۵۲۸۷۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«رئال مادرید ۱۱– بارسلونا ۱» به شهرزاد رسید

نمایش «رئال مادرید ۱۱ – بارسلونا ۱» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیدمهدی شجاعی که پیش‌تر قرار بود از ۲۴ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه برود، به سالن شهرزاد نقل مکان کرد.

خبرآنلاین: نمایش «رئال مادرید ۱۱ - بارسلونا ۱» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیدمهدی شجاعی که پیش‌تر قرار بود از ۲۴ اردیبهشت در تالار حافظ روی صحنه برود، به سالن شهرزاد نقل مکان کرد.

مهدی شجاعی نویسنده و کارگردان «رئال مادرید ۱۱ - بارسلونا ۱» درباره تغییر محل برگزاری این نمایش عنوان کرد: «قرار بود نمایش «رئال مادرید ۱۱ - بارسلونا ۱» اردیبهشت و خرداد در سالن حافظ روی صحنه برود که به دو دلیل عظیم بودن و غیر متحرک بودن دکور و دلیل دوم در دو سانس اجرا رفتن، ما تالار حافظ را انتخاب کرده بودیم اما بر خلاف صحبت‌های انجام شده ١٢ روز مانده تا اجرا مطلع شدم قرارهایمان به شکل یکطرفه از جانب سالن حافظ فسخ شده و من مجبور به همکاری با گروهی دیگر بودم که آن گروه شامل ٣٣ بازیگر بود در نتیجه برای جلوگیری از افت کیفی نمایش از اجرا در سالن حافظ انصراف دادم و در تعامل با سالن تازه تاسیس شهرزاد، افتتاح یکی از دو سالن اصلی این تماشاخانه، با ظرفیت ٣٥٠ صندلی که یکی از بزرگترین بلک باکس های ایران است در تاریخ ٣١ اردیبهشت به بنده سپرده شد.»

در این نمایش بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، خاطره حاتمی، نادر فلاح، آرش اشاداد، فرزاد حسنی، ریحانه رضی، میثاق زارع و روزبه بمانی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین از دیگر عوامل می‌توان به علی مردانی تهیه کننده، مروارید جعفری مشاور کارگردان، برزین صالحی دستیار کارگردان و برنامه ریز، علی کوزه گر طراح نور، آیدین الفت طراح صدا، ندا نصر طراح لباس، ماریا حاجیها طراح گریم، محمد صادق زرجویان طراح پوستر و بروشور و عکاس و سارا حدادی مشاور رسانه ای و روابط عمومی(مکث) اشاره کرد.

این نمایش از روز ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۱، در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج