۵۲۹۳۵۶
۶۸ نظر
۵۰۰۴
۶۸ نظر
۵۰۰۴
پ

نامه احمد توکلی به روحانی

بدنبال سخنان اخیر آقای روحانی در همدان و کرمانشاه احمد توکلی طی نامه ای به روحانی به وی هشدار داد.ضرر این سخنان، برای عاقبت شما به مراتب بیشتر از نفع کوتاه مدت احتمالی آن برای جنابعالی خواهد بود.

پایگاه خبری الف: بدنبال سخنان اخیر آقای روحانی در همدان و کرمانشاه احمد توکلی طی نامه ای به روحانی به وی هشدار داد.ضرر این سخنان، برای عاقبت شما به مراتب بیشتر از نفع کوتاه مدت احتمالی آن برای جنابعالی خواهد بود و شما را در آغاز مسیری قرار خواهد داد که برخی از پیشنیان با همین تصور در آن قدم گذاشته اند، مسیری که بیش از آنکه خوشنامی و عاقبت بخیری برایشان داشته باشد بدعاقبتی و بدنامی را برایشان رقم زد.

متن کامل نامه احمد توکلی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مَا أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَار

چه بسیار است عبرتها و چه اندک است عبرت گرفتن - علی علیه السلام

ملت شریف ایران

این روزها حوادثی رخ میدهد و مواضعی از دوم مقام رسمی کشور سر میزند که انسان میماند به امام و شهداء چه بگوید! از روزهای نخست تبلیغات انتخاباتی به آقای روحانی برادرانه تذکر دادم که چون شما نامزدی هستید که در عین حال رئیس جمهور مستقر است، اگر به مصالح ملی مقید باشید، نمی توانید هر حرفی را بزنید. مقصودم از هر حرفی خطاب به سایر نامزدها بود. متاسفانه وی نه تنها به این تذکر توجهی نکرد که هیچ، حالا میبینیم در هیئت یک اپوزیسیون تیغ به روی نظام جمهوری اسلامی میکشد! کاش ما نبودیم و این استحاله ها را نمی دیدیم.

به عبارات زیر که آقای رئیس جمهور در سخنرانی خود در همدان، ارومیه و کرمانشاه ایراد کرده است نگاهی بیاندازید (به نقل از خبرگزاری ها):

- اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده رو های ما هم دیوار خواهد بود. آنها می خواستند پیاده روی زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند.

- اردیبهشت ۹۶ هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند.

- منطق شما ممنوع کردن است و چیز دیگری ندارید. منطق شما هوچی بازی است و چیز دیگری ندارید.

- ما انحصارگرایان را نمی خواهیم. ما آنهایی که پشت میز نشسته اند و حکم صادر کرده اند، نمی خواهیم.

- می خواهند ناامنی را به کشور بازگرداند و می خواهند آرامش منطقه را برهم بزنند.

- شما آنها را نمی شناسید من آنها را می شناسم.

- بدانید همه آنهایی که امروز آمده اند و می خواهند قدرت را بگیرند در ۴ سال اخیر می خواستند شبکه های اجتماعی را فیلتر کنند.

- شما از آزادی حرف نزنید، آزادی خجالت می کشد.

از آزادی انتقاد و بیان سخن می گویند. یا للعجب! همانها که زبان ها را بریدند و دهان ها رو دوختند! این سخنان را رئیس جمهوری با حرارت بیان می کند، که در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی در برابر قرآن مجید سوگند یاد کرده است که «از هرگونه خودکامگی بپرهیزد و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است، حمایت کند».

این سخنان را رئیس جمهوری با حرارت بیان می کند که ۲۸ سال تمام، از مهر ۱۳۶۸ تا کنون دبیر شورای عالی امنیت ملی و عضو یا رئیس آن بوده است و ذیل مصوبات مرتبط با امنیت کشور را امضا و ابلاغ کرده و قبل از آن نیز در مناصب متعدد تقنینی،‌ اجرایی، نظامی و امنیتی مسئولیت داشته است.

به آقای روحانی باید گفت :
اگر شما راست بگویید، با آن سابقه سطوح بالای امنیتی، در خیر و شر کارکرد نظام در بالاترین سطح شریک هستید و نمی توانید مدعی کسی باشید و اگر این سخنان تهمت و توهینی بیش نباشد-که چنین است- که برای جلب رأی مخالفان نظام بر زبان جاری میکنید، وای به حال شما!

شما که با این سخنان بخش عظیمی از مردم را طرفدار نامزدهایی با آن ویژگی ها میشمارید، حرمت مردم را رعایت کرده اید؟ در این صورت جنابعالی رئیسِ "جمهور" هستید؟ این است پاسداشت جمهوریت و مردمسالاری؟

اگر امام بود و یا مدارا و حلم رهبری نبود، شما جرئت تیغ کشیدن بر روی نظام را داشتید؟

آقای روحانی، شما، و مشاوران شما که چنین جملاتی را در ذهن و زبان شما قرار داده اند، به این امید واهی که صدارتتان تداوم یابد باید بدانید که:اولا: ضرر این سخنان، برای عاقبت شما به مراتب بیشتر از نفع کوتاه مدت احتمالی آن برای جنابعالی خواهد بود و شما را در آغاز مسیری قرار خواهد داد که برخی از پیشنیان با همین تصور در آن قدم گذاشته اند، مسیری که بیش از آنکه خوشنامی و عاقبت بخیری برایشان داشته باشد بدعاقبتی و بدنامی را برایشان رقم زد. یکی از شرایط تدبیر و رفتار عقلایی، محاسبه منطقی هزینه و فایده است. در هزینه و فایده این سخنان و اقدامات بیاندیشید.

ثانیا: فضای کشور را در مسیری قرار خواهد داد که بوی فتنه و آتش از آن به مشام می رسد. خودکامگی برای جلب رای،‌ نباید به قیمت رقیب هراسی، دیو و دلبرنمایی،‌ احساساتی کردن جوانان و طرفداران و برانگیختن نفرت نسبت به رقیبان و طرفداران آن ها، و در نهایت به جان هم انداختن توده های مردم تمام شود. هزینه کردن از سرمایه اجتماعی کشور برای پیش برد منافع فردی، خطایی نابخشودنی است که در سال 1388 عده ای با وعده های مردم فریبانه و عده ای دیگر با طغیان در مقابل قانون و نظام به آن دست زدند و زخمی را ایجاد کردند که آثار آن به زحمت در حال بهبود است. مگر در آن انتخابات نامزدی که رئیس جمهور بود چه حرفی می زد که شما این روزها نزده اید. از جمله سیاستمداران بدعاقبتی نباشید که نه تنها مانع ترمیم این زخم می شوند که بر آن خنجری دیگر می زنند.

ثالثا: به دلیل مناصب متعدد شما از اول انقلاب تاکنون، هرگونه اظهار نظر خلاف واقع شما در مورد سیاست های دفاعی و قضایی کشور در گذشته در مبارزه با داعش های داخلی، منافقین کوردلی که سال ها پیش از آنکه داعش به آتش زدن و مثله کردن روی بیاورد، در این راه پیش قدم شدند و پوست سر مردم کوچه و بازار را در حالی که زنده بودند، میکندند؛ و هرگونه اظهار نظر خلاف واقع شما در امور بین المللی، که منافع نظامی و تجاری خود را در آتش افروزی و بمباران ملل بی دفاع و کم دفاع به بهانه های مجعول دنبال می کنند، می تواند به عنوان گواهی نظام علیه خودش توسط معاندان ایران استفاده شود و زمینه ساز محدودیت ها و اقدامات جدید علیه این نظام و مردم مظلوم شود؛ چرا که این سخنان را رئیس جمهور مستقر ابراز میکند!!

ملت شریف ایران!

هشیار باشید! کسی که امروز ملت را برخلاف مصلحت مسلم عمومی و دستور رهبری، به دو قطب متخاصم تقسیم میکند و با زیر سئوال بردن تمام تاریخ انقلاب زمینه فتنه را فراهم می سازد، و تمام مخالفان خود را طرد و نفی می نماید، و خط امام و رهبری را نادیده میگیرد، قوه قضاییه، سپاه و نیروهای انقلابی غیرمتمایل به خویش را بیراهه و خود را راه نجات میخواند، در فرض پیروزی در انتخابات، چگونه میتواند کشور را اداره کند؟

این انتخابات فرصتی بود برای احیاء اصلاح طلبان وفادار به نظام و وظن خواه ولی با این روش فرصت مذکور ازبین میرود. به خواهران و برادران اصلاح طلبی که با تمام قوا در صحنه حمایت از آقای روحانی به میدان آمده اند عرض میکنم، باید وظیفه دینی و ملی خویش بدانید که از ادامه این روند جلوگیری کنید وگرنه در تمام مظالمی که احتمالا در اثر آن پیدا شود سهیم و شریک هستید.

به آقای روحانی هم میگویم، فاین تذهبون؟ از راهی که در پیش گرفته اید بازگردید که این راه برای شما در دنیا و آخرت جز خذلان و برای ملت و نظام، جز خسارت در پی نخواهد داشت. ردای ریاست جمهوری،‌ ولو با تمسک به چنین رفتاری حاصل شود، حتی اگر بداخلاقی احتمالی رقبا، شما را به افتادن در چنین دامی وسوسه کند، به خسارات آن نمی ارزد.

من آن چه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال

خدمتگزار و خیرخواه ملت شریف ایران

احمد توکلی ۲۰/۰۲/۱۳۹۶

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون که این نامه را نوشتید.حرف ذهنی تمامی مردم است که سن انان حداقل 50سال است و تمامی این افراد را دیده اند.ادم از حرفهای این به اصطلاح انقلابیون می ماند.توپ به دروازه خودشان می زنند!!!!!؟؟؟؟؟؟قدرت طلبی تا این حد که عقل را ضایع کند

      پاسخ ها

      • شاهین

        اقای روحانی حرف دل مردم را زده

      • بدون نام

        آقای روحانی همه را حقیقت گفته ... اگر تیغ این حرفها . اعمالتان را نیام کنید..مردم هم فتنه گر واقعی را میشناسند. اگر با انصافی به در مورد دروغهای انان بنویس نه حرفهای راست روحانی..

    • بدون نام

      کاش ی نامه به قالیباف می نوشتی این نامه جهت گیری حزبی داره و دلت به حال کسی نمیسوزه

    • بدون نام

      درود بر شما بزرگمرد. ایکاش سیاستمداران مملکت درک کنند.

      پاسخ ها

      • شاهین

        درود بر روحانی بزرگوار

      • بدون نام

        لزومی نداره سیاستمداران درک کنند . مردم خودشون فهم و شعور دارند و خودشون تصمصم میگیرن به کی رای بدن و خودشون راست و دروغ را تشخیص میدهند. این آقا هم باید تابع نظر مردم باشه نه هیزم کش اصولگراها.

    • بدون نام

      اگر مردم میخواستن به حرفهای شما و امثال شما گوش بدهند شما تو مجلس رای میاوردی!شصت دوره نماینده بودی و دیدیم چه کاره هستید،نوبت رو بدین به مخالفها و اب بریزید اونجا که باید.

    • معین

      احمد توکلی هرگز با نگاه حزبی صخبت نمیکنه واقع بین باشیم

    • بدون نام

      واقعا این رفتار زشت و نامناسب آقای روحانی در کسوت روحانیت با آن سابقه اجرایی تعجب آور است. این مظهر دنیا طلبی است.

    • بدون نام

      توکلی بد جور سوختی درود بر روحانی که حرف دل ملت را میزند

      پاسخ ها

      • محسن

        دوست عزیز حرف دل ملت تیشه برداشتن و زدن به ریشه نیست.من نه کارهای آقای قالیباف رو تایید میکنم نه حرف های آقای روحانی رو.خوبه تو شعار دادن ها وحرف زدن هامون مهم ترین اصل یعنی"نظام جمهوری اسلامی"روهم درنظر داشته باشیم

    • بیژن شکری از مشهد

      جناب توکلی شما چه خوشتون بیادش چه نیادش حرفهای آقای روحانی منطقی و درست بود.
      وقتی یک دیوار در همین مشهد رو که چندین ماه چند هنرمند روش کار کردند و منظره زیبایی رو از روی داستانهای شاهنامه نقاشی کشیدن و ابیات اونرو با خط زیبا در کنارش نوشته بودند که هم زیبا بود و هم اموزنده و از یک دیوار خراب که صد در صد بهتر بود هیچ آسیب و زیانی هم برای کسی نداشت تا کارشون تمام شد فرداش کل دیوار رو اومدن سفید کردن الانم همونطور دودزده و سفید و بدمنظره هست نشان دهنده چه طرز فکری هست ؟؟

    • محمدمهدی

      ببخشید جناب توکلی . کجای حرف روحانی این بوده که جمهوری اسلامی این کارها رو انجام داده . اقای روحانی به اعتقادات شخصی افراد اشاره کرده که اراده آنها برپایه چنین تفکراتی بوده و هست وباید از چنین تفکراتی تبری جست.

      پاسخ ها

      • شاهین

        موافقم با حرفات

    • رئال مادرید

      امام خامنه ای:(1396/02/20)
      امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

    • بدون نام

      روحانی عزیز از چشمم افتادی . فکرشم نمیکردم این حرف هارو بزنی و کشور رو به سمت دو قطبی و درگیری بکشونی ...

    • بدون نام

      اقای توکلی شما خدمتگزار جیب خود هستید جناب اقای روحانی مورد تایید بیت امام هستند شما مورد تایید چه کسی هستید؟!

    • رئال مادرید

      شاید این روزها حسن روحانی در قامت یک منتقد قرار گرفته و گذشته خودش را فراموش کرده اما برای تنویر افکار عمومی نگاهی به عملکرد و سخنان منحصر به فرد روحانی در طول سال های پس از انقلاب خالی از لطف نیست.

      * تقاضای «دار» زدن توطئه‌گرها در نماز جمعه

      حسن روحانی که در سال های ابتدایی انقلاب، نمایندگی مردم سمنان در مجلس را بر عهده داشت، در یکی از جلسات مجلس، خواستار «دار» زدن «توطئه‌گرها» در نماز جمعه شد تا این اقدام «تاثیر بیشتری» داشته باشد.

      روحانی 23 تیرماه 1359 در نطق خود در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای من از دادگاه انقلاب ارتش این است که توطئه‌گرها را هنگام نماز جمعه در حضور مردم به «دار» آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.




      * حسن روحانی: الزامی شدن حجاب در ایران با نظر من بود

      حسن روحانی در بخشی از کتاب خود درباره زمانی که مسئول اجرای طرح اجباری کردن حجاب در ادارات مربوط به ارتش بود، نوشت: بعد از انتقاد علمای قم به وضع حجاب سال 57 و با وجود مخالفت‌های مردم و زنان بی‌حجاب جامعه، با نظر مثبت من، تصمیم گرفتیم حجاب را الزامی کنیم و طرح اجباری شدن حجاب در ارتش به عهده من بود که به همه دژبان‌ها گفتم هیچ زن بی‌حجابی را از فردا راه ندهید.
      در گام اول، همه زنان کارمند مستقر در ستاد مشترک ارتش را که نزدیک به 30 نفر بودند، جمع کردم و پس از گفت‌و‌گو با آنان قرار گذاشتیم از فردای آن‌روز با روسری در محل کار حاضر شوند.
      زنان کارمند که همگی بجز دو یا سه نفر بی‌حجاب بودند، شروع کردند به غر زدن و شلوغ کردن، ولی من محکم ایستادم و گفتم: از فردا صبح، دژبان مقابل درب ورودی موظف است از ورود خانم‌های بی‌حجاب به محوطه ستاد مشترک ارتش جلوگیری کند.






      * نقش حسن روحانی در تصویب قانون منع استفاده از ماهواره

      حسن روحانی در حالی این روزها درباره موضوع آزادی صحبت می کند و حتی از گشت ارشاد ایراد می‌گیرد که از 4 جلسه‌ی اصلیِ بررسی طرح ممنوعیت ورود، توزیع و استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای (که طی آن به وزارت کشور دستور داده شد با استفاده از نیروهای انتظامی و یا نیروی مقاومت بسیج در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری تجهیزات دریافت‌از ماهواره اقدام کند) در سال 1373 در 3 جلسه، رئیس جلسات بوده و با آن که اختیار اظهارنظر درباره طرح مزبور را داشته است، کلامی در مخالفت با این قانون بیان نکرده است. (برای مطالعه بیشتر اینجا مراجعه کنید)



      * انتقاد شدید روحانی از فیلم مارمولک

      حسن روحانی که اکنون از فضای بسته هنر و امنیتی بودن آن سخن به زبان می آورد(بگذریم از آنکه وزیر ارشاد و معاون سیاسی‌اش سابقه امنیتی بودن داشتند) فراموش کرده در زمان اکران فیلم سینمایی مارمولک که دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بود، ضمن ابراز تاسف از ساخت و نمایش این فیلم گفته بود: حتی در رژیم شاه هم که دشمن روحانیت بود، کسی جرأت و جسارت ساخت فیلم موهنی مثل مارمولک را نداشت.






      * مزدور خواندن آشوبگران سال 78

      حسن روحانی که 4 سال پیش سعی کرد با دادن وعده رفع حصر برای خود رای کسب کند و این دوره هم این وعده ها را تکرار می‌کند و حامی فتنه‌گران شده است، زمانی که خودش در سال 78 دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، در راهپیمایی 23 تیر آشوبگران را مزدوران آمریکا و اسرائیل خواند.

      پاسخ ها

      • شاهین

        انسان میتونه قبلا اشتباهاتی داشته باشه ولی الان عملکرد روحانی را همه اقشار ملت قبول دارن درود بر روحانی مبارز با دزدی و فساد

    • راستگو

      چرااینقدرخودتوباب واتیش میزنی کاسه داغ ترازاش شدی اگرمردم توراقبول داشتند الان دوباره یاچندباره نماینده مردم درمجلس میشدی اینقدرکنارگودنشین وایرادازاین وان نگیر

    • حسين

      جناب آقاي توكلي آيا آنچه بيان كرديد فقط شما شنيده ايد يا مردمي كه درآنجا حضور داشتند و نيز بقيه مردمي ايران نيز شنيده اند ؟ آيا فكر ميكنيد كه شما بيشتر از مردم ميفهميد و قوه تميز مردم را بي ارزش جلوه ميدهيد ؟ آنچه شما در اين برهه از زمان اين متن را نوشتيد بيشتر جنبه افتراق و اختلاف دارد و جنابعالي نيز همانند ديگر مردم حق شنيدن و تفسير به راي خود و تصميم در راي خود داريد ولي حق تصميم گيري بجاي مردم را نداريد و شما به واسطه حضور چندين دوره در مجلس از در اختيار داشتن تريبون بيشتر اينگونه بجاي مردم تصميم و به شعور مردم توهين ميكنيد ، بنابراين اجازه دهيد مردم خود در تصميم گيري شان آزاد باشند ، استنباط شخصي بنده اين است كه شما به هر وسيله اي براي برگشتن خود به مناصب هاي حكومتي تلاش ميكنيد و از عوام فريبي حداكثر بهره برداري را ميخواهيد ببريد ، شما باسكوت خود در دوران 8 ساله گذشته با وجود در اختيار داشتن تريبون مجلس و حمايت هاي بي حد و اندازه تان از اتفاقات گذشته ، حقي براي راهنمايي مردم براي خود باقي نگذاشته ايد ، بهترين فاكتور براي جنابعالي سكوت است

    • بدون نام

      نامه شما هم بوی بهانه جویی برای حذف رقیب میده آقای توکلی چون همفکران اصولگرا یتان جایی در تفکر مردم ندارن

    • بدون نام

      کاش به تمام کاندیداها نامه مینوشتین
      قالیباف و رییسی کمتر از روحانی حرف نزدند

    • بدون نام

      این قضاوت را به مردم واگذار کنید شمادر انتخابات ریاست جمهوری قبلی مورد اقبال ومراجعه نبودید باتوجه به اتفاقات لحظه ای در کل دنیا ومنطقه سخنان روحانی برای حفظ نظام است وسپر بلا شده اند.درک می کنید؟

    • بدون نام

      درود بر احمد توکلی

    • بدون نام

      خودتون صبر روحانی رو لبریز کردین
      اینم شد برنامه که یه کاندید که هیچ جای سفیدی تو کارنامه ش نمونده بیاد برا تخریب دولت؟

    • بدون نام

      همیشه فکر میکردم احمد توکلی انسانی منصف است اما اینبار معلوم شد که اینطور نیست.تندروهایی که امروز بنام دین و بکام قدرت از هر حربه و ننگ و خواری استفاده میکنند که دولت مستقر رو زمین بزنند جای سرزنشند نه روحانی. جناب توکلی این افراد اگه قدرت مطلق رو بگیرند امثال شما که از اول در این انقلاب بودید کمترین زاویه فکری با اونا پیدا کنید را حذفتون میکنند دیروز نوبت کروبی و خاتمی و موسوی و رفسنجانی بود امروز نوبت روحانی و ناطق فردا و فرداهایی دیگر نوبت به لاریجانی و توکلی و .......میرسه

    • علی محمد

      بنای این دولت رای آورذن به هر قیمتی است , مصالح مملکت مردم و اسلام اصلاً مطرح نیست .

    • بدون نام

      اقای توکلی کارنامه شما مشخصه ولی بدون مردم به حرف امثال شما اهمیت نمیدهند زنده باد دکتر روحانی زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      بله آیا خود روحانی جزو همین تصمیم گیران نبوده
      البته آقای توکلی هم این حرفها را درادامه منافعشان و عاقبت خود میگوید
      مردم بیکار فقیرند ازشما دراین مورد کاری برنمی اید

    • بدون نام

      ای کاش شما هم کاندید می شدید.
      الان یادم افتاد قبلا زیاد کاندید شده و نتیجه اش را دیده اید

    • غلام

      سلام حاج احمد به موقع یاد آورشدیداعتدال ابتر مانند بازی کودکانه ای است که درمدت پس از بازی توسط خودکودک فرومی ریزد ساده لوح نباشید کشو ر دشمن دارد کلیداسلام امام رهبری وحدت وحدت وحدت است

    • بدون نام

      اگر منصف باشیم متوجه میشویم که مناظره و بد اخلاقی رو آقای رئیسی و قالیباف شروع کردند بس باید به آنها تذکر داد

    • بدون نام

      من سواد پنج کلاس است ولی تا الان که چهل اندی سال دارم تا به حال ازهیچ کس نفهمید که در هیچ دینی حتا زردوشت کسی را منوع تشی جنازه کرده باشند شاید دراین دین جدید اینها باشد چرا باید اجازه ندهند که کسی هشت سال ریس جمهور. بوده ممنوع تشیع جنازه می کنند کجایی دین گفته هر کس عکس را داشته باشد یا اسمش را ببرنند خدا بداند چه بسرش می اید وای بحال مردم بازهم اینها سر کار بیایند

    • بدون نام

      برادر توکلی کاش در مقابل تاراج اموال مردم وبه یغما رفتن ثروت مملکت توسط همین انقلابیون هم با حرارت نانه مینوشتی
      ای عجب صدها میلیارد دلار را همین افراد ستاد رییسی که دور واطراف اوهستند برباد دادند وناموس ایران در دبی به حراج رفت خواب بودی
      کجایند شهیدان ببیند چه کسانی قاچاق میکنند ودم از کرامت میزنند هدیه به فقرا زیر فلاش دوربین میدهید این است رسم مولی امیرالمومنین
      تیغ بر هر کس میکشید اگر خودی نباشد آنهم بنام اسلام
      هر جور کسب مال برای انقلابیون حلال
      700میلیارد دلار را رییس دولت انقلابی شما به باد هوا داد
      خدا به دروغگویان رحم نخواهد کرد

    • سعید

      جناب توکلی کاش اول از قالیباف و بعد رئیسی شروع میکردی که فکر کنیم نصایح جنابعالی از روی دلسوزی و بیطرفیه چون حضرات از روز اول شروع کردنند. به هرحال مردم متوجه هستند.

    • بدون نام

      قربان برم خدارا یک بام دوهوارا آقای توکلی خواهشآاز خدابترس وباحقیقت صحبت کن

    • بی نام

      همین این آقا بود که باحمایتش احمدی نژادو رییس جمهورکرد

    • بدون نام

      شما خوبی

    • بدون نام

      چرا اهانت به آقای روحانی رو به دیگران تذکر نمیدین؟! چرا تذکر نمیدین بس کنید اهانت به فقرا؟ بس کنن سو استفاده انتخاباتی از نداری فقرا؟! چرا اینا رو تذکر نمیدین؟ تذکر بدین جواب سوالای مردم رو بدن به و خارج از موضوع در مناظره ها حرف نزنن و به شعور ملت توهین نکنن! تذکر بدین به آقایون وقتی ازشون میپرسن راهکار ایجاد شغلتون چیه جواب بدن واضح دقیق و روشن. بخدا ملت قدرت حساب و کتاب دارن خیلی ها ریاضی بلدن. تذکر بدن هوچی گر و عوام فریب نباشن!

    • راشد

      شما سنگ چه کسی را به سینه میزنی آقای توکلی.یک عنوان دکتر و چند بار نصیحت احمدی نژادی شمارا از گذشته تان تبرئه نمیکند.میخواهی درقالب یک مصلح بیطرف منافع حزبت وجناح افراطیت را حفظ کنی ورقیب مردمی راتخریب نمایی.نعل وارونه میزنی.برو آقا حنای تو هیچوقت برای ملت ایران رنگ نداشته ونداره.

    • محسن

      بلاخره انسان هر روز در حال تغیر هست ...ولی افای توکلی شما تکلیف مدرسه غیر انتفای که دارید رو روشن نکردی..چطوری اونجارو صاحب شدید...اینقدر خودتون طرف دار مردم نشون ندید..سهم خودتو گرفتی حالا مردمی شدی

    • بدون نام

      روحانی دیده باید برای همیشه خدا حافظی کنه بشدت ترسیده واسمان وریسمان میبافه بای بای

    • اعتدال

      برادر عزيز خدايي جمعيت ايران ٩٦ درصدفقيرداره پس چه كرديم اين چندسال؟

    • ازاد

      اقای دکتر توکلی عزیز
      شما که تحمل شنیدن بیانات رییس جمهور کشور را ندارید و چاره ای هم برای سانسور و سزکوب نیست چطور حرف اقای روحانی زا قبول ندارید .... بگذارید حرفها گفته شود مردم فهیم است میدانند....
      البته رسانه حکومتی و دولتی افکار را در ریل خود هدایت میکند.... اما باز مردم میاندیشند.
      تحمل داشته باشید.
      چرا فکر میکنید تنها شما برای ایران دل میسوزانید ....

    • بدون نام

      بابا به زوری نمی شود از مردم رای بگیرید مردم در زندگی روزمره خود هرچه حس کرده اند من خودم هیچ نسبتی با این عزیزان معسولینی که انتخاب شده اند برای ریاست جمهوری ندارم تنها کسی برای من کارگر ساده خوب بوده است فقط محمود احمدی نژاد بود به خدا قسم این حقیقت است نه تبلیغات هرکسی اخلاق احمدی نژاد باشد با محرومین باشد رای می دهم آن هم کسی نیست جز اقای ریسی رای می دهم حمایت هم می کنم وسلام

      پاسخ ها

      • شاهین

        فقط روحانی به داد ملت خواهد رسید

      • بدون نام

        فقط رییسی

      • بدون نام

        رییسی...فقط

    • بدون نام

      درود بر روحانی زنده باد روحانی رای من روحانی عشق است روحانی

    • بدون نام

      ببینید دوستان اقای روحانی یا هرکس سیاسی دیگه فرق نمیکنن همشون سروته یه کرباسن از بالاییه گرفته تا پایینیه ادم سیاست مدار کلا نمیشه روش حساب باز کرد مهم اینه که ما مردم ایران یه اقتصاد نرمال داشته باشیم تا مشگلات اجتماعی وفرهنگی هم حل بشه با دنیاهم رابطه داشته باشیم این دشمن تراشی ودشمن هراسیو…. همه کشکه اینا شعارن واسه قدرت البته نه فقط توی ایران همه جای دنیا همینه مطمئنا هیج شاهینی واسه رضای خدا شکار نمیکنه منتها عقل حکم میکنه که فعلا روحانی باشه بهتره

    • بدون نام

      روحانی با این حرفا خیلی کلاسشو آورد پایین ....

    • بدون نام

      توکلی حزبی صحبت نکرد من اصلاح طلب برگشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کی با گفتن حرفای حقیقی روحانی بر میگرده همون بهتر برگرده

    • بدون نام

      ای کاش بعداز مناظره احمدی نژاد هم نامه مینوشتی

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      آقای توکلی دیگه دوران شما و امثال شما تمام شده. حرف نزنی بهتره

    • بدون نام

      واقعیت اینه که احمدی نژاد دماغ این اصلاح طلب هارو به خاک مالید واسه همینه که هنوز ازش بدشون میاد
      تهمت های ناروا بهش میگن
      خداشاهده بدون هیچ حزب گرایی میگم . به نظر من و اغلب مردم ایران احمدی نژاد بهترین و پرکار ترین و زحمت کش ترین رئیس جمهور بعد از رجایی و خامنه ای بود
      خود رهبر هم چندین بار ازش تشکر کرد
      مطمعنم اگه نامزد بود همین دور اول برنده میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواب دیدی خیر باشه. روی چه حسابی؟ اون سوابق درخشان که مملکت رو به فنا داد؟

    • شاهین

      اقای توکلی امثال شماها دوست دارن کسی نیاید رای بدهد اکثر ملت ایران رای را به روحانی خواهند داد.خودت رو خسته نکن

    • بدون نام

      جناب توکلی فقط یک سوال :
      در سخنان و شعارهای سایر کاتدیداها مطلبی خلاف منافع ملی نیافتی ؟؟؟
      چرا فقط روی سخن شما با روحانی بود و یا آیا سایرین کاملا درست عمل کردند؟
      مطمنا اگر عدالت را رعایت می کردید این مطلب شما به دل میشست ولی در حال حاضر بوی برخورد جناحی داده و نتیجه عکس می دهد.
      الان این ذهنیت برای مردم ایجاد شده اصول گرادتمام قد علیه روحانی بسیج شده و در این از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کنند. این اقدامات در نهایت علیه اصول گرا تمام خواهد شد که نتیجه انتخابات مجلس بخصوص در تهران موید همین مطلب است

    • بی طرف

      اقای توکلی از تهدید و عوام فریبی دست بردار خودت را برای رویارویی با جهان آزاد که به همراه تکنولوژی واطلاعات لاجرم وارد کشور می شود آماده کن و نگذار آخرین نفرباشی

    • نا شناس

      کاندیدهای محترم هر دروغی می خواهید بگوید اما نه دروغی که به امنیت ملی اسیب رسد ومردم به جان هم بیندازد دشمن سود ببرد

    • بیزن نیک فر

      افای توکلی نو کاسه داغ تراز آش مباش یک سوزن به خودت بز ویک سوزن به مردم وقتیکه رقبا که از رسانه ملی و.... حمایت می شوند
      وهر چه از دهانش به دروغ می گویند وتوهین می کنند باید صبر لبریز شود ومقابل به مثل نماید ملت فهیم همیشه در صحنه از او خواسته است متانت ونجابت وصبر را بگذار دکنار وحرف دل مردم را بزند تو سنگ چه کسی را به سینه می زنیم کمی هم شرم و حیا خوبست

    • بدون نام

      "آقای توکلی :فاین تذهبون.این را مردم باید به شما بگویند .نه طرفدار اصلاح طلبان نه طرفداراصولگران. بلکه واقعیتی است که متاسفانه باید گفته شود واگر حرفی مرئم نمی زنند بخاطر شهدایشان است آیا این درست است که بخاطر گروه شما مملکت اینطوری اداره شود آیا امام راضی است شهدا . وبالاتر از همه خدا .تا کی وبقول شما این تذهبون.

    • بدون نام

      آقای توکلی با فکر و اندیشه نمی شود مبارزه کرد. دوران قرون وسطی و سرکوب فکر گذشته است . دوران عوام گرایی گذشته . دوران واپس گرایی گذشته ، دوران حصر اطلاعات گذشته ، دوران ارباب رعیتی گذشته ، دوران انحصار قدرت گذشته
      و از همه مهمتر دوران کاسبکاران تحریم و جیره خوارهای آنان گذشته

    • مردم

      حال بعضي ها ناخوشه
      آقاي توكلي ميگه با اختلاف راي جمع نكن بعد يكسري از دوستان ميگن دوران تحجر به پايان رسيده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج