جاباما
۵۳۲۶۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

لیست گوشی‌های موتو ۲۰۱۷ موتورولا فاش شد

شرکت موتورولا در اوایل سال جاری میلادی، از تعدادی گوشی ارزان‎‌قیمت و میان‌رده جدید رونمایی کرد و همان‌طور که می‌دانید، این دو گوشی تمام محصولاتی نیست که توسط شرکت سازنده برای عرضه در سال ۲۰۱۷ آماده شده است.

وبسایت شهر سخت افزار: شرکت موتورولا در اوایل سال جاری میلادی، از تعدادی گوشی ارزان‎‌قیمت و میان‌رده جدید رونمایی کرد و همان‌طور که می‌دانید، این دو گوشی تمام محصولاتی نیست که توسط شرکت سازنده برای عرضه در سال ۲۰۱۷ آماده شده است. در یک توئیت جدید توسط اوان بلس، به لیست گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا که تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد، پرداخته شده است و بر همین اساس، موتورولا قصد دارد تا سری موتو Z را با عرضه محصولات جدید به‎روزرسانی نماید.
لیست گوشی‌های موتو 2017 موتورولا فاش شد

در لیست تازه منتشرشده، مشاهده می‌شود که موتو X با یک نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت موتورولا به بازار عرضه خواهد شد. این مدل از یک قابلیت با نام SmartCam نیز بهره می‌برد که البته در حال‎حاضر، اطلاعات چندانی پیرامون آن وجود ندارد و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر باشیم. موتو X از چیپ‎ست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‎گیرد و با قیمتی مناسب به عنوان یک گوشی میان‌رده، عرضه می‎شود.

برای سری موتو Z نیز، شرکت موتورولا به رونمایی از دو گوشی ماژولار موتو Z Play ۲۰۱۷ و موتو Z Force ۲۰۱۷ بسنده خواهد نمود؛ محصولاتی که بنابر شایعات، با ماژول‌های جدیدی عرضه خواهد شد و ممکن است، زمینه‌ساز بازگشت جک هدفون به گوشی‌های هوشمند رده‌بالای موتورولا باشد. موتو Z Play جدید، بنابر تصویر منتشر شده از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD استفاده می‌کند و موتو Z Force نیز با پشتیبانی از سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه به بازار عرضه خواهد شد.
لیست گوشی‌های موتو 2017 موتورولا فاش شد

هم‎چنین در این میان، به گوشی‌های ارزان‎قیمت موتو C و موتو E نیز اشاره شده است که پیش‎تر در رابطه با آن‌ها شنیده‌ایم. موتو E Plus از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و به نمایشگر 5.5 اینچی HD مجهز شده است. از سوی دیگر، موتو C Plus نیز با یک نمایشگر 5 اینچی HD، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت، قیمت کم‌تر و بدنه‌ای پلاستیکی روانه بازار خواهد شد. در این میان، هم‎چنین به موتو G5 و موتو G5 Plus که در اوایل سال جاری از آن‌ها رونمای شده بود، نیز پرداخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج