اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۰۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزییات نامه‌ انتخاباتی کارگران

همزمان با داغ شدن مباحث مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان کارگران کشور در نامه ای به ۸ کاندیدا سئوالاتی را در ۶ بخش مطرح و خواستار پاسخگویی به این سئوالات شدند.

خبرگزاری مهر: همزمان با داغ شدن مباحث مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان کارگران کشور در نامه ای به ۸ کاندیدا سئوالاتی را در ۶ بخش مطرح و خواستار پاسخگویی به این سئوالات شدند.

مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور بر اساس برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری مطالبات جامعه کارگری را در قالب ۶ سوال روشن مطرح کرد. این مجمع اعلام کرد: همزمان با آغاز برنامه های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری مجمع به عنوان نماینده بخشی از جامعه کارگران زحمتکش کشور، با طرح ۶ سئوال به عنوان مطالبات این قشر از جامعه از رئیس جمهور آینده کشور خواستار پاسخگویی نامزدهای حاضر در رقابت انتخاباتی شد.

در نامه مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور به ۸ نامزد حاضر در رقابت انتخاباتی چنین آمده است: با عنایت به ضرورت آشنائی و کسب اطلاع آحاد کارگران شریف کشور از مواضع و دیدگاه های تخصصی نامزدهای ریاست جمهوری در قبال برخی از مهم ترین و کلیدی ترین پرسش ها و مطالبات این بخش از ملت، سؤالاتی مطرح شده است که انعکاس نقطه نظرات نامزدهای ریاست جمهوری باب تضارب و تعاطی افکار با هدف تعیین و تبیین روش ها و راهکارهای متناسب برای بالندگی، پویایی و نشاط آحاد جامعه کار و تولید کشور فراهم می شود.

۱- در روند حفظ و توسعه بالندگی و پویایی حوزه کار و تولید کشور چه نقش و جایگاهی برای تشکل های مردم نهاد صنفی متصور هستید؟

۲- ایجاد و حفظ امنیت شغلی در زمره مهم ترین و محوری ترین مطالبات نیروی کار کشور محسوب می شود، دیدگاه شما در این خصوص چیست؟

۳- قانون کار از مهم ترین قوانین مادر و پایه در کشور به شمار می رود، نظر و دیدگاه تخصصی شما در ارتباط با مفاد این قانون و نقش آن در تنظیم مناسبات حوزه روابط کار کشور چیست؟

۴- نهاد تامین اجتماعی مهم ترین و موثرترین سازمان عمومی و بین النسلی حوزه کار و تولید کشور است آیا قائل به حفظ و تقویت ساختارها و ارکان این نهاد هستید؟

۵- میزان و تنوع اقلام مصرفی و ضروری خانوارهای کارگری و به تبع آن معیشت جامعه کارگری در سالیان اخیر رو به نزول و افول شدید گذارده، برای توقف این روند و ارتقاء فوری سطح کیفی زندگی نیروی کار کشور چه پیشنهادی در حوزه عمل و اجرا دارید؟

۶- تدوین، تصویب و اجرای سند ملی کار شایسته به موجب صراحت مفاد مواد ۱۰۱ برنامه چهارم و ۲۵ برنامه پنجم توسعه تکلیفی الزامی و بر عهده دولت و شرکای اجتماعی آن است،دیدگاه مشخص شما برای عمل به این گفتمان راهبردی در حوزه کار و تولید کشور چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج