جاباما
۵۴۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قالیباف: تبعیض‌ برای هیچکس قائل نیستم

محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با برشمردن مهم‌ترین برنامه‌های خود برای سازندگی ایران به عنوان رئیس جمهور گفت:‌ در کارم برای هیچکس تبعیض‌‌ قائل نیستم.

خبرگزاری فارس: محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری با برشمردن مهم‌ترین برنامه‌های خود برای سازندگی ایران به عنوان رئیس جمهور گفت:‌ در کارم برای هیچکس تبعیض‌‌ قائل نیستم.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف در جمع مردم ایلخچی با تاکید بر اینکه امروز خانواده‌ها در حوزه معیشت با مشکلاتی دست به گریبان هستند که دغدغه‌های زیادی برای آنها فراهم کرده است، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌های در نظر گرفته شده بتوان در زمینه حل این مشکلات موثر باشیم.

وی در ادامه بر ضرورت رفع دغدغه‌های جوانان و خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: اشتغال و مسائل اقتصادی مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها را تشکیل می‌دهد و لازم است در این خصوص گام‌های موثر برداشت.

قالیباف، اشتغال را چالشی مهم در جامعه امروز ارزیابی کرد و افزود: این امر متاسفانه خانواده‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده که لازم است بیشتر به آن توجه کرد.

وی گفت: کاملاً متوجه هستم که مهم‌ترین چالش‌ها در کشور چیست و معضل اشتغال، اقتصاد و تورم که امروز کانون‌های گرم خانواده را دچار سردی کرده، را مسئله اساسی می‌دانم.

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ادامه منابع انسانی را مهم‌ترین سرمایه هر کشوری خواند و تاکید کرد: باید به نیروی انسانی توجه ویژه کرد و در این زمینه قائل به این هستم که تبعیضی وجود نداشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد بتوان در آینده با کار و تلاش و تحقق برنامه‌های کاربردی برای رفع مشکلات جامعه، محبت‌های مردم به خصوص خطه آذربایجان را جبران کرد تا حداقل بخشی از مشکلات اقتصادی به خصوص موضوع اشتغال که برای جوانان دغدغه بزرگی است، حل و فصل شود.

قالیباف با بیان یکی دیگر از اولویت‌های دولت خود به استفاده از نیروهای جوان در کنار نیروهای باتجربه اشاره کرد و گفت: ما علاوه بر اینکه از نیروهای باتجربه و نیروهایی که بی‌شک دانش آنها چراغ راه ماست استفاده می‌کنیم باید از نیروهای جوان و نخبه نیز بهره ببریم تا اینکه بتوانیم بسته مدیریتی که امروز سوءتدبیر و سوءمدیریت را برایمان به ارمغان آورده است بشکنیم. ما امروز از سوءتدبیر رنج می‌بریم، مخصوصا در حوزه مشکلات اقتصادی. این در حالی است که ما کمبود ظرفیت و منابع نداریم.

قالیباف در پایان سخنان کوتاه خود در یکی از میدان‌های اصلی این شهر، ضمن تشکر از استقبال‌کنندگان و هوادارانش یاد و خاطره شهدای آذربایجان را گرامی داشت.

، محمدباقر قالیباف امروز پیش از ورود به تبریز در گلزار شهدای تبریز (وادی رحمت) حضور یافت و یاد همرزمان شهیدش را گرامی داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      من یکی که باورندارم باید درعمل ثابت بشه نه با گفتن و حرف زدن حالا طرفداران این آقا هرچقدر دوست دارند منفی بدهند طوری نیست ... ازاین دست شعارها دوره های پیش هم زیاد شنیدم، خدا کنه ماجرای سفر به مقرسازمان ملل به همراه x نفر فراموش نشده باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج