۵۳۴۲۷۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خط حزب الله ۸۲؛

توجه به طبقه محروم؛ اولویت دولت دوازدهم

هشتاد و دومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درباره‌ اولویت‌های دولت دوازدهم با عنوان «توجه به طبقه محروم اولویت دولت دوازدهم باشد» منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا: هشتاد و دومین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درباره‌ اولویت‌های دولت دوازدهم با عنوان «توجه به طبقه محروم اولویت دولت دوازدهم باشد» منتشر شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلندمدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است، ایجاد آشوب و فتنه در کشور است... هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است... اقتصاد بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند، مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند... هدف بلندمدّت هم، اصل نظام اسلامی است. یک روزی صریحاً میگفتند که نظام اسلامی باید از بین برود؛ بعد دیدند این حرف، حرفی است که به ضررشان تمام میشود... [لذا] آمدند این را تعدیل کردند و گفتند: تغییر رفتار جمهوری اسلامی.»۹۶/۲/۲۰

در کمتر از دو روز تا انتخابات ریاست جمهوری، اطلاع‌نگاشت ویژه انتخابات ریاست جمهوری مردم بدنبال یافتن گزینه مناسبی برای انتخاب خود هستند. اما بهترین گزینه کیست و چه ویژگی‌های فردی و اجرایی باید داشته باشد؟

خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت «بهترین گزینه برای ریاست جمهوری کیست؟» بر اساس بیانات رهبر انقلاب در ۲۸ سال اخیر به این سوال پاسخ داده است.

گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «این باید اتفاق بیفتد» به توصیه رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در انتخابات و تأثیر آن بر امنیت کشور پرداخته است.

هشتاد و دومین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه‌ شهدای حزب‌الله لبنان تقدیم شده‌است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عه حالا دیگه !!!!! حالا که ترسیدین ممکنه رأی نیارین. تازه اونم که بعدش میگی من کی گفتم، بام ، شب دار؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج