۵۳۰۷۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تازه‌ترین خبرها در خصوص گوشی پیکسل ۳ گوگل

روز گذشته در خبرها آمده بود امسال گوگل مسئولیت تولید اسمارت فون جدید سری پیکسل خود را به شرکت کره ای ال جی واگذار خواهد کرد. خبر و یا بهتر بگوییم شایعه ای که هنوز با واکنشی از سوی این دو شرکت بزرگ همراه نبوده اما امروز منابع کره ای اعلام کردند که ال جی تولید پیکسل ۳ را بر عهده خواهد گرفت و این یعنی، مدل های امسال توسط کمپانی های دیگری تولید خواهند شد.

وب سایت تک شات: روز گذشته در خبرها آمده بود امسال گوگل مسئولیت تولید اسمارت فون جدید سری پیکسل خود را به شرکت کره ای ال جی واگذار خواهد کرد. خبر و یا بهتر بگوییم شایعه ای که هنوز با واکنشی از سوی این دو شرکت بزرگ همراه نبوده اما امروز منابع کره ای اعلام کردند که ال جی تولید پیکسل ۳ را بر عهده خواهد گرفت و این یعنی، مدل های امسال توسط کمپانی های دیگری تولید خواهند شد.
تازه‌ترین خبرها در خصوص گوشی پیکسل 3 گوگل

همانطور که می دانید گوگل در سال گذشته، برای اولین بار گوشی های سری پیکسل را به جمع خانواده محصولات هوشمند خود اضافه کرد. دو اسمارت فونی که با نام های پیکسل و پیکسل اکس ال روانه بازار شدند و توانستند به لطف ویژگی ها و مشخصات قدرتمند خود، نگاه خریداران زیادی را به خود جلب کنند.

امسال نیز قرار است که گوشی های جدیدی به نام پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال عرضه شوند و مطابق با آخرین شنیده ها، کمپانی ال جی از لیست گزینه های پیش روی گوگل خارج شده است. این دو شرکت، پیش‌تر نیز سابقه همکاری با یکدیگر را در تولید گوشی های سری نکسوس در کارنامه دارند و اگر خاطرتان باشد مدل های نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۵ اکس گوگل توسط ال جی تولید شد.

ال جی در خصوص احتمال بر عهده گرفتن مسئولیت تولید گوشی نکسوس ۳ که در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد، عنوان کرد که در حال حاضر نمی توان با قاطعیت در این رابطه سخن گفت و گزارش های منتشر شده در این زمینه، بیشتر حدس و گمان هستند و هنوز تایید نشده اند.

با این حال، باید منتظر ماند و دید که امسال چه شرکت و یا شرکت هایی می توانند نظر کمپانی گوگل را برای تصاحب امتیاز تولید گوشی های جدید پیکسل جلب کنند. گفته می شود که در این میان، شانس کمپانی اچ تی سی بیشتر از سایر شرکت هاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج