اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۱۵۱۷
۱۶ نظر
۵۰۱۵
۱۶ نظر
۵۰۱۵
پ

حبیبی: چرا وکیل سران فتنه شده‎اید؟

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.

محمدنبی حبیبی گفت: آقای روحانی می‌داند که بسیاری از مردم از عملکرد دولت یازدهم به خصوص در امور اقتصادی و فرهنگی ناراضی هستند. لذا چاره کار را در فرافکنی و انحراف ذهن مردم از مطالبات اصلی خودشان دیده است.

وی افزود: شما وکیل مدافع سران فتنه ۸۸ شده‌اید؟ آقای روحانی آیا مقام ریاست جمهوری آنقدر مهم است که شما همه ارزشهای انقلاب را زیرپا بگذارید و براندازان را عزیز خود تلقی کنید؟ و اسیر حبّ جاه بشوید؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان دولت یازدهم و اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند، گفت: آقای روحانی به قول معروف به سیم آخر زده است؛ حسابتان را با روحانی ساختارشکن جدا کنید.

روحانی در مناظره سوم به اخلاق پایبند نبود

محمدصالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نيز با اشاره به مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: متاسفانه درمناظره سوم شاهد آن بودیم که آقای روحانی به هیچ عنوان به اخلاق پایبند نبود و حتی در سخنانش به برخی از نهادها و ساختارهای نظام تاخت.

وی افزود: آنچه که در مناظرات مشخص بود، نجابتی بود که در کاندیدای جبهه مردمی وجود داشت و در مقابل آنها بعضی از آقایان که بدون هیچ خط قرمزی برخی مطالب خلاف واقع را مطرح کردند، قرار داشتند که در واقع با سخنان‌شان تعرض به حقوق مردم داشته و با این بداخلاقی‌شان باعث خوشحالی دشمنان قسم خورده این نظام شدند.

روحانی حرف‌هایش را پس می‌گیرد و دوباره مطرح می‌کند

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون اظهارات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سومین مناظره زنده تلویزیونی، گفت: بعضی آقایان اخلاق را رعایت نمی‌کنند و این موضوع فرهنگ بدی را در جامعه نهادینه می‌کند. آیا مردم باید به کسی که حراف‌تر است و افشا می‌کند و فحش می‌دهد، رای بدهند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آقای جهانگیری که توسط دیوان محاسبات محکوم شده و پاداش چند صد میلیونی گرفته نمی‌تواند از پاکدستی دفاع کند. روحانی هم از جاده صداقت خارج شده و حرف‌هایی را یک بار زده، دوباره پس می‌گیرد و بار دیگر آن را مطرح می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما خودت رای نمیاری میخای بهانه برای حذف رقیب پیدا کنی.

    • بدون نام

      اصلا حرف های شمارو قبول ندارم. آقای روحانی از دل مردم حرف زدن و تمام چیزهایی که گفتند دل مشغولی های ااسی مردم هست

    • محمدامین

      یعنی آقای قالیباف خیلی مؤدب بودند؟!خوب است که مردم خودشان دیدند.خوب است دردشمنی نیزجانب انصاف رانگه داریم.

    • بدون نام

      دلواپس عزیز. رای نداری. تهمت می زنی ظرفیت داشته باش تا خواب آشفته نبینی

    • ali katrina

      شما چرا وکیل مردم شدید!؟بذارید مردم خودشون تصمیم بگیرند

    • بدون نام

      آقای قالیباف شما که در باره 96 درصد مردم بدبخت وفقیر حرف میزنی آیا کسی که یک مغازه 12 متری در پائین شهر داره جزئه چهار درصد زالو سفت است یا 96 در صد اگر جزئه 96 در صد است پس چرا از یک متر تابلوی جلوی مغازه سالی دویست هزار تومان عوارض میگیری برای 12 متر مغازه سالی 150 هزار تومان عوارض نوسازی میگیری سالی 107 هزار تومان هزینه پس ماند میگیری آقای قالیباف

    • بدون نام

      اخلاق و دلواپسان

    • بدون نام

      اگر همون سال ۸۸به اعتراضات رسیدگی میشد..

    • بدون نام

      چندبار مردم در انتخابات جوابتون بدن باز از طرف مردم حرف میزنی

    • شهرام

      شما از طرف خودت و یاران اندک خودت حرف بزن. ما راضی هستیم. مگه رهبر نفرمودن اقتصاد مقاومتی.؟ ما هم به این امر پایبندیم . یعنی اگه قرار باشه ۴ سال دیگه ریاضت و سختی در اقتصاد داشته باشیم ، ترجیح میدهیم در کنار روحانی باشیم .

    • سیداحمد

      ساختار شکن شما و همسنگرانتان هستید که حب قدرت تا جایی شما را پیش برد که نخست وزیر محبوب امام و یار قبل و بعد انقلاب امام و بسیاری از ستون های اصلی نظام را با بی شرمی حبس کردید و مهر ضد انقلاب بر گفتار و کردارشان زدید . درود بر روحانی

    • بدون نام

      خود همون آقای جوکار نماینده یزد بود هیچ فایده ای نداشت مجدد ا رای نیاورد حالا نظر میده درودبرروحانی درود برخاتمی

    • خرمشهر

      خدا سایه ی این افراد رو از کشور کم کنه ! ....

    • بدون نام

      آقا عوارض تابلو چیه از نوشتهای روی شیشه مغازه عوارض می‌گیره

    • بدون نام

      اقا جان مردم ابران فقط همان چنددرصدتندروی موردنظرشمانیستندروزجمعه مشخص میشودالبته هرچندبعدازان هم شمابازهم باهزاران سفسطه مردم رابه حساب نخواهیداوردچون به نفع شمانیست.

    • اسد

      ببین مردم خوب وبد را تشخیص می دن ورای میدهند ومیزان رای ملت است جناب عال نظر شخصی خودتت را به مردم القا نکن مردم مثل شما فکر نمی کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج