اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۶۵۲۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آیت‌ الله جنتی برای «روحانی» آرزوی توفیق کرد

در بیانیه مجلس خبرگان رهبری آمده است: ضمن سپاس و قدردانی از حضور حماسی مردم و تقدیر و تشکر از مجریان و ناظران‏ برگزاری این انتخابات، با آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب، از ایشان می‏خواهد در چارچوب قانون‏اساسی و منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهوری اسلامی و مطالبات به حق مردم، گام بردارد و تحت تأثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد

خبرگزاری ایلنا: مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور مردم در انتخابات ۹۶ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‏

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه، نماد مشارکت مردم در سرنوشت خویش است. ۲۹اردیبهشت، عرصه امتحان دیگری برای ملت شجاع ایران بود; ملتی که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری، آگاهانه در صحنه، حاضر و پس از چهاردهه، تحلیل‏گران و سیاستمداران جهانی را شگفت زده‏ کرد و دوست و دشمن را به تحسین واداشت.

حضور پرشور مردم در دو انتخابات «دوازدهمین دوره ریاست جمهوری» و «پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا» بار دیگر پاسخ دندان‏شکنی به دشمنان عنود و لجوج این مرز و بوم بود که با حضور پرصلابت خود در این‏ عرصه، حمایت از آرمان‏های امام راحل عظیم‏الشأن و مقام معظم رهبری در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری‏ اسلامی را به نمایش گذاشت و مسئولیت دولتمردان را در خدمت خالصانه به این ملت فداکار و ایثارگر مضاعف‏ نمود.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن سپاس و قدردانی از حضور حماسی مردم و تقدیر و تشکر از مجریان و ناظران‏ برگزاری این انتخابات، با آرزوی توفیق برای رئیس جمهور منتخب، از ایشان می‏خواهد در چارچوب قانون‏اساسی و منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس‏ جمهوری اسلامی و مطالبات به حق مردم، گام بردارد و تحت تأثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      این چه پیامی است مگه قراره رییس جمهور خلاف قانون اساسی عمل کنه در ضمن همه باید مطابق،قانون اساسی عمل کنند و تفسیر شخصی نکنند

    • رضا

      رییس جمهور،دومین مقام کشور و مجری قانون اساسی است.

    • رضا

      انتخاب مجدد آقای روحانی با رای بالا نشان دهنده توفیق ایشان بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج