adexo3
۵۴۲۰۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

توقف هرگونه عملیات اجرایی در کاخ «ثابت پاسال»

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به شهردار تهران با تأکید بر ممنوعیت و توقف عملیات اجرایی در کاخ ثابت پاسال بر اساس پیگیری معاونت امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خواستار ارائه گزارش وضعیت ملک مزبور در اسرع وقت به دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران شد.

خبرگزاری ایلنا: معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به شهردار تهران با تأکید بر ممنوعیت و توقف عملیات اجرایی در کاخ ثابت پاسال بر اساس پیگیری معاونت امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، خواستار ارائه گزارش وضعیت ملک مزبور در اسرع وقت به دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران شد.
توقف هرگونه عملیات اجرایی در کاخ «ثابت پاسال»

در نامه معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به محمدباقر قالیباف شهردار تهران آمده است: پیرو نامه شماره ۳۰۰ / ۳۷۰۴۶ (سوابق پیوست)، مورخ ۹۴/۷/۶ در مورد ضرورت توقف عملیات اجرایی در سایت خانه تاریخی موسوم به کاخ ثابت پاسال واقع در خیابان آفریقا، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن صدور دستور توقف هرگونه اقدامات رویه‌ای و اجرایی، گزارش وضعیت این ملک، شامل احکام طرح تفصیلی، دستور نقشه، مجوزها و مدارک مربوطه را که تاکنون صادر و یا درخواست شده است، در اسرع وقت جهت بررسی به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال نمایند.

در این رابطه نظر به پیگیری معاونت محترم امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری و ضرورت ارائه گزارش اقدامات مربوطه در راستای حفظ آثار طبیعی‌تاریخی شهر تهران، همچنین حسب اختیارات نظارتی دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری، بدیهی است از تاریخ صدور این نامه تا زمان تعیین‌تکلیف این ملک هر اقدامی که زمینه تخریب این خانه ارزشمند را فراهم نماید ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج