۵۲۸۱۷۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

«بازی کودکانه» به طناب دار گره خورد!

جوان ۳۵ ساله ای که طی یک نزاع خونین در مشهد، مرد ۵۰ ساله ای را با ضربه بیل کشته بود، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

روزنامه خراسان: جوان ۳۵ ساله ای که طی یک نزاع خونین در مشهد، مرد ۵۰ ساله ای را با ضربه بیل کشته بود، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.
ماجرای این پرونده جنایی اواخر اردیبهشت سال ۹۳ در منطقه امین آباد، هنگامی آغاز شد که دوچرخه سواری یک کودک در خیابان مورد اعتراض راننده پرایدی قرار گرفت که از آن محل در حال عبور بود. نزدیکان کودک مذکور که متوجه اعتراض راننده به دوچرخه سواری وی شده بودند به مشاجره با راننده پرداختند و به سوی خودرو سنگ پرانی کردند.
در این میان جوان دیگری که در یک تعمیرگاه مشغول به کار بود، وارد ماجرا شد و به این درگیری پایان داد. گزارش خراسان حاکی است: در همین حال ۲ برادر که از زمین های کشاورزی باز می گشتند، متوجه تجمع بستگانشان شدند که به خاطر دوچرخه سواری یک کودک مشاجره ای بین آن ها و افراد دیگر رخ داده بود. جوان ۳۵ ساله وقتی شنید که تعمیرکار جوان موجب شده تا راننده پراید از محل فرار کند، بسیار خشمگین شد اما در همین حال پدر ۵۰ ساله جوان تعمیرکار نیز سوار بر موتورسیکلت از راه رسید و بدین ترتیب درگیری بین ۲ برادر و پدر و پسر به نزاعی خونین کشیده شد.
در این میان جوان ۳۵ ساله با ضربه بیل مرد ۵۰ ساله را نقش بر زمین کرد که او چند روز بعد در مرکز درمانی جان سپرد و این گونه «بازی کودکانه» به جنایت رسید. بنابراین گزارش پس از دستگیری ضارب ۳۵ ساله، وی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی محاکمه و به قصاص نفس محکوم شد. با تایید این رای در دیوان عالی کشور و فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، سپیده دم روز گذشته قاتل با نظارت قضات اجرای احکام دادسرای مشهد پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید.
این گزارش حاکی است همچنین سپیده دم روز گذشته جوان ۲۷ ساله ای که در خرداد سال ۹۳ و طی نزاعی در خیابان فتاح، جوان ۱۸ ساله ای را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد. قاتل مذکور که «م.م» نام داشت پس از دستگیری در شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به قصاص نفس محکوم شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر دردناک که اینجوری جوانهای ما جلوی خشم خودشون نمیتونن بگیرن چرا قصاص

    • بدون نام

      بهترین کار رو کردن که بعضی ها متوجه بشن که هر مشکلی راه حلی داره نه با دعوا و عربده کشی جلب توجه کنن که مثلا ما بچه مونو خیلی دوست داریم چرابهش گفتین بالای چشمت ابروست.....

    • بدون نام

      میم میم

    • بدون نام

      درود بر قوه قضائیه که خیلی قاطع وسریع عمل میکنند ،سزای مرگ،مرگ است بایدقصاص میشدند تاجامعه انیت داشته باشد

    • ترانه

      بنده خدا میخواسته دعوا را خاتمه بده ،اتیش دامنشو گرفته، بلا به دور،

    • بدون نام

      اره این نخاله ها از بین برن خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج