adexo3
۵۳۲۹۶۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حمایت حافظ ناظری از حسن روحانی

حافظ ناظری گفت: وظیفه خودم می‌دانم که برای حفظ روند مثبت روبه رشدی که از چهار سال پیش آغاز شده است، من نیز با مردم همراه شوم.

خبرگزاری ایسنا: حافظ ناظری گفت: وظیفه خودم می‌دانم که برای حفظ روند مثبت روبه رشدی که از چهار سال پیش آغاز شده است، من نیز با مردم همراه شوم.
حمایت حافظ ناظری از حسن روحانی

به نقل از روابط عمومی این هنرمند، حافظ ناظری - نوازنده و خواننده - در مطلبی، دیدگاه خود را درباره انتخابات ریاست جمهوری که ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، این‌گونه اعلام کرده است: «دوستان عزیزم حقیقتا قصد نداشتم خود را درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی کنم. در روزهای گذشته، از طرف ستادهای انتخاباتی بسیاری با بنده تماس گرفته شد تا جهت حمایت از کاندیدای مورد نظرشان، همکاری کنم، ولی تا این لحظه سکوت اختیار کردم.
به علاوه در این چند روز، ویدیوی پر بیننده‌ای به همین منظور نیز با صدای پدرم، استاد شهرام ناظری، بدون هیچ‌گونه اطلاع ایشان منتشر گردید، که برای خیلی از دوستان سوال‌برانگیز بود، باز هم تا این لحظه، برای متشنج نشدن فضا سکوت اختیار کردیم؛ اما با وقایعی که طی دو روز گذشته در فضای انتخاباتی کشور رخ داده، اکنون وظیفه خودم می‌دانم که برای حفظ روند مثبت رو به رشدی که از چهار سال پیش آغاز شده است، من نیز با مردم همراه شوم.

گرچه در حوزه هنر، انتظار توجه بسیار بیشتری از مسئولان دولت یازدهم داشتیم و حقیقتا اتفاقات چشمگیری در این حوزه رخ نداد، ولی این دولت گام‌های بسیار موثری در بهبود روابط بین‌المللی و سرفرازی نام بزرگ کشورمان ایران برداشته است.

‎در اینجا شخصا حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام می‌دارم و امیدوار هستم که ایشان همچنان در مسیر اعتدال، ولی این‌بار عاشقانه‌تر برای پیش بردن اهداف والای خود و تعالی نام مقدس ایران، قدم‌های سازنده‌تری بردارند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الا

      کی هست؟

    • بدون نام

      شعار هر ایرانی
      خداحافظظظ روحانی

    • پاسخ ب الا

      اقا یا خانم الا. حافظ ناظری پسر شوالیه موسیقی جهان استاد شهرام ناظری هستش حافظ پسرشون هم تحصیلاتشون و اجراهاشون نشون میده ک فرد بزرگواری هستن

    • الا

      عه فکر کردم از این بازیگر پاچه خواراس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج