۵۳۷۹۰۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

روایتی از واکنش‌های قم به دیدار تتلو و رییسی

آیت‌الله محسن غرویان از اساتید حوزه معتقد است که برخی فعالیت‌های تخریبی باعث کاهش آرای روحانی در قم شد، با این حال، بسیاری از مراجع و علما به او رای دادند.

انتخاب: آیت‌الله محسن غرویان از اساتید حوزه معتقد است که برخی فعالیت‌های تخریبی باعث کاهش آرای روحانی در قم شد، با این حال، بسیاری از مراجع و علما به او رای دادند.
غرویان اظهار کرد: در قم، برخی طلبه‌های جوان را به کار گرفتند و آنها را علیه روحانی به میان مردم و روستاها فرستادند و مسئله ۲۰۳۰ را بزرگنمایی کردند و نهایتا این تبلیغات موثر افتاد.

وی افزود: بدنه علمی حوزه و اکثریت اساتید سطوح بالای حوزه، دکتر روحانی را در انتخابات حمایت کرده‌اند. همچنین اخیرا بیانیه‌ای آماده کرده‌اند که به زودی منتشر می‌شود.

غرویان اضافه کرد: طیف وسیعی از اعضای جامعه مدرسین گفتند نظرمان به غیر از روحانی نبوده است. حتی در شب انتخابات، از یکی از معممین مورد وثوق شنیدم که ایشان دو تن از مراجع بزرگ قم و همچنین یکی از اعضای بلندپایه فعلی جامعه مدرسین را به عنوان حامیان روحانی نام برد. از بیت این مراجع که پرسیده شده بود، گفته بودند به دکتر روحانی رای بدهید.

وی ادامه داد: برای اهل اطلاع مسلم بود که جمع زیادی از مراجع و شخصیت‌های برجسته حوزوی و استاید سطوح خارج حوزه، حامی روحانی هستند.

غرویان در پاسخ به سوالی در مورد دیدار رئیسی با یک خواننده جنجالی (تتلو) نیز گفت: به نظر می‌رسد آن دیدار، دیدار خوبی نبود و به صلاح کاندیدای محترم نبود. آنچه که ما در بین مردم، جامعه و اهل حوزه و علما و مدرسین دریافت کردیم، نشان از نارضایتی داشت. می‌گفتند که آن دیدار باعث ریزش آرای جناب رئیسی شده است.

وی افزود: فکر می‌کنم خود آقای رئیسی هم از آثار بعد از آن دیدار چندان راضی و خشنود نیستند. آن دیدار، دیدار خوبی نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      تا دیروز کل قم هوادار رییسی بود بعد انتخابات همه عاشق روحانی ان چه روزگاری شده ایا مردی پیدا نمیشه....

    • بدون نام

      بغبغو

    • سید

      نون به نرخ روز خوردن خوب نیس...

    • حامد

      سلام
      عجب روزڱارے شده

    • ابي

      اشتباه نشه ، درسته قم جزء استانهايي بوده كه كمترين رأي رو به روحاني دادن اونم علتش همون. طلبه هاي جواني بودن كه با بلند گو در همه جا از سند ٢٠٣٠ بد گوييهاي غير واقعي كردن فيلمشم كه منتشر شد ، اما بزرگان و فهميده هاي قم به روحاني رأي دادن و وقتي آرا از صندوق مشخص شد روحاني هم واسه تشكر رفت قم ، خدا رو شكر مردم متوجه هستن واسه قدرت برخي دست به چه كارهايي ميزنن و الحق جواب همشونو دادن اون ١٦ ميليون هم با ادعاي دولت در سايه ان شالله بيدار ميشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج