اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۴۷۹۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

تجمع معلمان حق‌ التدریس مقابل مجلس

صبح امروز، جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریسی از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

خبرگزاری مهر: صبح امروز، جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریسی از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

بیش از هزار نفر از معلمان قراردادی وزارت آموزش و پرورش با تجمع در جلوی درب اصلی مجلس شورای اسلامی خواهان پیگیری مطالبات خود شدند.

تجمع کنندگان با شعارهایی همچون «۳۰هزار حق‌التدریس؛ استخدام استخدام» و «دولت منتخب؛ حمایت حمایت» خواهان استخدام شدن خود پس از سال‌ها سابقه کاری شده‌اند.

معترضان همچنین از دست‌اندرکاران کمیسیون آموزش و تحقیقات خواستند، تا برای لغو آزمون استخدامی معلمانی که سال‌ها سابقهٔ کاری دارند، اقدام کنند.

همچنین جمعی از معلمان نهضت سوادآموزی نیز در تجمعی مشابه خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی خود و تغییر شیوه پرداخت دستمزدشان شدند.

چند تن از این افراد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از سال ۹۱ تاکنون حق بیمه آنها واریز نشده، گفتند: مسئولان هیچ توضیحی در این رابطه به ما نمی‌دهند.

از جمله مشکلات دیگر معلمان نهضت سوادآموزی که در این تجمع به آن اشاره شد، نحوه پرداخت حقوق به آنهاست که بر اساس قبولی هر سواد آموز است. تجمع‌کنندگان خواهان اصلاح این روش بودند.

یکی از معلمین ساکن ساری در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: پس از کلی تلاش برای دانش آموختن یک فرد ۴۹ساله و صرف انرژی برای آن، سوادآموز به دلیل فصل شالیرازی، در امتحان شرکت نمی‌کند و در نهایت این ما هستیم که ضرر می‌کنیم. یا مثلاً سوادآموزی که مادری ست دارای چند فرزند در فصل امتحانات به دلیل بیماری فرزندش در امتحان شرکت نمی‌کند و درآخر دستمزدی به ما پرداخته نمی‌شود.

گفتنی است؛ در این ۲ تجمع معلمانی از استان‌های البرز، قم، خراسان‌رضوی، تهران، مازنداران، خوزستان، قزوین و برخی استان‌های دیگر کشور نیز حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما استاد دانشگاه حق التدریسیم صدامون درنمیاد با مدرک دکترا! اینا با یه لیسانس چه توقعا دارن! استخدام؟!!!!

    • بدون نام

      خیلی زشته، پول معلمهارو بدن دیگه

    • بدون نام

      عزیز دلم منم دکترای حق التدریس پیام نورم از ۱۳۸۷تاکنون بدون حتی یک ساعت بیمه!!!....حق گرفتنی اه و آفرین به غیرت معلمین حق التدریس و افسوس به حال هزاران حق التدریس دانشگاه مثله من و شما که با مدرک دکترا نشستیم که بهمون اینهمه ظلم بشه!!!
      خدایا به حق این روزهای عزیز التماس اندکی غیرت حق التدریسان وزارت علوم
      و بیداری مسولان در خواب این وزارت خانه!!!

    • بدون نام

      پول هست اختلاس گرها بدزدند ولی پول نیست حق این معلمای بدبختو بدن،داداش من همه قسطاش عقب افتاده باهزینه گرون سه تا دختر ومستاجری پولشو نمیدن گره ای از مشکلاتش واشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج