adexo3
۵۴۳۵۳۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

عارف: کاش می شد مانند گذشته یاران انقلاب دور هم جمع می شدند

رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با هشدار نسبت به تحریف اندیشه‌های امام، تاکید کرد: راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام (ره) و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان‌دار باشند در محدودیت به سر ببرند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون امید مجلس طی یادداشتی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با هشدار نسبت به تحریف اندیشه‌های امام، تاکید کرد: راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام (ره) و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان‌دار باشند در محدودیت به سر ببرند.

متن یادداشت اینستاگرامی محمدرضا عارف به شرح زیر است: "بیست و هشتیمن سالروز ارتحال امام خمینی در حالی فرا می‌رسد که کشورهای اسلامی بیش از گذشته نیازمند اندیشه‌های ناب رهبر فقید انقلاب اسلامی هستند. در دنیای کنونی برای دفاع از اسلام و ایستادن در برابر خطرها یک راه وجود دارد و آن دفاع همه‌جانبه نظری و عملی از چهره مردمی اسلام است که در نظریه امام خمینی متبلور است. حرکت اصلاحی امام خمینی که با همت مردم پیروز شد می‌تواند برای همه کشورهای مسلمانی که خواستار استقلال، پیشرفت و مردمسالاری هستند، الگو باشد. امام نماینده اسلام مردم سالار و آزادی‌گرا بود که انقلاب اسلامی ما براساس اندیشه‌های آن بزرگوار شکل گرفت. امام منادی وحدت و همدلی بود. راز و رمز محبوبیت امام خمینی در بین مردم این بوده است که ایشان محور وحدت نیروهای انقلاب بودند و چه سخت است ببینیم یاران امام و انقلاب توسط نیروهای داخلی و خارجی مورد هجمه قرار می‌گیرند و امروز به جای آنکه میدان‌دار باشند در محدودیت به‌سر ببرند. چه سخت است ببینیم بازار تهمت و افترا برای رسیدن به قدرت آنچنان داغ است که مدعیان پیروی از امام هیچ نام و نشانی از امام برای خود باقی نگذاشتند. امروز جای خالی امام بسیار حس می‌شود. کاش می‌شد به مانند گذشته یاران انقلاب و امام با هر نوع گرایشی دور هم جمع می‌شدند. امروز خطر تحریف اندیشه‌های امام نسبت به گذشته بسیار حس می‌شود. مظلومیت امام به دلیل عدم ارائه تحلیل درست و جامع از شخصیت ایشان است باید بکوشیم امام را همانگونه که بود به نسل جوان بشناسانیم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهر

      یعنی بقیه مردم یاران انقلاب نبودند

    • بدون نام

      اتفاقا دوشب پیش همشون افطاری خونه شیخ حسن بودنو جمعشون جمع بود گلشون که شما باشی فقط کم بود، علی برکت ا.... خخخخخ

    • بدون نام

      اخرش کدام گروه بر حقند؟
      کدام گروه امام تحریف کردن ؟
      کدام گروه دنیاطلبن و امام برای دنیا میخواهند؟
      کدام گروه ارزشها اسلام و قران را با دنیای مادی غرب معامله کردن؟
      ...
      ...
      .....
      وصدها سئوال دیگر
      ننگ بر سیاسیون قدرتطلب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج