۵۳۱۲۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آیفون ۸ زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه می‌شود

در میان شایعات بسیاری که درباره عرضه آیفون ۸ به بازار منتشر شده خبرهایی به گوش‌مان رسید که احتمالا جدیدترین گوشی شرکت اپل قرار است در اواسط ماه‌های مهر یا آبان به بازار عرضه شود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: در میان شایعات بسیاری که درباره عرضه آیفون ۸ به بازار منتشر شده خبرهایی به گوش‌مان رسید که احتمالا جدیدترین گوشی شرکت اپل قرار است در اواسط ماه‌های مهر یا آبان به بازار عرضه شود. حال یک خبر جدید این شایعات را رد کرده و ظاهرا باید منتظر عرضه آیفون در اواخر شهریور و اوایل مهرماه باشیم.
آیفون 8 زودتر از آنچه فکر می‌کردیم عرضه می‌شود

طبق اخبار جدید شرکت فاکس‌کان از تولیدکننده‌هایی که در ساخت آیفون با اپل همکاری گسترده‌ای دارد نیروهایی جدیدی را برای تولید آیفون ۸ آماده کار کرده است و ظاهرا تولید آیفون جدید به زودی آغاز خواهد شد. بر این اساس تولید آیفون در اوایل و اواسط تابستان آغاز خواهد شد تا مثل همیشه در شهریور ماه شاهد معرفی این گوشی باشیم.

طبق آنچه تا امروز می‌دانیم آیفون ۸ یک صفحه‌‎نمایش ۵٫۱۵ اینچی دارد و حسگر اثر انگشت آن هم در زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده. با این حال گفته می‌شود اگر اپل نتواند در زمان مقرر تکنولوژی لازم برای این کار را فراهم کند از یک برنامه دیگر پیروی می‌کند و طبق آن برنامه حسگر به پشت گوشی منتقل خواهد شد. به هر حال در هفته‌های آینده شاهد به بیرون درز کردن شایعات بیشتری درباره آیفون ۸ خواهیم بود که احتمالا به ابهام‌های فعلی پاسخ خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج