۵۳۳۱۱۲
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

کنایه نوری به رئیسی: با ترامپ مسابقه گذاشته اید؟

حجت الاسلام عبدالله نوری وزیر کشور دولت های سازندگی و اصلاحات گفت: آدم گاهی فکر می کند برخی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند. گیرم که رئیس جمهور شدید، چیزی که می خواستید همین بود؟

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام عبدالله نوری وزیر کشور دولت های سازندگی و اصلاحات گفت: آدم گاهی فکر می کند برخی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند. گیرم که رئیس جمهور شدید، چیزی که می خواستید همین بود؟

عبدالله نوری عصر سه شنبه در همایش ایثارگران حامی حسن روحانی در ورزشگاه حیدرنیا اظهار داشت: قرار بود هدفمان اخلاق باشد اما هدفمان قدرت شد. بنا بود از اخلاق سخن بگوییم اما رفته رفته سیاست بر ما اصل و اخلاق، فدای سیاست شد.

وی ادامه داد: ما برای خانواده شهدا، ایثارگران و عزیزانی که سی و اندی سال است قطع نخاع و شیمیایی و ویلچری شدند و مشکلات عدیده ای در زندگی داشتند و دارند آیا می توانیم بگوییم به اهدافمان رسیده ایم؟ می توانیم بگوییم در جهت مکارم اخلاق پیش رفته ایم؟

نوری اظهار داشت: انتخابات که سه ، چهار روز دیگر می گذرد و یک کسی رئیس جمهور می شود. واقعا این چهار سال این همه سیاه بود؟ این همه بلبشو بود؟ حتی جای یک تشکر خشک و خالی هم نداشت؟

وی افزود: 18 سال توفیق سخن گفتن در بین مردم را نداشتم. امروز بنا به دعوت عزیزان ایثارگر نتوانستم جواب منفی بدهم. به دلیل عشق و علاقه ای که از دوران انقلاب و دفاع مقدس به این عزیزان داشتم.

نوری گفت: مهمتر از رئیس جمهور شدن، مسایل اخلاقی است. اگر شما با هم نباشید و مقابل هم قرار گیرید، فتنه بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در سال 1357 قریب 40 سال پیش انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و همه کسانی که در مسیر انقلاب گام برداشتند به تبعیت از حضرت امام، اسلام، قرآن، اخلاق و معنویت را هدف نهایی خودشان می دانستند وگرنه نظامی در ایران وجود داشت و چنانچه این نظام تغییر می کرد، نظام دیگری می آمد و در هر نظامی در این مدت کارهایی صورت می گرفت.

وی همچنین ادامه داد: رقابت بین دو جریان هیچ اشکالی ندارد. اختلاف نظر دارند اما اگر این رقابت به خصومت کشیده شد امروز اتهام زنی و دروغ پراکنی است اما ممکن است فردا به درگیری و تشنج بیانجامد.

نوری افزود: اختلافی که امروز در دنیای اسلام به وجود آمده است، فکر می کنید منشاء اش کجاست؟ از این که گروهی خود را مسلمان تر از بقیه می دانند. یک گروهی فکر می کنند آنها هستند که اسلام را بهتر می فهمند. داعش مدعی اسلام است.

وی همچنین اضافه کرد: برای انتخاب رئیس جمهور گیرم که همه خوب و شریف باشند ولی یک نفر را باید انتخاب کرد و به یک نفر می توانیم رای دهیم.

نوری افزود: کارایی افراد را ببینیم. برای ما آقای روحانی کارایی اش روشن است و دوران فعالیت وی از آغاز انقلاب تا کنون روشن است.

وی گفت: همکاران و طرفدارانش هم برای ما روشن است. در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از ۱۷۰ نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم که از استادان برجسته هستند با امضا نوشته اند مردم عزیز ایران به روحانی رای دهید. بیش از ۱۴۵ نفر از شاگردان آقای منتظری نوشته اند که به روحانی رای دهید و نیز شخصیت های دیگر که از آن اطلاع دارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه مثل امثال شما پیش ترامپ بترسند حرف بزنند

    • بدون نام

      واقعا اینهایی که حرف از انسانیت و صداقت و اخلاق میزنند تا حالا شده به خانواده های شهدا و جانبازان رسیدگی کنند ؟ فقط برای تبلیغ و سالی یه بار میرن با یه شاخه گل توی آسایشگاهها و کلی فیلم و عکس میگیرن و آخرشم هیچی .فقط به فکر پر کردن جیب خودتون نباشید .

    • بدون نام

      بدعی شده عوام فریبی .تازه وقتی به ترامپ نصیحت نامه هم مینویسیم میدهیم سفارت سویس نامه را بدست دربان داده برمیگرداند و حق الزحمه هم طلب میکند.

    • بیژن شکری

      تصویری که اقایون نشون دادن از شرایط مملکت والا اونایی که چهل ساله دشمنی دارن با نظام نشون ندادن اینا با این سیاه نماییشون عملا عملکرد چهل ساله رو زیر سوال بردند!
      یعنی انقد این رای و اون صندلی ریس جمهوری ارزشمند شده واستون که همه چیو زیر پا میزارید و منافع ملی رو زیر سوال میبرید؟!

    • بدون نام

      بعضی وقتا این آقایون فکر می کنند مردم فراموش کار شدند.
      تمام سابقه سیاه و غیرانقلابی خودشون رو به کل فراموش کردند.
      فقط اسمش نوری است مخالف مشی ظلمانی اش.

    • حامد

      آقای نوری شمااین دوازده سال ڪجابودی
      زندان خوش ڱذشت
      راستی پرونده..... چی شد
      اصلاحات درستش ڪرد؟

    • بدون نام

      روحانی خواب دلواپسان را آشفته کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج