adexo3
۵۴۰۷۵۷
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

روحانی: باید کاری کنیم کسی احساس تنهایی نکند

رئیس جمهور : احساس بی پناهی سخت است و باید کاری کنیم در کشور کسی احساس تنهایی و بی پناهی نکند و روزگار شاد و خوشی در کنار هم داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا: رئیس جمهوری در ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی بر تداوم برنامه های دولت برای رفع مشکلات مردم بویژه اقشار آسیب پذیر تاکید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار و ضیافت افطار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در موسسه خیریه معلولان ذهنی وحدت افزود: «مردم بدانند که با دقت پای صندوق های رای آمده اند و پیغام همه آنها، این است که این ملت خوب، هوشیار و بیدار، برای وطن خود کار و تلاش می کنند.»

رئیس جمهوری گفت: اگر در جامعه همگان این احساس را داشته باشند که عضو یک خانواده هستیم، مشکلات و گرفتاری‌های اجتماعی برطرف خواهد شد.

دکتر روحانی ادامه داد: همه در این کشور فرزندان ایران هستند و باید همگان نسبت به مددجویان و ایتام احساس مسئولیت کرده و نسبت به آنان حس سرپرستی داشته باشیم.

وی افزود: اگر رابطه پدر و فرزندی در جامعه بوجود آید، می توانیم از مشکلات عبور کنیم و مطلوب این است که همه در جامعه احساس مشترک داشته باشیم و به یکدیگر کمک و ایثار کنیم.

رئیس جمهوری گفت : هدف روزه‌داری و فلسفه دین و ماه مبارک رمضان گسترش محبت میان مردم است و باید به یکدیگر محبت کنیم و در کنار هم باشیم، چرا که بخشش به مردم و طاعت حق، موجب سرافرازی در دنیا و آخرت خواهد شد.

روحانی افزود: زیبایی آنجاست که مردم در جامعه ما بتوانند به یکدیگر کمک کنند و برای فرزندان، پدر و مادر باشند و احساس نکنند که در زندگی بی پناه هستند.

رئیس جمهوری تصریح کرد: احساس بی پناهی سخت است و باید کاری کنیم در کشور کسی احساس تنهایی و بی پناهی نکند و روزگار شاد و خوشی در کنار هم داشته باشیم.

روحانی افزود: دولت در کنار مردم خواهد بود و مردم و دولت در کنار هم فقر را ریشه کن خواهند کرد و مشکل افراد بی سرپرست و بدسرپرست نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: قدم هایی در دولت یازدهم برداشته شد حال اگر کوتاهی در این زمینه بوده، توان ما همین مقدار بوده است اما باید قدم های بیشتری را در دولت دوازدهم برداریم و در راستای حمایت از خانواده‌هایی که حامی و پشتیبانی ندارند، تلاش کنیم.

روحانی افزود: حمایت فقط پول و مسکن نیست، حمایت عاطفی و روانی هم مورد نیاز است و همه باید احساس کنند که با هم هستیم. آن وقت خدا از ما راضی می شود و اهداف انقلاب محقق می شود و آروزهای رهبر معظم انقلاب نیز تحقق می یابد.

وی اضافه کرد: همه ما می توانیم به این نقطه برسیم و می خواهیم به جهان بگوییم که می خواهیم آینده بهتری داشته باشیم و زندگی توام با سربلندی داشته باشیم.

در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی حضور داشتند.

در پایان این مراسم یکی از مددجویان کار معرق کاری را که تصویر رئیس جمهوری برروی آن حک شده بود، به وی اهدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید بهروزی از جهرم

      بااین سیاست غلط دولت حسن روحانی اکثر مردم ایران در صف پیوستن به کمیته امداد و بهزیستی خواهند شد.

      پاسخ ها

      • علی

        یعنی میخواید تعدا دکل های همراه اول رو افزایش بدید؟!

        "هیچ کس تنها نیست"

    • بدون نام

      ما یک خانواده هستیم از نوادگان آدم ابوالبشر مثل هابیل و قابیل

    • جواد

      تو رو خدا آقای روحانی جان مادرت کمتر شعار بده بیشتر عمل کن بخدا وضعیت زندگی و معیشت ما ب سختی میگذره

    • بدون نام

      فقط شعار تا بی نهایت

      پاسخ ها

      • محسن

        شعارها مال جناحی بود که از فقری مردم سواستفاده کرد.با خواننده ایی عکس گرفت که ....لااقل روحانی خودش بود.

    • بدون نام

      تا زمانی که روحانی است فقر هم همرا ماست

      پاسخ ها

      • مینا

        مردم با حضورشان در انتخابات و رد کردن آدمی که شعار می داد،به امثال شما که فقط خودتان را میبینید،خیلی پیام ها دادهد...

    • Mohamaad

      بجای این طرح مستمری مددجویی که صدقه ناچیزی به مردم می دهید و اینکه کل قشر رو بهزیستی و کمیته امدادی میکنه بهتره این پول هارو واقعا صرف اشتغال بکنید یه کار اساسی برای این اقتصاد یخ زده بکنید یه کار جدی برای تولید و اشتغال بکنید باور کنید دیگه اون موقع نه نیازی به یارانه دادن دارید و نه صدقه دادن

    • بدون نام

      جناب روحانی سلان علیکم , ما کارکنان راهداری اصفهان شش ماهه حقوق نگرفتیم , هیچ کس هم توجهی به ما نداره ,لطفا نگذارید در بیکس خاموش شویم

    • مریم

      زنده باد جریان اصلاح طلبان و روحانی عزیز...من واقعا درک نمی کنم،اینا که دم از فقر می زنند زمان آن هاله به سر در چه حال بودند؟کسی که با رای مسخره اش به همه فهماند بیش از آنکه فکر می کردیم همه ما را مسخره داشته است

    • ناشناس

      در قرارداد کرسنت داریم گاز رو با قیمت پایین تر به امارات میدیم و از اون طرف هم بعنوان جریمه به ترکیه گاز رایگان میدهیم قابل توجه رای 23 میلیونی!!!

    • بدون نام

      نه تنها تو ايران الان تو تركيه هم هيچكسي احساس تنهايي نمي كنه اقاي روحاني! ليتر ليتر دارن گاز مفت مي گيرن ،همه هم خوشحال ..دعامون هم مي كنند!!

    • ایرانی

      دولت بی تدبیر و ناامیدی روحانی
      متاسفانه دوباره انتخاب شد
      متاسفم

    • مسافر

      به دموکراسی کشورمون احترام میزاریم چون انقلاب وشهیدان ونظام برامون مهمه...وگرنه حرف برای گفتن زیاد داریم اقای روحانی

    • مهندس بیکار

      ما تنها نیستیم اون کسی تنهاست که رییس جمهور 23 میلیون نفره و 24 میلیون دیگه بهش رای ندادن خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج