adexo3
۵۳۸۶۱۰
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کفن‌پوشی سپرده‌گذاران موسسه کاسپین

جمعی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین در مشهد با تجمعی دیگر در مقابل این موسسه خواستار بازگرداندن پول هایشان شدند.

خبرگزاری تسنیم: جمعی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین در مشهد با تجمعی دیگر در مقابل این موسسه خواستار بازگرداندن پول هایشان شدند.

کفن‌پوشی سپرده‌گذاران موسسه کاسپین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسوولان ببینید مردم رو به چه کاری وادار میکنید !!!!
      خونشونو کردید توی شیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عقلم چیز خوبیه

    • بدون نام

      داشتم امروز فیلم احمق واحمق تر را می دیدم . فکر می کنم بانک مرکزی سپرده گذاران فهیم کاسپین را احمق فرض کرده است .اما به زودی خواهند فهمید خودشان احمق تر هستند.

    • بهنام

      سلام مگه سرنوشت ثامن الحجج ندیدن مگه این همه بانک مرکزی نگفت مجوز نداره موسسه کاسپین...خودشون طمع کردن بخاطره سود بیشتر...دروغ میگم؟؟؟

      پاسخ ها

      • مریم

        دوست عزیز اگر از سپرده گذران نیستید چرا بیشتر بررسی نمی کنید بعد قضاوت نمایید بنده به اعتبار مجوزی که بانک مرکزی در اسفند 94 برای کاسپین صادر کرده بود در آذر ماه 95 سپرده گذاری کردم ولی جناب سیف فرافکنی میفرمایند و مسئولیت را از گردن خودشان باز میکنند

    • بدون نام

      مقصر دولته

    • بدون نام

      نزول خوری و کفن پوشی . اللله اکبر . آخر زمون شده . والله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه سود سرمایه گذاری نزوله حق بیمه شما از همین راه تبدیل به مستمری میشه و غیره علم اقتصاد نداری کامنت نذار بانکها و موسسات پگونه وام میدهند از این سپرده ها و چون بخش خصوصی 35درصد به سرمایگدار تسهیلات میده 30درصد سود به سپرده گدار که ناشی از این عمل اقتصادی است اگه بانکهای دولتی کمتر سود میدهند پون هزینه هاشون بیشتر و پاداشهای کلان میدهندو حق سپرده گدار میخورند کسی هم حسابرسی نمی کنه

    • بدون نام

      چطور اون زمان که سود 32% میگرفتن کفن نمیپوشیدن؟؟؟
      اونموقع فکر نکردن اخه یه موسسه چجوری میتونه همچین سودی بده؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برا چی اون موقع باید میپوشیدن الان چون نمیگیرن پوشیدن ... این چه نظری بود آخه خخخ

    • خاتمی

      آقای دکتر سیف، رئیس محترم بانک مرکزی، چندین بار فرمودند مردم در موسسات و بانکهای مجاز سرمایه گذاری کنند.
      اینجانب در فروردین 1395به موسسه کاسپین مراجعه و سپرده گذاری کردم. در حالیکه در اسفند 94 مجوز قطعی موسسه صادر شده بود.
      ما برای اطمینان بیشتر سایت بانک مرکزی را هم چک کردیم و قبل از سپرده گذاری با روابط عمومی بانک مرکزی هم تماس گرفتیم. اعلام نمودند موسسه مجاز و مورد تایید بانک مرکزی است.
      حتی برای اطمینان بیشتر، بر اساس شماره تلفن و نشانی که برای موسسه کاسپین در سایت بانک مرکزی بود از شعبه مرکزی کاسپین استعلام کردیم که شعبه ای که قصد سپرده گذاری داریم را تایید می کنند یا خیر؟
      همه این مراجع و مراکز تایید کردند.
      ما هم یک سپرده جدید باز کردیم و یک سپرده قدیمی را که قصد دریافتش را داشتیم و در آن زمان به سادگی امکان دریافتش وجود داشت مجددا تمدید کردیم.
      یک سپرده حاصل فروش یک واحد ملک مسکونی خانوادگی ارث پدری و یک سپرده حاصل رهن دادن واحد خودمان و پول اهدایی صندوق بازنشستگی بود. بعد از آن خود در واحد کوچکتری، مستاجر شدیم و با سود پولمان هم اجاره خانه را پرداخت می کردیم و هم با توجه به هزینه های سنگین درمانی مادرم و شهریه دانشگاه فرزندم، آنها را پرداخت می نمودیم.
      اکنون زندگی ما به باد رفته و به خاک سیاه نشسته ایم. صاحبخانه جوابمان کرده و به او بدهکاریم، مستاجر هم پول رهنش را می خواهد و ضرر و زیان تاخیر هم مطالبه کرده. مادرمان به رحمت خدا رفت چرا که امکان رسیدگی کامل و تامین هزینه های درمانی اش از بین رفت. فرزندم هم فعلا ترک تحصیل کرده است. متاسفانه اینجانب به علت مشکلات روحی و روانی ناشی از این فشارها اکنون تحت درمان قرار گرفته ام.
      ما در مرز نابودی چند سوال بی پاسخ داریم:
      چرا پول سپرده و سود آنرا به ما نمی دهند؟
      چرا قوه مجریه و بانک مرکزی مسئولیت را نمی پذیرد؟ چرا مدعی العموم از قوه قضائیه ورود نمی کند؟
      چرا قوه مقننه در تامین منابع و بودجه کمک نمی کند؟
      مگر گناه و خطای ما سپرده گذاران چه بود؟
      چه راه دیگری داشتیم که از مجاز بودن موسسه مطلع شویم؟ چرا بانک مرکزی به ما اعلام کرد که این موسسه مجاز است و مشکلی ندارد؟
      آیا به خدا و روز جزا ایمان دارند و وجدانشان آسوده است؟
      چرا کسی نیست که به داد ما برسد و عدالت را برپا دارد؟

      این ظلمی که در حق ما کردند در دنیا و آخرت بدون شک گریبان عوامل اصلی و فرعی و ساکتین این اجحاف را خواهد گرفت.
      حسبن الله و نعم الوکیل

    • بدون نام

      سعی کنید محل لانه اقوام و رابطان سیف و حیدری و لاریجانی ها را در خارج کشور با کمک معاندان بی طرف مقیم خارج اتش بزنید و بانک مرکزی هم با معاونان و هییت اش و بنیانگذار اقتصاد اسلامی ایرانی را اتش بزنید

    • بدون نام

      الان در مدت هفت ماه توقف دست اندر کاران این موسسات که پولمان را متوقف کرده اید ایا مدیر و معاونان در تهران و سایر مراکز از گور پدر سیف ایا ماهانه صد میلیون الی سه میلیون تومن دریافتی در تعداد دو هزار نفر در ماه دارند؟

    • بدون نام

      اینها همش به خاطر د چهار درصد سود بیشتره بسوزه این طمع

    • فریب خورده مجوز بانک مرکزی

      با سلام در خواست ما از بانک مرکزی این هست اعلام کند بعد از صدور مجوز صوری برای کلاهبرداری به موسسه کاسپین و انحلال فرشتگان که اعلام میکند در شهریور 94 منحل شده هست چه میزان افتتحاح حساب انجام شده و چه میزان سرمایه به سپرده های قبلی همون موسسه اضافه شده هست .اموال فرشتگان باید جوابگویه کسانی باشد که تا قبل از شهریور 94 حساب باز کردن ...البته افزایش سرمایه بعد از الان رو باید بانک مرکزی و قوه قضاییه تقبل بفرماید.ما سپرده گذاران به اعتبار مجوز بانک مرکزی سپرده گذاری کردیم یا افزایش سرمایه داشتیم .من به شخصه یک ماه قبل از بسته شدن سرمایه ام رو در این موسسه گذاشتم .واصل پول و سودم رو از بانک مرکزی میخواهم نه هیچ نهاده دیگری من به اعتبار بانک مرکزی حساب باز کردم . ما فردا کفن میپوشیم و میاییم تا اخر ماه رمضان یا میگیریم حقمون رو یا میمریم یا دزدان را ساقط میکنیم..نهادی فراتر وارد ماجرا شود.ما دیگر تحمل دروغ را نداریم .فریب و مردم کافی هست .هیچ ادم عاقلی داستان بانک مرکزی رو قبول نمی کند...چون میتوانسته جلو سپرده گذاری رو بگیرد و در سایتش الاقل اعلام کند تا اطلاع ثانوی سپرده گذاری نکنید...نه این که مجوز بی قید شد ان هم با اعلام عمومی دهد این مصداق مشارکت در جرم و فریب سازمان یافته می باشد.اموال بانک مرکزی باید مصادره شود.

    • سپرده گذار موسسه کاسپین

      با سلام سوال من از دولت مردان و بزرگان کشور این هست برای این که بدانم موسسه ای مجوز دارد چگونه باید عمل میکردم؟؟؟؟بزرگان کشور مسولان بالا رده کشور یک سوال ساده من رو جواب دهید.؟ جز این که به سایت بانک مرکزی کشور مراجعه کنیم و ببینم مجوز دارد یا نه راه دیگری دارم؟ .....

    • بدون نام

      آخر خنده اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج