جاباما
۵۲۸۹۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لیست ۱۰ بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان

بازی تازه منتشر شده Prey ، جدید ترین ساخته بتسدا این هفته در رقابت با بازی Mario Kart ۸ Deluxe برای کسب عنوان پر فروش ترین بازی این هفته انگلستان منتهی به ۶ مه (۱۶اردیبهشت) شکست خورده و نتوانست صدر جدول این هفته را به خود اختصاص دهد .

مجله سخت افزار: بازی تازه منتشر شده Prey ، جدید ترین ساخته بتسدا این هفته در رقابت با بازی Mario Kart ۸ Deluxe برای کسب عنوان پر فروش ترین بازی این هفته انگلستان منتهی به ۶ مه (۱۶اردیبهشت) شکست خورده و نتوانست صدر جدول این هفته را به خود اختصاص دهد .


لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان

در ادامه پنج بازی برتر این لیست بازی همیشه محبوب و پر طرفدار Grand Theft Auto V را مشاهده می کنیم که در جایگاه سوم قرار گرفته است در حالی که عنوان های Call of Duty: Infinite Warfare و Lego Worlds به ترتیب این هفته را در رتبه های چهارم و پنجم به پایان رسانده اند .

شایان ذکر است که عنوان Prey در تاریخ 5 مه (15 اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار گرفت و تنها یک روز زمان برای فروش و کسب صدر جدول این لیست داشت در حالی که بازی Mario Kart 8 Deluxe یک هفته قبل تر عرضه شد و این فرصت را داشت تا تمامی طول این هفته به فروش برسد . این نکته نیز در میزان فروش بازی ها بسیار مهم و حائز اهمیت است که بازی Mario Kart 8 Deluxe تنها برای کنسول نیتندو سوئیچ عرضه شده است اما عنوان Prey از پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی پشتیبانی می کند .

در ادامه لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده می کنید . لازم به ذکر است که این لیست بر اساس فروش فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Mario Kart ۸ Deluxe
  2. Prey
  3. Grand Theft Auto V
  4. Call of Duty: Infinite Warfare
  5. Lego Worlds
  6. Rocket League
  7. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  8. FIFA ۱۷
  9. Horizon Zero Dawn
  10. Forza Horizon ۳
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج