adexo3
۵۲۸۰۵۱
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار سیف برای افزایش یارانه نقدی

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: استفاده از منابع پر قدرت در بانک مرکزی ‌تجربه ای است که در گذشته و در دولت قبل انجام شده است و در آینده نیز می تواند انجام شود، ‌اما فکر می کنم که در دولت قبل به اندازه کافی در این زمینه درس گرفته‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: استفاده از منابع پر قدرت در بانک مرکزی ‌تجربه ای است که در گذشته و در دولت قبل انجام شده است و در آینده نیز می تواند انجام شود، ‌اما فکر می کنم که در دولت قبل به اندازه کافی در این زمینه درس گرفته‌ایم.

ولی‌الله سیف در گفت‌وگویی، درباره ادعای تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به افزایش میزان پرداخت یارانه نقدی و آثار آن بر منابع بانک مرکزی و اقتصاد کشور، اظهار کرد: درآمدهای دولت براساس قانون بودجه کشور کاملا مشخص است. در همین راستا زمانی که فردی بدون توجه به این درآمدها وعده ای می دهد یا این طرح نمی تواند اجرا شود یا چنانچه بر اجرای آن اصرار شود یکسری تخریب‌هایی در اقتصاد ایجاد می شود.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از منابع بانک مرکزی تجربه خوبی نیست، خاطر نشان کرد: استفاده از منابع پر قدرت در بانک مرکزی که به معنای چاپ اسکناس است، ‌ تجربه ای است که در گذشته و در دولت قبل انجام می‌شده است و در آینده نیز می تواند انجام شود، ‌اما من فکر می کنم که در دولت قبل به اندازه کافی در این زمینه درس گرفته‌ایم.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: به هیچ ترتیبی امکان پذیر نیست که بخواهیم بدون منابع مناسب در بودجه هزینه ای انجام دهیم، ‌ مگر آنکه در جیب همه مردم دست کنیم و همه آحاد جامعه فشار و شوک آن را تحمل کنند.

سیف گفت: به نظرم در طرح چنین مسائلی باید دقت بیشتری کرد و بر قانون اساسی تکیه شود. نباید وعده‌هایی مطرح شود که امکان عملیاتی شدن آن در شرایط مناسب وجود ندارد و برای اجرای آن لطمه ای به سایر بخش های اقتصادی وارد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      جرا کاندیداهایی که این وعده را میدهند از دور خارج نمیکنید؟ حتما باید نوشدارو بعد از مرگ سهراب باشه! صبح تا شب دارید هشدار میدید درباره این بلا باز باید صبر کرد تا یا رای دزدی بشه یایکی بیاد وهمه چیز رو نابود کنه؟

    • بدون نام

      حرص و طمع ریاست‌جمهوری چشم و گوش اینا رو پر کرده!
      وگرنه حالیشون بود ..

    • بدون نام

      لطفا یکی توضیح بده حقوق های آنچنانی از کدام منابع تامین می شه و چرا نظم و نظام اقتصاد بهم نمی ریزه؟

    • بدون نام

      جناب سیف شما سفره خانه تان رنگی رنگی سیرهستی از گرسنه خبرنداری ماملت ایران به چه زبانی به شمابگوییم یارانه می خواهیم

    • بدون نام

      هشدار نجومی ها به افزایش یارانه:اگه یارانه مردم زیاد بشه حقوق نجومی ما کم میشه

    • بدون نام

      نیازی به هشدار آقای سیف هم نبود . خیلی تابلو و بدیهیه که افزایش یارانه ها و چیزایی مثل کارانه و اشتغال ۵ میلیونی وعده های الکی و غیر کارشناسی و غیر ممکن هستند . همه هم میدونن .

    • قربانی

      اگرحقوق های نجومی داده نشود وبه قول اقای قالیباف این چهار درصدی ها اینهمه اختلاص نکنند وبرای مملکت واین مردم که با دادن میلیون ها شهید این انقلاب واین کشور را نگه داشته اند هیچ اتفاقی برای مردم نمی افتد

    • بدون نام

      آقای سیف درباره حقوقهای نجومی هشدار ندادی و نمیدی چون سیری

    • رحمان محمدی اصل

      آقای سیف بجای اینکه در خصوص وعده افزایش یارانه نقدی دهک های پائین به کاندیداها هشدار بدهی بهتر است 9 هزار میلیاردی که بدون سود و بدون کارمزد از سال 92 به مفسدان بانک تجارت کرمان پرداخت نمودی پس بگیری .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج