adexo3
۵۲۸۵۴۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اعلام آمادگی کره شمالی برای نبرد با آمریکا

کره شمالی روز سه شنبه بار دیگر از آمادگی قاطعانه خود برای جنگ و هر نوع نبرد و رویارویی نظامی با آمریکا خبر داده است.

خبرگزاری ایرنا: کره شمالی روز سه شنبه بار دیگر از آمادگی قاطعانه خود برای جنگ و هر نوع نبرد و رویارویی نظامی با آمریکا خبر داده است.

کره شمالی بیان این موضع و اینکه هرگز تسلیم آمریکا نخواهد شد را در حالی بیان می کند که این روزها مصادف با اولین سالگرد انتخاب «کیم جونگ اون» به عنوان رئیس حزب حاکم این کشور محسوب می شود.

سال گذشته میلادی رهبر این کشور در کنگره ای به مناسبت سالگرد تاسیس حزب کار به ریاست این حزب برگزیده شد.
خبرگزاری کره شمالی که موضع رسمی این کشور را بیان می کند، امروز در گزارشی تصریح کرده است که این کشور در برابر تحریم ها، فشارها و باج خواهی هسته ای آمریکا مقاومت خواهد کرد.

پیونگ یانگ به شدت آمریکا و متحدانش را به دلیل برگزاری رزمایش های مختلف از جمله رزمایش سالانه در منطقه مورد انتقاد قرار داده و تهدیدهای واشنگتن را عامل تشدید تنش ها دانسته است.

این کشور که برای اولین بار در سال گذشته، کنگره حزبی را پس از سه دهه برگزار می کرد، افزوده است: در شرایطی که دو کشور در شدیدترین نوع رویارویی بسر می برند حزب حاکم کار کره شمالی وظایف خود را در این برهه حساس در شبه جزیره کره تحت رهبر ی «کیم جونگ اون» اجرا خواهد کرد.

این کشور همچنین امروز به دنبال آغاز انتخابات ریاست جمهوری در کره جنوبی از مردم این کشور خواست تا به محافظه کاران و حزب حاکم رای ندهند.

پیشتر روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان حزب حاکم کار کره شمالی در مطلبی خواستار کنار رفتن محافظه کاران از قدرت شده و از مردم کره جنوبی درخواست کرده بود افراد دیگری را به عنوان رئیس جمهوری خود انتخاب کنند که به دوران رویارویی و مناقشه پایان دهند.
امروز همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کره جنوبی پس از انداختن آرای خود به صندوق از مردم خواستند به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند.

در سراسر کشور کره جنوبی ۱۳ هزار و ۹۶۴ محل اخذ رای ایجاد شده است و دهها میلیون نفر واجد شرایط امروز به پای صندوق های رای رفته اند.

در شرایطی که نتیجه این انتخابات برای روابط دو کره بسیار مهم است کره شمالی اکیدا از مردم کره جنوبی خواسته است به محافظه کاران و مخالفان سیاست های پیونگ یانگ رای ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کره شمالی یه درسی به امریکایی ها بده که دنیا دنیاهست فراموش نکنند

    • بدون نام

      احساساتی نشوند بعضی ها که نگاه حماسه ای به این حماقت کره شمالی دارند این رفتارشان مثل فرستادن کارت دعوت ویژه برای آمریکائی هاست دو دیوانه روبروی هم .این حرکت کره ای ها فرافکنی برای گریز از مشکلات داخلی وسرگرم کردن سر ملت بدبختشان است از زمان سرنگونی اتحادشوروی وکمونیسم این نسخه ها دیگرجواب نمیدهد درواقع منظور رهبران کشور به اعتراف خودشان درگیر کردن کل جهان واز بین بردن کره زمین است تا آنجا که ابرقدرت واقعی جهان یعنی چین هم به آنها اعتراض کرد درصورت لزوم این دندان کرم خورده عفونی را از ریشه میکشند دنیا به اندازه کافی درگیراست و امنیت شرق آسیا به جرقه ای بنداست امثال مرحوم قذافی همفکران اینها بودند.

    • بدون نام

      امریکا به راحتی کره شمالی رو نابود میکنه ولی قبلی که بخواد نابود کنه کره شمالی امریکا و کره و چین و جهان به نابودی میکشه

    • بدون نام

      کره شمالی اول باید کره جنوبی و ژاپن رو نابود و بعد آمریکا رو،چون با درخواست این دوکشور انحصارطلب آمریکا رو به مقابله با کره شمالی دعوت کردند

    • بدون نام

      به امید خدا آمریکای کثیف که باعث عقب ماندگی جهن شده نابود میشه

    • بدون نام

      باسواد شاید امریکا کثیف باشه ولی خدایی با هیچ منطقی باعث عقب افتادگی جهان نشده . برو کتاب بخون کمتر حرف بزن . کافر همه را ب کیش خود پندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج