۵۳۳۲۵۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازی دوباره مک کارتی در نقش سخنگوی کاخ سفید

در جدیدترین قسمت های برنامه محبوب «پخش زنده شنبه شب»، ملیسا مک کارتی از میان بوته ها بیرون آمد و وارد کنفرانس خبری کاخ سفید شد تا جواب خبرنگاران را بدهد.

روزنامه بانی فیلم: در جدیدترین قسمت های برنامه محبوب «پخش زنده شنبه شب»، ملیسا مک کارتی از میان بوته ها بیرون آمد و وارد کنفرانس خبری کاخ سفید شد تا جواب خبرنگاران را بدهد.
به نقل از هالیوود ریپورتر، ملیسا مک کارتی برای پنجمین بار در آخر هفته ای که گذشت به عنوان مجری به برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» برگشت و یک بار دیگر نقش دبیر رسانه ای کاخ سفید شان اسپایسر را ایفا کرد که به نقش محبوب هواداران در این برنامه تبدیل شده است. در این قسمت به اخراج شدن رییس اف بی آی جیمز کومی و این گزارش اشاره شد که ظاهرا اسپایسر اخیرا حین کنفرانس رسانه ای در بوته های اطراف کاخ سفید پنهان شده بوده است.
بازی دوباره مک کارتی در نقش سخنگوی کاخ سفید
ایدی براینت در ابتدا روی صحنه رفت تا نقش سارا هاکابی سندرز، جایگزین موقتی اسپایسر را بازی کند و گفت نمی داند اسپایسر کجاست. یکی از گزارشگران گفت که او در «بوته ها پنهان شده» و مک کارتی دیده شد که از پنجره داخل را نگاه می کرد. اسپایسر شیشه را شکست و وارد شد، یکی از گزارشگران که علیه او صحبت می کرد را با خاموش کننده آتش اسپری کرد و بعد هدایت کنفرانس را به دست گرفت.
اول او در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت روانی ترامپ گفت «اگر دیوانه است، مثل روباهی دیوانه است که مشکلات روانی دارد» و بعد با سوالی در مورد موضوع بحث روز، یعنی ارتباط ترامپ با روسیه مواجه شد. اسپایسر گفت: «بگذارید این مسئله روسیه را یک بار برای همیشه تمام کنم: ترامپ بی گناه است، از کجا می دانم؟ خودش به من گفت. وکلایی هم استخدام کرده که با او موافق هستند.»
اما وقتی کلمات کافی نبودند، مک کارتی در نقش اسپایسر به یک ماتریوشکا (عروسک تو در توی روسی) رو آورد. اولین عروسک ترامپ بود که به گفته اسپایسر «او بزرگترین و زیباترین است». بعدی جیمز کومی بود با قیافه یک سگ کارتونی، بعد هیلاری کلینتون در قالب نقاشی شخصیت شریر از «زیبای خفته» که زیر همه این ها عروسک پوتین قرار داشت. مک کارتی به سرعت آن را کنار انداخت و گفت «اوپس» و در نهایت استیو بنون را به عنوان آخرین عروسک نشان داد که نقاشی شخصیت اسلیمر از «شکارچیان روح» بود.
در نهایت گزارشگران از او پرسیدند که شایعه های زیادی مبنی بر این منتشر شده که ترامپ می خواهد او را اخراج کنند که باعث شد اسپایسر سوار سکوی متحرک خود بشود، به نیویورک برود و در خیابان ها و برج ترامپ دنبال رییس جمهور بگردد. اسپایسر بالاخره ترامپ را در یک زمین گلف در نیوجرسی پیدا کرد که داشت با اسباب بازی خودش را سرگرم می کرد و ترامپ به او قول داد که اخراجش نمی کند چون جایگزینش «اسپایس خاص تو را ندارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج