۵۳۲۴۲۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

کرباسچی: قالیباف اگر می ماند، در بهترین حالت سوم می شد

طبق انچه امار و ارقام می گوید، بعد از مناظرات و برخوردهای تخریبی اقای قالیباف، با وجود اینکه فعالیت تبلیغاتی را زودتر آغاز کرده بودند و جلوتر از رئیسی بودند، اما در چند روز اخیر به شدت با ریزش آرا مواجه بود و از رئیسی عقب افتاده بود. بنابراین، طبیعی بود که ایشان قبل از رای گیری از انتخابات کنار بکشد.

پایگاه خبری انتخاب: غلامحسین کرباسچی معتقد است کناره گیری رئیسی تاثیر چندانی بر انتخابات نمی گذارد.

دبیرکل حزب کارگزاران در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: رئیسی و قالیباف هر دو از یک اردوگاه هستند و هر دو به یک شکل صحبت می کنند، اما هواداران و افرادی که در ستاد قالیباف بودند و با او همراهی می کردند، دلایلی برای عدم انتخاب رئیسی داشتند، بنابراین بعید می دانم کل رای قالیباف به رئیسی منتقل شود.

وی افزود: طبق انچه امار و ارقام می گوید، بعد از مناظرات و برخوردهای تخریبی اقای قالیباف، با وجود اینکه فعالیت تبلیغاتی را زودتر آغاز کرده بودند و جلوتر از رئیسی بودند، اما در چند روز اخیر به شدت با ریزش آرا مواجه بود و از رئیسی عقب افتاده بود. بنابراین، طبیعی بود که ایشان قبل از رای گیری از انتخابات کنار بکشد.

کرباسچی با اشاره به تخریب های قالیباف اضافه کرد: در واقع، تخریب ها و رویکرد قالیباف و همچنین ریزش ارای او در نظرسنجی ها او را مجبور به عقب نشینی و کناره گیری کرد

وی در پاسخ به سئوالی که آیا این تصمیم می تواند در جریان اصولگرایی، به نفع قالیباف تمام شود؟، گفت: قالیباف میتوانست بماند و روز ۲۹ اردیبهشت، اعلام شکست کند. اما وقتی دیده است در نظرسنجی ها و پیش بینی ها که علمی است و خطای فاحش ندارد، چه در تهران چه در استان ها ریزش داشته است و در بهترین حالت نفر سوم می شد، تصمیم به کناره گیری گرفته است.

کرباسچی ادامه داد: اگر انتخابات در مرحله اول تعیین تکلیف بشود که می شود، مشخص بود که قالیباف شکست می خورد، اگر هم می ماند در نهایت سوم میشد. او الان که انصراف داده، خواسته بگونه ای معطل این فاصله زمانی نشود، البته شاید برخی در جریان اصولگرایی معتد بودند که کنار رفتن قالیباف می تواند رئیسی را تقویت کند و درصد بیشتری از آرا را به سبد او بریزد که انتخابات به دور دوم کشیده شود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد توافق احتمالی رئیسی و قالیباف گفت: به نظر نمی آید توافقی در کار باشد، به هر حال کارنامه قالیباف با شعارهای رئیسی تطبیق ندارد که بخواهد از او در کابینه احتمالی اش استفاده کند، ولی عالم سیاست عالم احتمالات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحانی تا ۱۴۰۰انشاالله

    • ارزو

      روحانی بای بای بری دیگه برنگردی

    • بدون نام

      سیاست یعنی همین .آقای قالی باف با هنرمندی تمام نقش پوششی را خوب بازی کرد و تخریب را با شدت انجام داد. این فرصت خوبی است که مردم بیشتر فکر کرده و احساسی عمل نکرده و آینده ایران در نظر گرفته و حوادث دوران احمدی نژاد تکرار نشود

    • بدون نام

      اینکار قالی باف ضربه به اصول گراها بود و اشتباه محض

    • بدون نام

      متنفرم از کرباسچی

    • بدون نام

      حتما اولش هم رییس چهار درصدیهاست???? به همین خیال باش. راستی از زندان قصر جه خبر؟

    • بدون نام

      تو یکی دیگه نظر نده همه تورا میشناسن

    • حمید

      کرباسچی ؟ همون مختلسه ؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج