adexo3
۵۴۳۲۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد امروز

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که امروز طرح ترافیک زود و فرد همچون روزهای دیگر ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که امروز طرح ترافیک زود و فرد همچون روزهای دیگر ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷ به پایان می‌رسد.

سرهنگ حسن عابدی درباره نحوه اجرای طر ح ترافیک در پایتخت در روز شنبه اظهار کرد:‌ در این روز طرح ترافیک همچون روزهای دیگر در ایام ماه رمضان بوده و از ساعت ۶:۳۰ آغاز و در ساعت ۱۷ به پایان خواهدرسید.

سرهنگ عابدی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکشنبه و دوشنبه این هفته تعطیل رسمی است، بدهی است طرح ترافیک در این دو روز اجرا نخواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچمنین درباره محدودیتهای ترافیکی اعمال شده در جاده تهران ـ قم اظهار کرد: محدودیت در این جاده تنها در مسیر جنوب به شمال و از ساعت ۱۳ روز یک شنبه تا پایان مراسم آغاز خواهد شد و تردد در لاین شمال به جنوب ادامه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین آن دسته از شهروندانی که قصد عزیمت به بهشت زهرا را دارند می بایست از جاده قدیم قم و خیابان شهید رجایی برای حضور در بهشت زهرا(س) استفاد کنند.

به گفته عابدی : اتوبوس‌های زائران که از شهرهای مختلف وارد می شوند شامل این محدویدت نشده و می تواند از لاین جنوب به شمال تهران قم تردد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج