ پلیدش پایکوبی کنن

      پاسخ ها

      • اکسیژن

        فک کنم فقط من با پیشنهادت موافق باشم.

      • مینا

        منم موافقممممممممم یه خرده اسیدم چاشنیش کن دیگه حله

      • بدون نام

        منم موافقم شدید

      • بدون نام

        فقط یه 10 _ 20 سالی باید طول بکشه تا درس عبرتی باشه برای بقیه

    • یارا

      خدا ازش نمیگذره،خانواده ها هم باید بیشتر حواسشون به بچه ها باشه چون این ازارها اول از نزدیکان هم رخ میده.خدا لعنت کنه هر بیوجدانی که به بچه ها نزدیک بشه.

    • amir

      اول بگم حیف کشور ایران که همچین لجنایی درونش هستن اخه بگو مرتیکه بچه شیش ساله چی میفهمی اگه دست من میفتادی از وسط با دشنه پارت میکردم ‏‎ ‎

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج