۵۴۲۴۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تاکید پوتین بر لزوم پایان روس هراسیِ غرب

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نشست با رئیسان خبرگزاری های کشورهای مختلف در شهر سن پترزبورگ از آمریکا و غرب خواست به رویکرد روس هراسی و تهدیدهای مسکو پایان دهد.

ایرنا: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نشست با رئیسان خبرگزاری های کشورهای مختلف در شهر سن پترزبورگ از آمریکا و غرب خواست به رویکرد روس هراسی و تهدیدهای مسکو پایان دهد.

در این نشست که امروز (پنجشنبه) در حاشیه اجلاس بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ برگزار شد، پوتین ادامه رویکرد کنونی غرب علیه روسیه را برای همه زیان بخش اعلام و ابراز امیدواری کرد که این روند زیاد طول نکشد.

پوتین تاکید کرد: روس ستیزی در برخی از کشورها از هر حد و مرزی فراتر می رود.
وی همچنین ادعای مطرح شده مبنی بر دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرد و گفت که هیچ اقدامی توسط این کشور صورت نگرفته است.

انتقاد از تداوم استقرار برنامه موشکی آمریکا در شرق اروپا از دیگر موارد مطرح در سخنان رئیس جمهوری روسیه بود و به این موضوع نیز اشاره کرد که پس از برجام دیگر دلیلی برای آن نیست.

آمریکا به بهانه مقابله با تهدیدهای ادعایی ایران، سامانه های های موشکی خود را در کشورهای لهستان و رومانی نزدیک خاک روسیه مستقر کرده است.

به گزارش رسانه ها، پوتین همچنین از استقرار سامانه های موشکی آمریکا در کانادا و کره جنوبی انتقاد و این احتمال را مطرح کرد که اگر کره شمالی از آزمایش های موشکی خود دست بردارد، استقرار سامانه موشکی تاد آمریکا ادامه می یابد.

نشست بین المللی سن پترزبورگ با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران از امروز تا شنبه آینده به بررسی مسائل مختلف بین المللی، منطقه ای و چالش های جهانی اختصاص دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج