adexo3
۵۳۲۷۹۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

اتهامات وارد شده به حج، پیگیری قضایی می‌شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیرامون اقدامات صورت گرفته در زمینه حج تمتع سالجاری و همچنین نشر برخی مطالب کذب در فضای مجازی پیرامون حج توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پیرامون اقدامات صورت گرفته در زمینه حج تمتع سالجاری و همچنین نشر برخی مطالب کذب در فضای مجازی پیرامون حج توضیحاتی را ارائه کرد.

حجت الاسلام قاضی عسکر، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به انتشار کلیپ سخنرانی یکی از خطبا در فضای مجازی با موضوع هشدار به زائران حج امسال تصریح کرد: اگر کوچکترین مشکلی در حج وجود داشته باشد اولین کسی که این موضوع را به مردم اعلام می‌کند بنده خواهم بود؛ بعنوان نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت نمی‌توانیم مسائل را از مردم مخفی نگه داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه مواردی که در دو سه روز گذشته در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شده اشکالات ریشه‌ای و اساسی دارد یعنی اصل و پایه مطلب بر اساس یک سری مطالب دروغ و غلط است. بنده با آن فرد بصورت تلفنی مذاکره کردم و متاسفانه متوجه شدم که ایشان به هیچ وجه اطلاعات دقیقی در این باره ندارد و به همان مواردی که از طریق فضای مجازی به ایشان منتقل شده اکتفا کرده اند.

سرپرست حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: به ایشان گفتم که ما قبلا به این موارد پاسخ داده ایم و ما حتی با دشمنان مان نیز باید انصاف را رعایت کنیم. به ایشان گفتم شما مواردی را به مقامات کشوری نسبت می‌دهید که عدم اثبات آن حد شرعی دارد و همین افراد در حج میزبان زائران ما هستند و تهدید کردن‌های این چنینی زیبنده منابر و کشور ما نیست.

حجت الاسلام قاضی عسکر بیان کرد: بنده از سال ۵۹ در حج بوده ام و با اطمینان می‌گویم که هرگز در این سال‌ها چنین هتک حرمتی نسبت به بانوان زائر ایرانی صورت نگرفته است و اینگونه حرف‌ها اهانت به ملت ایران و بانوان با فضیلت ایرانی است. قطعا اینگونه موارد باید پیگیری شود، ایشان نیز به ما قول داد که اشتباهش را جبران کند و اگر این اشتباه جبران نشود، ناچاریم که از طریق مراجع قانونی اقدام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      سیاست‌های​ حکام عربستان سعودی نسبت به ایرانیان بخصوص در این اواخرخصمانه است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اول خصانه بوده الان علنی شده

    • بدون نام

      رفتار عربستان کی دوستانه بوده دوبار حجاج ما را قتل عام کردند و یک مورد تجاوز علنی شد بگذریم از رازهایی در دل مانده و غیر علنی.
      سوال واقعا چه ضرورتی داشت آنهمه مماشات در قبال رژیم آل سعود ....

    • بدون نام

      جالبه واسم اینا خاسته های عربستانو قبول کردن حالا گفتن عربستان قبول کرده

    • منصور اميريان

      سلام. فقط ايشان توضيح دهند چه اقدام نتيجه داري در مقابل شهادت حدود 500 حاجي سال گذشته انجام داده اند و اگر مجدد اتقاف مشابهي افتاد چه ميشود ؟ آيا نبايد به مردم توضيحات كافي داده شود ؟ آيا مسئله محرمانه اي وجود دارد ؟

    • احمد

      سلام
      درود بر دانشمند

    • بهمن

      واقعا اینهمه اسرار برای حج برای چیه با این کارها فلسفه حج را خراب کردین.

    • علی

      آقای قاضی عسکر ، مردم فهیم ایران از رفتار سعودی‌ها با حجاج ایرانی اطلاع کافی و جامع دارند .

    • بدون نام

      درود خدا بر شما.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج