اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۶۶۸۱
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

«رئیسی»، سخنگوی مطالبات ۱۶ میلیون نفر است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به تخلفات انتخاباتی تأکید کرد باید اعتراضات به طور جدی و قانونی پیگیری شود، آقای رئیسی اعتراضات خود را تسلیم شورای نگهبان کرده است و با پیگیری ایشان و دیگران این کار ان‌شاءالله به نتیجه برسد.

خبرگزاری فارس: غلامعلی حداد عادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات و آرای ۱۶ میلیونی حجت‌الاسلام رئیسی در این انتخابات، اظهار داشت: اولاً باید از حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات تشکر کنیم که این یک سرمایه برای جمهوری اسلامی است.

حداد عادل ادامه داد: از اینکه یک ملت با فرهنگی داریم که با وجود این اختلافات سیاسی کنار یکدیگر زندگی کرده و امنیت و آرامش را حفظ می‌‌کنند باید خوشحال بود که مانند خیلی از جاهای دیگر دنیا به روی یکدیگر اسلحه نمی‌کشند و عقیده سیاسی خود را دارند، لذا باید از اینکه وحدت بنیادی جامعه به هم نمی‌خورد خرسند باشیم.

*پیروز شدن دولت مستقر که از همه امکانات برخوردار است، عجیب نیست

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پیروز شدن دولت مستقر که از همه امکانات برخوردار است و ۴ سال رسانه از جمله رسانه ملی در دستش بوده و هر وقت خواسته دیدگاه‌های خود را از این طریق بیان کرده، امر عجیبی نیست و در انتخابات ما نیز همین اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه مهم این است که ۱۶ میلیون نفر از مردم توانستند حرف خود را بزنند و مطالبات خود را به گوش همه برسانند، افزود: این جشن و سرور تمام خواهد شد ولی آن مطالبات سر جای خود باقی خواهد ماند.

* رئیسی سخنگوی ۱۶ میلیون منتقد است

حداد عادل تأکید کرد: آقای رئیسی به عنوان سخنگوی این ۱۶ میلیون توانست با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آنها را همسو کند بنابراین دولت باید برای پاسخگویی به این مطالبات کار واقعی، عملی و جدی کند که اگر موفق شود ما نیز خوشحال خواهیم شد اما اگر دولت موفق نشود این مطالبات ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای اسلامی با اشاره به تخلفات ستاد انتخابات و شکایت حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: اعتراضات باید از راه‌های قانونی به صورت جدی پیگیری شود، ظاهراً آقای رئیسی اعتراضات خود را تسلیم شورای نگهبان کرده است و با پیگیری ایشان و دیگران این کار ان‌شاءالله به نتیجه برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی میگی!!!رسانه ملی که قرق شماست

    • بدون نام

      حالا ول کن نیس

    • بدون نام

      مردم دولت نهم و دهم را عینا با تورم های بی رویه و بیکاری زیاد لمس کردند در دولت دهم به یک ثبات اقتصادی رسیدند پس رای به حق و بجا بوده از نظر من شهروند

    • سارا

      والله رسانه ملی چهار سال تمام ضد روحانی عمل کرد .ملت ایران هوشیارانه عمل کردن ومطمعنا حتی یک رای تقلب نبود ........

    • ح ج

      فکر اکثر انها به خاطر یارانه 250 هزار تومانی رای دادن.

    • بدون نام

      جناب آقای رئيسی مگر این مملکت رئیس جمهور نداره که شما به خود حق می دهی که مطالبات 16 میلیون باشی رئیس جمهور هم مال 16 میلیون هست هم مال 24 میلیون هست هم مال کسانی که رأی ندادند پس اگر این طور حساب بکنید نزدیک 10 الی 15 میلیون هم رأی ندادند پس چه کسی باید مطالبات آنها باشه لابد حضرت عالی

    • محمود

      لطفا مردم را از هم جدا و یا دسته بندی نکنید.رئیس جمهور ،رئیس جمهور همه ملت و مطالبات به حق همه هم روشن است و رئیس جمهور،رهبری و نمایندگلن و نیز خود مردم مطالبه گر هستند.

    • بنفش

      خب که چی حالا:-)))

    • بدون نام

      آقا چرانظراتو پخش نمیکنید نکنه شما هم رسانه میلی شدی ؟؟؟؟

    • صوری

      من از صحبتای ایشون فهمیدیم که ما ۲۴ ملیون نفر کلا سکوت کردیم٬فقط همون ۱۶ ملیون حرف زدن.دیگه اون ۴۰ ملیون دیگه چکار کردن٬خدا عالمه. لطفا جناب حداد برای ما گره گشایی کنین. ما که عقلمون قد نمیده.
      کلا اینا که مردم بهشون نه بزرگ گفتن٬یکی یکی دارن توهم میزنن.

    • بدون نام

      ظاهرا آقای حداد کاسه ی داغتر از آش شدند.

    • مهدی صولت

      اقای حداد عزیز







      زیر منصف باش رسانه ملی اگر منصف باشید بیشتر در خدمت جناح شما عمل کرده ومیکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج