۵۴۱۶۹۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوکیا ۹ با ۸ گیگ رم رویت شد

با توجه به بازگشت رسمی نوکیا به عرصه اسمارت فون ها، می توان اطمینان داشت که بسیاری از کاربران مشتاقند که بدانند پرچمدار این کمپانی چه ویژگی هایی خواهد داشت. تا این لحظه شایعات متعددی در خصوص نوکیا ۹ که گفته می شود پرچمدار نوکیا در سال ۲۰۱۷ خواهد بود شنیده ایم، و تعدادی از ویژگی های منتسب به آن نیز در فضای وب منتشر شده است.

وب سایت تک شات: با توجه به بازگشت رسمی نوکیا به عرصه اسمارت فون ها، می توان اطمینان داشت که بسیاری از کاربران مشتاقند که بدانند پرچمدار این کمپانی چه ویژگی هایی خواهد داشت. تا این لحظه شایعات متعددی در خصوص نوکیا ۹ که گفته می شود پرچمدار نوکیا در سال ۲۰۱۷ خواهد بود شنیده ایم، و تعدادی از ویژگی های منتسب به آن نیز در فضای وب منتشر شده است.
نوکیا 9 با 8 گیگ رم رویت شد

بهرحال آنچه اخیراً در دیتابیس بنچمارک گیک بنچ دیده شده می تواند تغییری اساسی در اطلاعات ما ایجاد کند. بر اساس آنچه درفهرست گیک بنچ به ثبت رسیده به نظر می رسد احتمال دارد که نوکیا ۹ از ۸ گیگ رم برخوردار باشد! این میزان رم دو برابر میزان رمی است که تا کنون تصور میشد این پرچمدار از آن برخوردار باشد که استاندارد گوشی های پرچمدار امروزی نیز است.

سال گذشته وان پلاس سعی کرد با ارایه محصولی با ۶ گیگ رم تغییراتی در این حوزه ایجاد کند اما به نظر نمی رسد که آنطور که تصور می شد تاثیرگذار بوده باشد. از سایر مشخصاتی که در شایعات مرتبط به نوکیا ۹ مطرح شده است می توان به برخورداری از اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، ۶۴ گیگ حافظه داخلی، نمایشگر ۵.۳ اینچی کواد اچ دی و دوربین دوال که شاید از فناوری Carl Zeiss برخوردار باشد اشاره کرد.

البته یادآوری می کنیم که اطلاعات بنچمارک ها می توانند جعلی و یا گاه نادرست باشند، پس همچنان این اطلاعات را در حد شایعه در نظر داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج