adexo3
۵۳۷۲۳۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

ترزا می: هویت عامل حمله منچستر شناسایی شده

نخست وزیر انگلیس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به منچستر اعلام کرد، پلیس می‌گوید هویت مهاجم را شناسایی کرده اما برای اعلام آن زود است.

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر انگلیس ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به منچستر اعلام کرد، پلیس می‌گوید هویت مهاجم را شناسایی کرده اما برای اعلام آن زود است.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس امروز (سه‌شنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: بنا بر تحقیقات انجام شده درباره حمله دیشب در منچستر عامل این حمله تنها یک تن بوده ولی پلیس تحقیقات برای بررسی احتمال ارتباط مهاجم با مجموعه یا گروه تروریستی در انگلیس را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این حمله بدترین به شمال انگلیس است تاکید کرد: در حمله مذکور ۲۲ تن از جمله چند کودک کشته و ۵۹ تن زخمی شدند.

می در ادامه نسبت به بالا بودن خطرات تروریستی در کشورش هشدار داده و از مردم خواست هوشیار بوده و درصورت برخورد با موارد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهد.

وی گفت: منچستر در حال حاضر بدترین لحظاتش را پشت سر می‌گذارد. منچستر روح انگلیس است و ما در این روزهای سخت در کنار ساکنان آن هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم و تمامی عاملان این حمله را شناساییو مجازات می‌کنیم.

درخصوص تخلیه ایستگاه اتوبوس ویکتوریا در مرکز لندن نیز نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که این ایستگاه تا زمان اتمام تحقیقات بسته می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت بر هر چی تروریسته که باعث کشته شدن چند کودک شدند

    • پاپیتال

      هویتش عرب سعودی ست .!!!! خجالت دارند می خواهند یک راهی پیدا کنند ...به گردن تونس یا الجزایر بیندازند
      وقتی دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا سفر خود را به اردوگاه و پایتخت معنوی تروریست ها ( عربستان سعودی ) آغاز کرد . کشورهای اروپایی باید آماده تر در مقابل نروریست ها بودند .
      پول های شاه سلمان شاه عربستان سعودی به تروریست ها تمام نشده که اروپایی ها احساس آرامش کنند . بلکه با چراغ سبز ترامپ به حاکم عربستان در آینده نزدیک باید شاهد حوادثی مصیبت بارتر از حادثه منچستر انگلیس بود

    • معلم بازنشسته

      پس از گذشت سالها از ترور مردم ايرانئ توسط سازمان منافقين و پس از گذشت سالها از كشتار مردم عراق و ايران توسط صدام و پس ازگذشت سالها از عمليات 11 سپتامبر و جنايات داعش در حال حاضر در سوريه خيلي بايد احمق باشد كسي كه نداند كه چه كساني و براي چه منافعي تروريست ها را بوجود اورده اند و انان را مسلح نمودند و پول و تجهيزات در اختيارشان گذاشتند . اينكه بلافاصله تروريست ها را شناسايي ميكنند به حساب زرنگي انان نبايد گذاشت اگر زرنگ بودند قبل از عمليات انان را دستگير ميكردند . بلكه روشن است انان اهدافي را بدنبال اين عمليات دنبال ميكنند كه برايشان منافع حياتي دارد و كشته شدن چند انسان بيگناه وسيله اي ميشود براي رسيدن به ان اهداف

    • بدون نام

      هویتش به عربستان برمیگرده مهد تروریسم و کارخانه ی تروریست های صادراتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج