adexo3
۵۳۱۱۲۱
۲ نظر
۵۰۳۳
۲ نظر
۵۰۳۳
پ

خبر خوش برای خلبانان ایرانی

در پی انتشار خبر جذب خلبان خارجی از سوی خبرگزاری ، این بار آگهی جذب خلبان ایرانی در وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، منتشر شد.

خبرگزاری مهر:‌ پس از آنکه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آگهی جذب خلبان خارجی را در وب سایت کاریابی بین المللی خلبانان (Pilot Hiring) به زبان انگلیسی منتشر و خبرگزاری مهر نیز این اقدام هما را در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، با رویکردی انتقادی بازنشر کرد، این اعلام نیاز از سایت «پایلوت هایرینگ» حذف و از صبح امروز ۲۳ اردیبهشت ماه، به جای آن آگهی جذب خلبان ایرانی در وب سایت رسمی هما و به زبان فارسی منتشر شد.

در آگهی استخدام کمک خلبان شرکت هما، شرایط جذب نیرو مسائلی همچون داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال از سوی متقاضی و نیز مدرک دیپلم ریاضی، تجربی و انسانی با معدل حداقل ۱۳ و فنی حرفه ای و کاردانش با معدل حداقل ۱۵ اعلام شده است.

همچنین متقاضیان می بایست علاوه بر آنکه به زبان انگلیسی مسلط باشد، نباید اشتغال به تحصیل داشته باشد و شاغل جایی هم نباشد؛ ضمن اینکه داشتن مدرک خلبانی C.P.L و I.R نیز از طرف متقاضیان استخدام در این شرکت الزامی است.

خلبانان ایرانی متقاضی استخدام در ایران ایر می توانند تا سوم خرداد مدارک خود را صرفا از طریق پست پیشتاز، به این شرکت ارسال کنند.

علاقه مندان به فعالیت در این بخش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مدارک به لینک http://www.iranair.com/Portal/home/?news/۱۶۲۷۹/۲۴۱۹۷/۲۳۶۷۴۶/%D۸%A۲%DA%AF%D۹%۸۷%DB%۸C-%D۸%AF%D۸%B۹%D۹%۸۸%D۸%AA-%D۸%A۸%D۹%۸۷-%D۹%۸۷%D۹%۸۵%DA%A۹%D۸%A۷%D۸%B۱%DB%۸Cمراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به سایت pilothiring رفتم و دیدم بر خلاف جو سازی عده ای مغرض معلوم الحال آگهی مربوط به جذب استاد خلبان برای هواپیما های جدید است که هنوز خلبان دوره دیده ی آن وجود ندارد و برای راه اندازی دوره های آموزشی برای خلبانان ایرانی است.
      یعنی هر جور دروغی میگویند که یک ضربه ای به دولت بزنند

    • بدون نام

      خدا رو شکر بعد از ورود هواپیماهای نو ؛ نوبت به استخدام خلبانهای جدید رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج