۵۴۲۹۱۰
۳ نظر
۵۰۴۰
۳ نظر
۵۰۴۰
پ

افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس از افزایش ۳برابری مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال ۹۶ خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: علی‌محمد شاعری در مراسم جشن رمضان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خیرین شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان ماه تمرین خوبی‌ها، مهربانی کردن، خلوص، به خدا رسیدن و با هم بودن است و کمک کردن و خوبی کردن به دیگران جزو نیازهای ذاتی هر انسان است.

وی افزود: جامعه اسلامی نباید فقیر مطلق داشته باشد، نباید با بی‌عدالتی مواجه شود و نباید دوقطبی شود بلکه در جامعه اسلامی فقیر و متوسط و غنی با یکدیگر پیوسته در ارتباط هستند و در حقیقت اگر جامعه را بسازیم در واقع خود را ساختیم و هر عملی که انجام می دهیم سود یا زیان آن به خودمان بازمی‌گردد و اگر در جامعه نقش بد ایفا کنیم قطعا هزینه آن را می‌پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که جامعه با بی عدالتی، بزهکاری، اعتیاد، طلاق، افسردگی و تنش های اجتماعی مواجه شود حتی افراد مرفه و غنی نیز در زندگی خود احساس آرامش و امنیت نمی‌کنند؛ زیرا همه اقشار جامعه تحت تاثیر رفتار یکدیگر قرار دارند پس اگر می‌خواهیم در امنیت باشیم باید جامعه در امنیت باشد.

نماینده شرق مازندران در مجلس گفت: در اسفند سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تلاش کردیم که دریافتی مستمری بگیران به ۳ برابر افزایش یابد و این قانون در مجلس تصویب شد و دولت به محض ابلاغ این قانون از اول فروردین ۹۶ این طرح را اجرایی کرد که البته باید سالانه ۲۰ درصد به دریافتی مستمری بگیران افزوده شود و منابع تامین آن به یارانه‌ها وصل شده و صددرصد قابل تخصیص است.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و در دستور کار قرار گرفت که سالانه ۱۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش و مستمری بگیر در سطح کشور، با پرداخت تسهیلات کم بهره با بازپرداخت طولانی مدت به آن ها، توانمندسازی و از سیستم حمایتی خارج شوند.

وی تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نباید خود را به عنوان شهروند درجه دو در جامعه تصور کنند بلکه باید بتوانند در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به عنوان مسلمان بانشاط و فعال در جامعه به خوبی ایفای نقش کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امدادی

      وای از گداپروری درروستاها برای اینکه تحت پوشش قرار بگیرند باتبانی سن خودشان را بالا میبرند وبا پورسانت دکتر تشخیص بدهد که سن بالاست بهد امداد حقوق بگیر بشن ای داد از بی کفایتی

    • بدون نام

      سلام. جناب اقای روحانی ریاست محترم جمهور بنده 59 سال سن دارم دوفرزنددارم همسرم بیماری سرطان دارد 5ماهه بیکار شدم قرار بود اداره کار امیدیه بم وام بیکاری بدن بعد از 5ماه دوندگی حالا میکن چون پروژه بوده وام تعلق نمی گیری حالا بیکار بدون دفترچه تکلیفه من چی کجا رفت وجدان کجا رفت عدالت بدون یک ریال درامد اگر وجدان دارید متن من را به ریس جمهور بدهید ممنون

    • بدون نام

      کدوم گدا پروری? برو ده خانوار تحت پوشش رو از نزدیک ببین که چطور دارن بدون هیچ درامدی آبرومندانه زندگی میکنن,مددجویان باید حقوقشون بیشتر بشه,بالاخره دولت باید عدالت رو رعایت کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج