۵۳۱۷۶۳
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

حسین‌زاده:

اقوام ایرانی، هیچگاه با انتخابات قهر نکردند

رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی با اشاره به اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر اینکه زبان کردی را خدا آزاد کرد، گفت: خداوند این نعمت را داده بود اما امثال شما هشت سال این زبان را به حصر کشیدید.

خبرگزاری ایسنا: رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان حسن روحانی با اشاره به اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر اینکه زبان کردی را خدا آزاد کرد، گفت: خداوند این نعمت را داده بود اما امثال شما هشت سال این زبان را به حصر کشیدید.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم حسین‌زاده در گردهمایی بزرگ اهل سنت اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی حضور ما در این جمع گفتمان‌سازی بر محوریتی بود که آقای روحانی تحت عنوان منشور حقوق شهروندی از آن یاد کردند. در چهار سال اخیر منشور حقوق شهروندی از اقدامات گرانقدر دولت بود و گام بعدی محقق کردن این منشور است. ما معتقدیم این منشور باید به دست کسانی اجرا شود که برای آن هزینه دادند نه کسانی که هیچ اعتقادی به آن ندارند.

وی با اشاره به اظهارات یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری مبنی بر اینکه زبان کردی را خدا آزاد کرد، گفت: خداوند این نعمت را داده بود اما امثال شما هشت سال این زبان را به حصر کشیدید. این دون شأن ملت ماست که عده‌ای بخواهند عزت و احترام و منزلت مردم را به حراج بگذارند.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس ادامه داد: کاندیداها برای دادن وعده درخصوص پرداخت هر چه بیشتر یارانه از یکدیگر سبقت گرفتند در حالی که ما خواهان دولتی هستیم که ضمن حفظ عزت ملت، پای کشورهای دیگر را برای تامین سرمایه به کشورمان باز کنند و در راستای تحقق مطالبات و حقوق شهروندی مردم گام بردارد.

حسین‌زاده با اشاره به حضور جهانگیری در گردهمایی بزرگ اهل سنت، وی را نماد و صدای اصلاح‌طلبی عنوان و خاطرنشان کرد: اندیشه و جهان‌بینی سیاسی ایشان برگرفته از اندیشه سیداصلاحات سیدمحمد خاتمی است.

رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان دکتر روحانی با اشاره به سابقه تمدنی اقوام ایرانی تاکید کرد: اقوام مختلف ایران در سالیان متمادی ایرانیت خود را حفظ کردند و با انتخابات قهر نکردند حتی زمانی که دولتی سر کار بود که هزینه ایجاد کرد، آوار به جا گذاشت و ملت را خس و خاشاک نامید رای خود را به روحانی و خاتمی و همراهی صدای این روزهای اصلاحات اسحاق جهانگیری داد.

وی با انتقاد از بی‌حرمتی حامیان یکی از کاندیداهای انتخابات به محمدرضا شجریان یادآور شد: اینها به استاد آواز ایران و صاحب صدای ربنا بی‌حرمتی کردند اما این بی‌حرمتی‌ها مردم را از مسیر دموکراسی‌خواهی باز نمی‌دارد.

حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه دولت دوازدهم به دنبال ساختارسازی خواهد بود، گفت: رای ما در این انتخابات کسانی خواهند بود که خود را نه بالاتر بلکه همسطح ما می‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والله مردم و اقوام هیچ اختلافی با هم ندارند.اگر طماعان بگذارند

    • بدون نام

      ترکها مظلوم ترین و غریب ترین قوم ایرانی اند که وقتی به زبان مادری خود حرف میزنند مورد تمسخر قرار میگیرند در حالی که زبان ترکی یکی از زیباترین و آرمانی ترین زبانهای دنیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج