۵۲۸۳۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نمایشگاه آثار نقاشی کودکان اتیسم در نیاوران

نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان ۵ تا ۲۲ ساله کم توان ذهنی و دارای اختلال طیف اتیسم با عنوان «آفتابی در میان سایه‌ای» ۲۱ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان ۵ تا ۲۲ ساله کم توان ذهنی و دارای اختلال طیف اتیسم با عنوان «آفتابی در میان سایه‌ای» ۲۱ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
نمایشگاه آثار نقاشی کودکان اتیسم در نیاوران

در این نمایشگاه که به همت «موسسه روان پژوهان مفید» برگزار می‎شود، ۱۲۰ اثر نقاشی با تکنیک اکریلیک روی بوم و سبک‌های متنوعی چون امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، فوویسم، پست امپرسیونیسم، کوبیسم و ... در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

هدف از برگزاری این نمایشگاه جلب توجه جامعه به افرادی است که فارغ از نگاه محدود جامعه، توانمندی‌های متنوع و گاه پوشیده‎ای دارند که تنها با درک درست و آموزش های تخصصی امکان تحقق پیدا خواهند نمود و با خلق آثار هنری ارزشمند در زمینه نقاشی، توانایی‎های خود را در معرض دید عموم قرار می‎دهند.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه برخی بازآفرینی آثار بزرگان نقاشی ایران و جهان و برخی دیگر نیز نقاشی های خلاقانه از ذهنیت خود هنرمندان است. نمایش این آثار، علاوه بر ایجاد امید در خانواده‎ها می‎تواند بستر مناسبی را برای ایفای نقش اجتماعی موثر برای افراد کم توان ذهنی و نیز اختلال طیف اتیسم فراهم آورد و زمینه ساز حضور آنان در جامعه باشد.

آئین افتتاحیه نمایشگاه «آفتابی در میان سایه ای» ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت دیدن از آثار ارائه شده در این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۱ و در روز-های تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۱ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج