adexo3
۵۴۳۷۷۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استقبال ژاپن از موضع آمریکا در قبال کره‌ شمالی

درحالی که کره‌شمالی و چین از مواضع آمریکا در قبال پیونگ‌یانگ انتقاد می‌کنند، ژاپن از اقدام واشنگتن مبنی بر در نظر گرفتن تمام گزینه‌ها علیه کره‌شمالی استقبال کرده است.

درحالی که کره‌شمالی و چین از مواضع آمریکا در قبال پیونگ‌یانگ انتقاد می‌کنند، ژاپن از اقدام واشنگتن مبنی بر در نظر گرفتن تمام گزینه‌ها علیه کره‌شمالی استقبال کرده است.

تومومی اینادا، وزید دفاع ژاپن امروز یکشنبه طی اظهاراتی از اقدامات واشنگتن در واکنش به آزمایش اخیر موشکی کره‌شمالی حمایت و هم‌چنین بر تمایل توکیو جهت افزایش همکاری‌های امنیتی با آمریکا تاکید کرد.

اینادا طی سخنرانی خود در یک کنفرانس امنیتی در سنگاپور در این باره ادامه داد: آمریکا به خوبی هم در عمل و هم در کلام نشان داده است که تمامی گزینه‌ها را در مقابل کره‌شمالی در نظر می‌گیرد. من شدیدا از چنین موضعی حمایت می‌کنم. اتحاد قدیمی ژاپن و آمریکا به صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند.

از سوی دیگر او از کشورهای اروپایی خواست تا مانند آمریکا نیروهای دریایی خود را به این منطقه اعزام کنند تا بتوانند مانع از حملات احتمالی پیونگ‌یانگ به همسایگانش شوند.

وزیر دفاع ژاپن هم‌چنین خواهان اجرای جامع و کامل قطعنامه‌های سازمان ملل علیه برنامه آزمایش تسلیحاتی پیونگ‌یانگ شد. هم‌زمان در این کنفرانس، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا از کره‌شمالی به عنوان "خطری حاضر و واضح" و "یک تهدید نظامی" یاد کرد.

ماتیس در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله پیشگیرانه آمریکا به کره‌شمالی خاطرنشان کرد، واشنگتن تمامی گزینه‌های جایگزین را در این مسئله امتحان می‌کند تا بتواند مانع از گسترش بلندپروازی‌های هسته‌ای پیونگ‌یانگ شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود برآمریکا،اگرآمریکا در خاورمیانه حضورنداشته باشد ،خاورمیانه امنیت نخواهدداشت،ترامپ،دوستت دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج