۵۴۴۷۰۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ناتالی پورتمن جلوی دوربین «نابودی»

کمپانی پاراموند (Paramount Pictures) داستان علمی تخیلی دیگری را به فیلم تبدیل می‌کند. در این فیلم بازیگران باسابقه‌ی هایوود مقابل دوربین کارگردان تازه‌کار می‌روند.

وب سایت فیلم نت نیوز: کمپانی پاراموند (Paramount Pictures) داستان علمی تخیلی دیگری را به فیلم تبدیل می‌کند. در این فیلم بازیگران باسابقه‌ی هایوود مقابل دوربین کارگردان تازه‌کار می‌روند.

کمپانی پارامود پیکچر قصد دارد فیلم علمی‌تخیلی دیگری به نام نابودی (Annihilation) را با اقتباس از رمان جف وندرمیر بسازد. الکس گارلند گزینه‌ی اول کمپانی برای نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی فیلم است.
ناتالی پورتمن جلوی دوربین «نابودی»

اولین تجربه‌ی کارگردانی گارلند فیلم فراماشین (Ex Machina) در سال ۲۰۱۵ بود که نامزدی بهترین فیلم‌نامه را برای او به همراه داشت. بیشتر فعالیت حرفه‌ای او به نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی گذشته، با این وجود موفقیت در ساخت اولین فیلمش اعتماد کمپانی پاراموند را برای هدایت نابودی به همراه داشت. با وجود اینکه فیلم‌نامه باید اقتباسی از رمان نابودی باشد اما گارلند در این مورد گفت: «فضای فیلم سوررئال‌تر است و چند لوکیشن به آن اضافه کرده‌ام. پایان فیلم با رمان متفاوت است و قرار است شما را شگفت‌زده کند.»

داستان کتاب «نابودی» حول موضوع محیط زیست می‌چرخد و دانشمندانی که درصدد یافتن منشاء برخی از مشکلات هستند و حوادثی که در این مسیر پیش روی آنها و خانواده‌های آنهاست اما در فیلم با همسر یک زیست‌شناس با بازی ناتالی پورتمن همراه می‌شویم که به همراه تیمی از دانشمندان، به قصد یافتن همسرش به منطقه‌ای پرخطر سفر می‌کند.

ناتالی پورتمن، برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن برای قوی سیاه در این فیلم با جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، و تسا تامپسون هم‌بازی می‌شود.

با وجود اینکه کمپا‌نی پاراموند با وندرمیر، نویسنده‌ی رمان در سال ۲۰۱۳ قرار دادبست و در سال ۲۰۱۴ نوشتن فیلم‌نامه و هدایت بازیگران را به گارلند انگلیسی‌تبار سپرد به‌جز پاییز ۲۰۱۸ جزئیات دیگری از اکران فیلم منتشر نکرده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج