۵۴۲۸۵۶
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

امام جمعه اصفهان: سند ننگین ۲۰۳۰ می‌گوید ازدواج مرد و مرد، زن و زن باید قانونی شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ برای بچه‌های دبستانی درس همجنس بازی می‌دهد، طبق این سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام المسلمین سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان انقلابی در دنیا ایجاد کرد که تمام دشمنان اسلام امروز در مقابل این حرکت عظیم برای خاموش کردن این چراغ بسیج شدند اما این چراغی است که خداوند برافروخته است.

وی با بیان اینکه ارتحال امام راحل یک مسئله بزرگ بود، افزود: به گفته خبرنگاران خارجی در روز تشییع پیکر امام خمینی(ره) بیش از ۱۰ میلیون نفر شرکت داشتند، در همین راستا مقام معظم رهبری رازهای موفقیت ایشان را ارتباط با خداوند بیان کردند و مسئولان نیز باید بدانند راه سعادت، عزت و قدرت ارتباط با خدا است و ارتباط با دشمنان خدا جز ذلت چیز دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز که امام خمینی(ره) در میان ما نیست سیل اعتراف‌ها و تعاریف از ایشان فراگیر شده است، خاطرنشان کرد: اخلاص و اتصال به خدا رمز موفقیت ایشان بود و امام خمینی(ره) معنای "ایاک نستعین" را در عمل آشکار کردند.

وی پیرامون قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: آن قهرمانانی که چراغ انقلاب را روشن کردند تا دنیا را متوجه یک حرکت جدید کنند در این روز به دنبال دستگیری امام(ره) به صورت خود جوش مقابل رژیم ستم شاهی قیام کردند و دیگر توپ و تانک و مسلسل نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

میردامادی با اشاره به سخنان وزیر خارجه اسرائیل گفت: وزیر خارجه اسرائیل در این رابطه گفته بود، زلزله‌ای در ایران ایجاد شده که امواجش به زودی اسرائیل، شرق و غرب را در بر خواهد گرفت، اکنون تمام شیاطین صدای ناله‌شان بلند شده، ترامپ به عربستان، اسرائیل و کشورهای عربی سفر کرده و قصد منسجم کردن آن‌ها علیه کشورمان را دارد، امروز دیگر جرأت تجاوز نظامی به کشورمان را ندارند اما از لحاظ فرهنگی جنگ را آغاز کرده‌اند و به گفته مقام معظم رهبری این جنگ به مراتب از جنگ نظامی خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ که با این سند دشمن، راه نفوذ به کشور را برای خود گشوده است، تصریح کرد: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود، در همین راستا مقام معظم رهبری گفتند که چرا این سند را مخفیانه امضا کردید؟ چرا شورای عالی انقلاب فرهنگی اعتراض نکرد؟ چرا بی سر و صدا این کار را کردید؟ چرا این سند برای تصویب به مجلس نرفت؟ درحقیقت در این سند گفته شده که نباید از دفاع مقدس این افتخار بزرگ برای نسل جدید گفته شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ برای بچه‌های دبستانی درس همجنس بازی می‌دهد، طبق این سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.

میردامادی پیرامون اخباری که در مورد دانشگاه آزاد اسلامی مطرح می‌شود، گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری آقای ولایتی را به عنوان رئیس هیئت امنا در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین کردند که در همین راستا تحولاتی ایجاد شده و می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری پیرامون اسلام آمریکایی افزود: اسلام آمریکایی یعنی اینکه قرآن چاپ کنید اما با کافر شراب سرو کنید، اسلام آمریکایی یعنی ۴۰۰ میلیارد دلار پول مسلمانان را خرج اشتغال آمریکایی‌ها کنید، یعنی تروریست را محکوم کنید ولی خودتان مروج تروریست باشید، یعنی قرارداد ۱۱۰ میلیارد دلاری تسلیحات را با آمریکا برای مظلوم‌کشی در بحرین یمن خرج کنید.

وی گفت: یکی از مشاوران و جاسوسان کاخ سفید گفته بود ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گلدار تبدیل کنیم، چادر توری و گلدار را به مانتوی بلند و مانتوی بلند را به مانتوهای کوتاه تبدیل کنیم، اکنون از حجاب زن مسلمان یک روسری باقی مانده است، تمام این بدبختی‌ها به خاطر آمریکا است بنابراین همه ما باید در تمام اوقات فریاد "مرگ بر آمریکا" را فراموش نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورتان اینه که ایران اینو پذیرفته.آخه مگه کشور قانون نداره مجلس نداره که همچین چیزی رو میفرمایید

    • علی ع

      در مورد سند ۲۰۳۰
      اولا مربوط به این دولت نمی باشد
      دوما در کمیسیون مربوطه در مجلس در حال بررسی می باشد
      سوما چنین سندهایی که مرتبط با امنیت و منافع ملی می باشد بدون مشورت رهبری انجام نمی‌گیرد ( شاید در اجرا بالا و پایین شود )
      در مورد فرهنگ حجاب

      اولا چند سال از عمر انقلاب می گذرد
      دوما مسولیت فرهنگی دست چه کسانی بوده
      مبلغان دینی ! چه نقشی دارند

      کمی منصف باشیم

      دولت روحانی چه گناهی کرده که فکر می کنیم تمام بدبختی های ۴۰ سال اخیر کشور متوجه آنها ست

    • بدون نام

      همه بزرگان بر ننگین بودن این سند تاکید میکنن،چرا روحانی و طرفداراش مدام توجیهات الکی میارن؟

    • بدون نام

      اگراين خودش نخواسته باشدهیچگاه کسی نمی تواند به اوتجاوزکندردل دولت شاه جوانانی چون چمران ورعايت بیرون امدندبچه های جنگ همه درآن زمان بودند مردم خود داگاهندوهيچ سندامضاشده ای نمی تواند عقیده وایمان کسی راعوض کندوگراینکه خودشخص خودخواسته تن به بی بندوباری بدهد بعضی زنان درزیرچادر وحجاب عفاف ندارندواین دولازم ومظلوم یکدیگرند

    • بدون نام

      علی بگو دولت روحانی چه گناهی نکرده میگن بدون اجازه ی رهبری امضا شد تو از کجا میدونی

    • بدون نام

      سند رو خونده یا نه؟ یا تفسیر خودشه؟

    • محقق

      حاج آقا لطفا به ما بگید کدام صفحه یا ماده از سند 2030 به مطالب شما اشاره میکنه تا مردم خودشون تحقیق کنند و فقط شنونده نباشند.

    • بدون نام

      مفاد ان را دراخیار ایرانیان قرار دهید ملت ایران بی سواد نیستند خوب وبد را تشخیص می دهند

    • بدون نام

      لطفا این سند را مطالعه کنید بعد اینگونه احساسی موضع گیری کنید . کلیه مطالب گفته شده صحیح نمی باشد . باید قبل از طرح موضوعی از تریبون نماز جمعه حتما باید مطالعه مستند کرد. به هرحال این سند متتشر شده و دیگر مطالب خلاف واقع در خصوص آن تاثیری ندارد

    • داودی

      من فقط حجاب دوست دارم بی حجابی روبردارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج