۵۲۸۷۵۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

هاشمی طبا: بانکداری اسلامی باید تغییر کند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون کنونی بانکداری اسلامی یکی از مشکلات اقتصاد کشور است که باید اصلاح شود.

خبرگزاری صداوسیما: سیدمصطفی هاشمی طبا پیش از حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، افزود: شعار اقتصادی من که از روز اول اعلام کردم حفظ ایران و اصلاح کشاورزی است. اگر بتوانیم این دو مورد را که در برنامه ششم توسعه بر آن تأکید شده است انجام دهیم بزرگترین اقدام اقتصادی است که برای کشور صورت می گیرد.

وی گفت: این شعار زمینه برای میراث ما برای آیندگان را فراهم می کند البته اقدامات دیگری هم هست که باید موازی با اجرای این شعار صورت گیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این روزها مردم به من مراجعه می کنند و خواسته های متفاوتی دارند برخی زندانی دارند، برخی دچار مشکلات روزمره هستند و برخی درباره آینده و اقتصاد کشور سؤال می کنند.

هاشمی طبا گفت: معیشت یعنی چه؟ برای چه کسی و مردم چه کسانی هستند؟ باید گفت معیشت مردمی که از زندگی عادی برخوردارند قابل ارتقاء نیست اما درباره محرومان، سرپرستان خانوار طبیعی است که با حذف یارانه ها با توجه به اینکه در قانون به آن اشاره شده است همان مبلغ را به کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی تخصیص خواهم داد تا به معیشت این گروه ورود کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من نمی توانم مشکل اشتغال نزدیکان و دوستان را حل کنم و این در اختیار من نیست.

هاشمی طبا اضافه کرد: تجمیع سرمایه برای ارتقاء تولید ناخالص ملی یکی از مشکلات اقتصاد کنونی است متأسفانه برای ایجاد شغل نمی توانیم سرمایه تجمیع کنیم حال این سرمایه خارجی باشد یا داخلی این در حالیست که در پنج ـ شش سال گذشته بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه داده ایم که با این مبلغ می توانستیم ۱۰۰۰ کارخانه ۲۵۰ میلیارد تومانی داشته باشیم یعنی اینکه این پول ها پخش شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: زمینه ها و مسائل مختلفی موجب شده است مؤلفه های سرزمینی را از دست بدهیم که این موضوع در آینده مشکلات اقتصادی زیادی را ایجاد می کند.

هاشمی طبا گفت: قانون بانکداری اسلامی کنونی اسلامی نیست و باید یک بانکداری مدرن و مطابق مقررات جدید و شفاف و توانا ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما چقدر بدبختیم که این کاندیدای ریاست جمهوری شده

    • معین

      تموم صحیتاشون صحیح بود و اما میشه بیش از این هم گفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج