adexo3
۵۳۱۱۳۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراف به گروگانگیری پس از کشته شدن زن جوان

تحقیقات پلیسی نشان داد زن جوانی که در جریان تعقیب و گریز با شلیک گلوله از پا درآمده، همسرمردی است که چندی قبل سربازی را گروگان گرفته بود.

روزنامه ایران: تحقیقات پلیسی نشان داد زن جوانی که در جریان تعقیب و گریز با شلیک گلوله از پا درآمده، همسرمردی است که چندی قبل سربازی را گروگان گرفته بود.
رسیدگی به این پرونده از ۵ اردیبهشت امسال و زمانی آغاز شد که مأموران کلانتری در حال گشت در یکی از خیابان‌های جنوب پایتخت به مرد جوانی مشکوک شدند که به نظر می‌رسید قصد سرقت دارد. از آنجا که او با دیدن خودروپلیس پا به فرارگذاشت شک آنها بیشتر شد. پس از فرار مظنون، تعقیب و گریز آغاز شد تا اینکه او وارد کوچه‌ای در همان حوالی شد.
بعدهم سوار بر خودرو پرایدی که در کنار کوچه در انتظارش و یک زن هم سرنشین‌اش بود، شد . ازآنجا که کوچه بن‌بست بود او بدون توجه به فرمان پلیس و با دنده عقب سعی کرد ازکوچه بگریزد که درجریان فرار، خودرو پلیس تخریب شد. همان موقع مأموران که با متهم خطرناکی روبه‌رو شده بودند به ناچار دست به اسلحه شده و با رعایت قوانین به کارگیری سلاح، گلوله‌ای به سمت خودرو پراید شلیک کردند،اما تیر از چراغ صندوق عقب وارد ماشین شده و با زن جوان برخورد کرد و او را دردم کشت.
بدین‌ترتیب راننده نیزبازداشت شد. با مرگ زن جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد و بررسی‌ها در این باره کلید خورد. تیم جنایی در تجسس‌ها پی بردند زن جوان، همسرموقت راننده خودرو بوده است. این درحالی بود که بنابراعلام مأموران، داخل خودرو مورد نظرنیز مقدار زیادی هروئین کشف شد.
کارآگاهان درادامه تحقیقات دریافتند کیوان-متهم- از تبهکاران سابقه دار است که مرتکب آدم ربایی نیزشده بود. او دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: «اسفند سال گذشته مأموران گشت جنوب پایتخت به من مشکوک شدند.
دربازرسی بدنی چاقویی به‌دست آوردند و با این احتمال که من زورگیر هستم بازداشت شدم. برای تحقیقات مرا به همراه سربازی به دادسرا فرستادند، همزمان که خانواده‌ام از ماجرا با خبر شده بودند به مقابل کلانتری آمدند و زمانی که دیدند سرباز قصد انتقال مرا به دادسرا دارد، با ما همراه شدند. در راه خواهرم که سرطان تیروئید دارد حالش بد شد و من از فرصت استفاده کردم و به دوستم پیام دادم. دوستم هم خیلی زود خودش را به ما رساند و با این بهانه که حال خواهرم خوب نیست و پدرم باید او را به بیمارستان ببرد، سرباز را راضی کردم تا سوار ماشین دوستم شود.
زمانی که سوار شدیم، با تهدید ، سرباز جوان مجبور شد دستبندم را باز کند، بعد هم دستبند را به دست خود سرباز زدم و چشم‌هایش را بسته و سرش را زیر صندلی بردم. بعد هم او را درحوالی شهریار رها کرده و متواری شدیم. شب کشته شدن همسرم نیز زمانی که مأموران به من شک کردند، ترسیدم پس ازبازداشت راز آدم ربایی‌ام برملا شود. به همین دلیل فرار کردم و خودم را به خودرو پرایدی رساندم که همسرم داخل آن منتظرم بود. می‌خواستم به هرشکل ممکن از دست مأموران فرار کنم که موفق نشدم.»

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس جنایی دستور ادامه تحقیقات را صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فری آذرسیماب

      مامور نباید زن داخل ماشین هست شلیک کنن اول تیرهوای نه اینکه مستقیم بزنن به زن بدبخت

    • بدون نام

      شده تگزاس آمریکا ،زن بدبخت راکشته اند وبرایش داستان سرائی میکنند ،باید ماورخاطی به جرم قتل عمد محاکمه شود

    • بدون نام

      خانواده اش چه فیلمی بودن تیروییدخواهرش وسربازبیچاره که بایدجواب پس بده عجب رویی داره واقعا این ادمها زن وبچه نمی شناسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج