۵۴۲۷۴۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

ابوطالبی: باور کنیم انتخابات تمام شده است

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با ارائه تحلیلی درباره خاستگاه و عواقب دوقطبی‌سازی در کشور، نسبت به ایجاد این فضا در کشور هشدار جدی داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با ارائه تحلیلی درباره خاستگاه و عواقب دوقطبی‌سازی در کشور، نسبت به ایجاد این فضا در کشور هشدار جدی داد.

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«‏گام نوین برخی دوستان در تداوم همان کپی برداری (۴٪- ۹۶٪)، ذهنیت سازی اجتماعی(۱۶- ۲۴) با تبدیل نماد "فقر- غنا"به "فرشته- شیطان" یا "پاک- پلید" است؛ این اقدام برای دو قطبی سازی شدید در کشور، در پسا انتخابات، با گسترش از اقتصاد به عرصه فرهنگ و رسانه طراحی شده است؛ اما این گام جدید اقدامی خطرناک است؛ ‏تئوری جامعه"پاک- پلید" اندیشه‌ای بحران آفرین در تاریخ، با ظاهری متین بوده است؛ تفکری خطرناک، که حاصلی جز خشونت، نزاع فکری و حرمت زدایی ملی در بر ندارد . ‏در این طراحی، حیات اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای، تاوان بحران‌ها را پرداخته و جامعه حساسیت خود را به جهت نابسامانی‌های روانی در این تقابل از دست خواهد داد. ‏با کشاندن این تقابل به عرصه اجتماعی، جامعه به پلید و پاک و... تبدیل و دولت و مردم رای داده به آن به پلید و شیطان و مخالفان به پاک و فرشته تبدیل می‌شوند.

‏آرامش پسا انتخابات دوباره به التهاب تبدیل و تقابل مومنین و غیرمومنین، عرصه‌ی ساختن کشور را تنگ و نگرانی‌های اجتماعی به سمت نارضایتی سوق می‌یابد؛ ‏این تقابل احتمالا به نهادها و شوراهای عالی کشور هم کشیده شده، یکپارچگی آنان به خطر افتاده و دو قطبی دولت و حامیان آن، در برابر غیر دولتی‌ها پدید می‌آید؛ ‏دروغ و خشونت؛ تهمت و افترا؛ التهابات اجتماعی؛ خبرسازی ‌های جعلی؛ یکدیگر را به جان هم انداختن؛ حرمت قلم و زبان نگاه نداشتن و... آینده را پر مخاطره می‌کند.

‏قطبی‌سازی کشور به جامعه"پاک- پلید" ؛ انشقاق در نهادهای ملی؛ بحران زایی؛ التهاب آفرینی اجتماعی و... به نفع کشور نیست و سرمایه اجتماعی را نابود می‌کند. ‏هشیار باشیم و باور کنیم انتخابات تمام شده است؛ بر سر شاخ، بن نبریم؛ سینه‌ها از کینه‌ها پاک کنیم؛ دست به دست هم دهیم؛ و به یاری این ملت بشتابیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوباره دروغ دوباره فریب دوباره نیرنگ.....!!!
      دو قطبی سازی و ... آیا فقط بعد از انتخابات بد است و در زمان تبلیغات انتخاباتی درست و حلال است....!!!

    • بدون نام

      پس به وزیر محترم بهداشت بفرمایید این رفتارها و تخریب های سیاسی دست برداد و به روزنامه نگار حمله انتخاباتی نکند. همچنین جناب زنگنه به مدیران جناحی نگاه نکند و البته بقیه دولتمردان هم همچنین

    • بدون نام

      نه عزیزم انتخابات هنوز مانده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج