۵۲۹۸۷۳
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

تندگویان :

صاحبان املاک نجومی، جزو ۴ درصدی ها هستند

در شهرداری نیز چهار درصد می‌خورند و ۹۶ درصد خدمت می‌کنند و همواره نیروهای شهرداری به ما انتقاد داشتند که به خاطر اقلیت تخلفاتی که در شهرداری هست نام آنها را خراب نکنیم و به همین دلیل است که وقتی لیست املاک منتشر می‌شود می‌بینید که تنها تعداد قلیلی که همان چهار درصد هستند وام و تخفیف‌های متعدد می‌گیرند و مابقی نیروهای شهرداری از این موضوع بی بهره هستند.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورا عنوان کرد: با درآمدهای حاصل از زباله‌های شهر می‌توانستیم کل خطوط متروی تهران را بسازیم.

محمد مهدی تندگویان عصر امروز در نشستی که با حضور جوانان تهرانی برگزار شد گفت: من به عنوان یکی از اعضای اصلاح طلب شورای شهر چهارم اعلام می‌کنم که فراکسیون اصلاح طلب با وجود آنکه در اقلیت قرار داشت اما به محض آنکه کوچکترین تخلف و مشکل را در بدنه شهرداری دید با آن برخورد و به مسئولان مربوطه، آن را متذکر شد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که از میان اعضای یک جمع یک الی دو نفر عملکرد متفاوتی داشته باشند که نباید این عملکرد متفاوت را به پای همه فراکسیون نوشت، گفت: قطعا تلاش‌های اعضای فراکسیون سبب شده که مردم مطالبه گر تر شده و آگاهانه حقوقشان را از مسئولان شهری طلب کنند.

وی با بیان اینکه از شما می‌خواهم که در میان سخنان‌تان تفکیکی بین شهردار و معاونینش با بدنه خدوم و مخلص شهرداری قائل شوید ادامه داد: در شهرداری نیز چهار درصد می‌خورند و ۹۶ درصد خدمت می‌کنند و همواره نیروهای شهرداری به ما انتقاد داشتند که به خاطر اقلیت تخلفاتی که در شهرداری هست نام آنها را خراب نکنیم و به همین دلیل است که وقتی لیست املاک منتشر می‌شود می‌بینید که تنها تعداد قلیلی که همان چهار درصد هستند وام و تخفیف‌های متعدد می‌گیرند و مابقی نیروهای شهرداری از این موضوع بی بهره هستند.

وی با بیان اینکه در این ۱۲ سال به طور میانگین ۲۰۰ هزار میلیارد تومان شهرداری درآمد کسب کرده است گفت: آیا شما به عنوان شهروند تهرانی ثمره این ۲۰۰ هزار میلیارد تومان را در شهر دیده‌اید؟.

سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر با بیان اینکه شهرداری تهران ۱۲ هزار میلیارد تومان از دولت‌های مختلف طلب دارد و همواره این طلب را به عنوان یک بهانه برای کار نکردن مطرح می‌کند، اظهار کرد: جالب است بدانید که عمده طلب شهرداری از دولت احمدی نژاد بوده و می‌بینیم که دو طیف اصولگرا، اختلافشان به چشم مردم می‌رود و جای سوال است که شهردار مگر با ۲۰۰ هزار میلیارد تومان چه کرده که حالا همه کارهای خود را معطل ۱۲ هزار میلیارد تومان می‌داند؟.

وی با بیان اینکه در پست‌ترین روشی که می‌توانستیم از زباله درآمد کسب کنیم می‌توانستیم در این ۱۲ سال هفت هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشیم و کل شبکه مترو را با پول زباله مردم احداث کنیم،‌ گفت: فروشگاه شهروند ۶۵۰ هزار متر مربع فضای تجاری دارد که مسئولانش اعلام کردند که تنها ۴۰ میلیارد تومان سود می‌دهد که مطمئن باشید این رقم یک دروغ است و هنگامیکه اصرارهای ما را در شفاف سازی میزان سوددهی شهروند دیدند گفتند که سود شهروند سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان است که مطمئن باشید باز هم دروغ می‌گویند و سود شهروند ده‌ها برابر این عدد اعلام شده است.

تندگویان با بیان اینکه در فروش و واگذاری تراکم هر آنچه که سرمایه شهر بوده را خام فروشی کردند گفت: حالا با وجود آنکه تمام سرمایه‌های شهر را فروختند اما باز هم بدهی بالا آورده و بر اساس آنچه که خودشان می‌گویند ۲۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارند اما واقعیت این است که ۴۰ هزار نفر حقیقی و حقوقی مطالبه گر دارد و رقم بدهی‌ها از ۲۰ میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان است که به این میزان بدهی باید مطالبات بانکی و ۴۰ هزار میلیارد تومان هزینه پروژه‌های نیمه تمام را نیز باید اضافه کرد.

وی با بیان اینکه کمک کنید که افرادی وارد شورای شهر شوند که پیگیر مطالبات مردم باشند تاکید کرد: برای یک جریان بد است که سرمایه خود را کنار گذاشته و از نو بخواهد سرمایه جدید تولید کند.

وی افزود: اعتراضم به گروه خودمان است چرا که باید لیستی می‌دادند که مشارکت مردم بیشتر شود و پای صندوق‌های رای بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      آقای قالیباف می خواهد بهر طریقی که شده مانند عوام فریبی رییس جمهور شود تا از تعقیب تخلفات در امان باشد لایی کرد در مجلس واجازه مطرح کردن گزارش تحقیق و تفحص در صحن مجلس نداد

    • بدون نام

      خود آقای قالیباف جزو کدام گروه است 4یا 96درصد

    • سینا

      درود بر مرد میدان قالیباف تا بیهایت

    • قاصد

      به کوری چشم حسود

    • قادری

      هی هواست باشه و مودب باش

    • بدون نام

      ما هم میگیم قالیباف

    • جمال

      فققققققققط قالیباف

    • بدون نام

      پس چرا در دوران هاشمی وخاتمی با پول زباله مترو را تمام نکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج