۵۳۱۶۱۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک

پاییز پارسال بود که ایلان ماسک اعلام کرد که ترافیک‌ها را با ایده‌های جدیدش از بین می‌برد. او به جای ساخت خودروهای پرنده برای شلوغ کردن آسمان شهر، ایده ساخت تونل زیرزمینی را مطرح کرد تا مردم به واسطه شهری اختصاصی در زیر زمین بتوانند از ترافیک‌های سطح شهر بگریزند و سریع‌تر به مقصد برسند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: پاییز پارسال بود که ایلان ماسک اعلام کرد که ترافیک‌ها را با ایده‌های جدیدش از بین می‌برد. او به جای ساخت خودروهای پرنده برای شلوغ کردن آسمان شهر، ایده ساخت تونل زیرزمینی را مطرح کرد تا مردم به واسطه شهری اختصاصی در زیر زمین بتوانند از ترافیک‌های سطح شهر بگریزند و سریع‌تر به مقصد برسند.
اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک

ایلان ماسک که در حال حاضر به دلیل موفقیت خودروهای الکتریکی در دنیا سر و صدای زیادی به پا کرده، از ایده‌های جدیدی سخن می‌گوید؛ از ساخت فضاپیمای توریستی برای بردن گردشگران ثروتمند به فضا تا ساخت شهری اختصاصی در زیر زمین. همین چند هفته پیش بود که کلیپی ویدیویی در خصوص ایجاد شهر زیر زمینی منتشر شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. او برای از بین بردن ترافیک شرکتی ویژه به نام The boring Company را تاسیس کرد.
اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک
سرعت جابه‌جایی اتومبیل‌ها در این تونل حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و توانایی رفت‌ و آمد به مناطق مختلف شهر ممکن شده است. با این حال از ایده تا اجرا همیشه فاصله زیادی وجود دارد. ایلان ماسک به تازگی ویدیو و تصاویری از این تونل منتشر کرده که باعث ناامیدی عده‌ای شده است.
اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک
این ویدیوها نشان می‌دهند که ایلان ماسک هم‌اکنون در حال ساخت تونل‌های شبکه‌ای زیرزمینی است. اتومبیل‌های به واسطه سورتمه‌هایی الکتریکی که سرعتی بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دارند، جابه‌جا می‌شوند. شاید سخن گفتن در مورد این ایده جالب و هیجان‌انگیز باشد اما به نظر می‌رسد که با دیدن این ویدیوها، کسی حاضر به ریسک کردن و سپردن اتومبیل خود به دست ایده و ابزار ایلان ماسک نباشد!
اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک

هنوز مشخص نیست که ماسک برای ساخت این تونل، مجوز قانونی را اخذ کرده باشد یا نه؟ در ادامه با تصاویر و ویدوهای بیشتری از تونل ساخته شده توسط ایلان ماسک در مراحل اولیه را ببینید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
اولین تصاویر از تونل اختصاصی ایلان ماسک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج