۵۳۵۵۹۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

تحلیل ایندیپندنت از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری:

وحشت سعودی ها و شکست ترامپ از انتخاب روحانی

پایگاه خبری ایندیپندنت پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری کشورمان، گزارشی در این رابطه منتشر کرد.

خبرگزاری ایلنا: ایندیپندنت نوشت پیروزی «حسن روحانی» رییس‌جمهوری کنونی ایران در انتخابات روز جمعه، خبر بسیار خوبی برای مردم این کشور و خبر بدی برای ترامپ و دوستانش بوده است.

این پایگاه خبری افزود: «سعودی‌ها و دیکتاتور‌هایی که برای ملاقات با ترامپ در ریاض گرد‌هم آمدند، از پیروزی یک نامزد معقول و معتدل در انتخاباتی آزاد(که خودشان جرات برگزاری آن را نداشند) وحشت کردند.»

ایندیپندت ادامه داد: «بنابراین پیروزی روحانی در انتخابات روز جمعه برای ایران یک برد و برای دولت ترامپ یک شکست محسوب می‌شود. ترامپ ترجیح می‌داد نامزدی در انتخابات ایران پیروز شود که تظاهر به دشمنی با وی، آسان‌تر باشد.»

ایندیپندنت همچنین به آرای روحانی اشاره کرد و نوشت که رییس‌جمهوری منتخب ایران با نزدیک به ۲۴ میلیون رای از ۴۱ میلیون رایی که در صندوق‌ها انداخته شد، در انتخابات ریاست‌جمهوری به پیروزی رسید.

این خبرگزاری با اشاره به تضاد انتخابات دموکراتیک ایران با جمع دیکتاتور‌هایی که در ریاض گرد‌هم آمدند تا از ترامپ استقبال کنند، نوشت این کشور‌ها برای تشویق عربستان به درگیر شدن با ایران، در ریاض گرد‌هم آمدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      تشویق عربستان برای درگیری با ایران؟؟!! خخخ خود آمریکا جرات نداره با ایران درگیر شه اونوقت عربستان بیاد درگیر شه؟ در کمتر از 3 روز عربستان نابود میشه در صورتی درگیری با ایران.
      درود بر دولت آقای روحانی و کابینه ایشان که در طول 4 سال ریاست جمهوریشون قدرت دفاعی و نظامی ایران رو چندین برابر افزایش دادند.
      کسانی که میگن روحانی چیکار کرده یه سرچ کوچک تو اینترنت بکنن ببینن روحانی و دولتش چقدر قدرت نظامی و دفاعی ایران رو افزایش دادن در طول این 4 سال.
      با امید روز های خوب تر با آقای روحانی عزیز.

    • بدون نام

      ههههه وحشت از روحانی شوخی میکنی

    • بدون نام

      اونها دولتی رو ترجیع میدادند که مثل ترامپ عقل نداشته باشه الان با آمدن عقل و تدبیر و با درایت دولت روحانی قافیه را باختند جنگ دیپلماسی عربده کشیدن بی منطق نیست یارگیری صحیح و عقلانی در صحنه بین الملل پیروزی بدنبال داره

    • بدون نام

      ترامپ ترجیح می‌داد نامزدی در انتخابات ایران پیروز شود که تظاهر به دشمنی با وی، آسان‌تر باشد.»..................یک تحلیل کاملا غلط ،مثل همان تحلیلی که از شکست ترامپ در انتخابات امریکا داشتند !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج