۵۳۹۷۳۰
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد

در سیستم پیشرانه خودروی مگان RS و دیگر بخش‌های آن به وجود بیاید. اما چیزی که به تازگی معلوم شده است و در واقع توسط مدیران رنو گفته شده است، این است که رنو مگان RS با دنده دو کلاچه هم قابل سفارش خواهد بود.

وب سایت دیجی رو - امیرعلی عامری: در مطالب قبلی گفته بودیم که رنو قرار است از در موناکو از مدل جدید مگان RS رونمایی کند. همان طور که انتظار می رفت، این خودرو با ترکیبی از رنگ‌های سیاه و زرد معرفی شد. قبلا اشاره کرده بودیم که تغییراتی قرار است در سیستم پیشرانه ی این خودرو و دیگر بخش‌های آن به وجود بیاید. اما چیزی که به تازگی معلوم شده است و در واقع توسط مدیران رنو گفته شده است، این است که رنو مگان RS با دنده دو کلاچه هم قابل سفارش خواهد بود.
مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد

همان طور که از قبل تعیین شده بود، نیکو هاکنبرگ، راننده تیم فرمول ۱ رنو، کسی بود که در پیست موناکو پشت فرمان مگان RS نشست. او پیست موناکو را چند بار با این خودرو پیمود. ظاهرا نیکو هاکنبرگ پیش از این هم پشت فرمان این خودرو نشسته است، او گفت: «من این شانس را داشتم که در زمان توسعه و ساخت مگان RS پشت فرمان این خودرو بنشینم. چیزی که در همان دفعه اول توجه مرا جلب کرد، عالی بودن شاسی و اسکلت این خودرو بود. رنو اسپرت از نظر عملکرد خودرو، کار بزرگی را انجام داده است و این برای من باعث خوشحالی بود که امروز توانستم این خودرو را در موناکو برانم.»
مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد

این مدل جدید رنو، به مناسبت ۴۰ سالگی حضور این کمپانی فرانسوی در مسابقات فرمول ۱ معرفی شده است. پاتریک رتی، مدیر بخش خودروهای اسپرت رنو درباره زمان عرضه این خودرو گفته است: «من فکر نمی‌کنم که می توانستیم زمانی بهتر و تاثیرگذارتر از چهلمین سالگرد حضور رنو در مسابقات فرمول ۱ را برای معرفی یک مدل جدید انتخاب کنیم.»
مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد

رنو اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این خودرو اعلام نکرده است و تنها چیزی که درباره این خودرو تایید شده است امکان سفارش خودرو با جعبه دنده دو کلاچه است. اما به نظر می‌رسد شایعات حقیقت داشته باشند و رنو از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری که توان تولید ۳۰۰ اسب بخار قدرت را خواهد داشت در مگان RS استفاده کرده باشد.
مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد

همچنین رنو اعلام کرده است که در این خودرو از تکنولوژی‌های مربوط به فرمول ۱ هم استفاده شده است که این گفته باعث می‌شود انتظار عملکرد بهتری را از این خودرو داشته باشیم. این مدل جدید رنو قرار است در ماه سپتامبر (شهریور) و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود. عرضه‌ی خودرو به بازار هم در یک چهارم اول سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
مدل جدید مگان RS در پیست موناکو رونمایی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج