adexo3
۵۳۶۵۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اسامی اعضای شورای شهر اردبیل

پس از بررسی‌ها و تطبیق لیست هیات نطارت و اجرایی انتخابات در اردبیل، لیست نهایی اعضای شورای شهر اردبیل قطعی و مشخص شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از بررسی‌ها و تطبیق لیست هیات نطارت و اجرایی انتخابات در اردبیل، لیست نهایی اعضای شورای شهر اردبیل قطعی و مشخص شد.

پس از اعلام اسامی اعضای شورای شهر اردبیل از سوی ستاد انتخابات استان کار تطبیق نتایج رای‌گیری آغاز شد و با پایان کار تطبیق لیست‌ها و در نهایت ۲ نفر از اعضا با یکدیگر جابجا شدند.

بر این اساس، زهرا قدیمی با ۳۲ هزار و ۹۲ رای، علیرضا غریبی با ۲۹ هزار و ۳۳۹ رای، علیرضا پوستی با ۲۷ هزار و ۱۸ رای، حبیب الله فتحی با ۱۹ هزار و ۳۳۹ رای، یعقوب عزیززاده با ۱۸ هزار و ۹۳۰ رای، یعقوب هاشمی دیزج با ۱۸ هزار و ۶۲۹ رای، یونس رونقی با ۱۷ هزار و ۸۷۷ رای،جواد انصاری با ۱۶ هزار و ۴۹۳ رای، رحیم آقازاده با ۱۵ هزار و ۵۹۹ رای، رویا کنعانی با ۱۵ هزار و ۴۳۸ رای و حسین افسانه با ۱۵ هزار و ۲۰۱ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر اردبیل مشخص شدند.

همچنین اسفندیار هوشیار با ۱۴ هزار و ۹۱۴ رای، بهمن آذروش با ۱۴ هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم عبدی با ۱۴ هزار و ۷۲۶ رای، علی هدایتی با ۱۴ هزار و ۲۶ رای، ابراهیم صفری با ۱۳ هزار و ۵۵۶ رای، سالار شاکر با ۱۳ هزار و ۱۶۰ رای و محمد اصلانیان با ۱۲ هزار و ۸۷۸ رای نیز به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

گفتنی است، اسفندیار هوشیار که به عنوان عضو اصلی معرفی شده بود وارد لیست علی‌البدل شده و حسین افسانه از لیست علی‌البدل شورای شهر اردبیل وارد اعضای اصلی شورا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج