adexo3
۵۳۸۸۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اختلاف خانوادگی منجر به اسید پاشی شد

مرد جوان که به خاطر اختلاف با برادرش روی او اسید پاشیده بود، لحظاتی قبل از این حادثه با پلیس تماس گرفت و از مأموران خواست برای پایان دادن به درگیری خود را به محل برسانند.

روزنامه ایران: مرد جوان که به خاطر اختلاف با برادرش روی او اسید پاشیده بود، لحظاتی قبل از این حادثه با پلیس تماس گرفت و از مأموران خواست برای پایان دادن به درگیری خود را به محل برسانند.
ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه پنجشنبه ۴ خرداد مردی به نام شایان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: با برادر کوچکترم به خاطر مسائل خانوادگی درگیر شده‌ام. از آنجا که دعوای‌مان بالا گرفته می‌خواهم برای پایان دادن به این درگیری؛ مأموران خودشان را به محل حادثه برسانند.با تماس این مرد ۴۰ ساله مأموران پلیس پیشگیری شهرستان اهواز استان خوزستان بلافاصله خود را به محل حادثه که در منطقه صد دستگاه باهنر بود، رساندند.
اما درست در فاصله زمانی که مرد جوان با پلیس تماس گرفته بود تا حضور مأموران در محل، شایان به روی برادر۳۰ ساله‌اش اسید پاشیده بود. با حضور مأموران مرد اسیدپاش که خود نیز بر اثر این حادثه دچار سوختگی شده بود؛ بلافاصله دستگیر شد. هر دوبرادر به بیمارستان منتقل شده و تحقیقات پلیسی نشان داد که درگیری این دو برادر به‌دلیل اختلافات خانوادگی بوده که سرانجام تلخی داشته است. تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج