۵۴۵۰۷۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

تویسرکان؛ نامزد دریافت نشان جغرافیایی

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: شهرستان تویسرکان برای دریافت نشان جغرافیایی پیشنهاد شده و تا شهریور ماه نتیجه آن مشخص می شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: شهرستان تویسرکان برای دریافت نشان جغرافیایی پیشنهاد شده و تا شهریور ماه نتیجه آن مشخص می شود.

زهرا احمدی پور بعدازظهر سه شنبه ١۶ خرداد در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار کرد: دولت دوازدهم برآمده از رای و عقلانیت مردم است و این موضوع مسئولیت دولت دوازدهم را سخت تر می کند.

وی از برگزاری رویداد جهانی پایتخت اسلامی ایران در سال ۲۰۱۸ خبر داد و تصریح کرد: سه استان برای این میزبانی پیشنهاد شده اند که امیدواریم این افتخار نصیب استان همدان شود.

وی در ادامه از فرمانداران شهرستان های استان همدان خواست تا در معرفی ظرفیت ها و فرصت های شهرستان تابعه خود تمام تلاش خود را داشته باشند و عنوان کرد: فرمانداران با معرفی توانمندی های شهرستان خود می توانند حمایت سازمان میراث را جذب کنند به طوریکه شهرستان تویسرکان برای دریافت نشان جغرافیایی پیشنهاد شده و تا شهریور ماه نتیجه آن مشخص می شود.

وی با اشاره به گفتمان های اقتصاد مقاومتی که در سال ۹۵ صورت گرفته است بیان کرد: سال ۹۶سال به ثمر رسیدن نتایج جلسات و مصوبات سال قبل است و با ابلاغ تاکید دولت به دستگاه ها در واگذاری های پروژه های دولتی به بخش خصوصی و نتایج برش های استانی تعیین شده را به قرارگاه اعلام خواهی کرد.

احمدی پور در ادامه برنامه ریزی های استان همدان برای صنعت گردشگری را بیان کرد و گفت: گردشگری به عنوان محور توسعه استان همدان مطرح شده و لزوم تکمیل پرونده های آثار برجا مانده از گذشته و ارائه به یونسکو برای ثبت جهانی باید انجام شود.

وی به پروژه های نیمه تمام هتل های متعدد در همدان اشاره کرد و یادآور شد: استان را باید به عنوان مقصد گردشگری حفظ کنیم و تورهایی را که به مقصد همدان و کرمانشاه می آمدند و همدان از آن غافل شده است را دوباره احیا و تقویت کنیم.

معاون رئیس جمهور برنامه ریزی نوروز ۹۶ و تعیین شعارهای هر استان و عملکرد بر اساس آن را بیان داشت و افزود: باید اولویت ها در توسعه صنعت گردشگری در نظر گرفته شود.

احمدی پور برنامه ریزی برای حضور صنعتگران در نمایشگاههای منطقه ای و بین المللی را به عنوان یکی از شیوه های جذب گردشگر معرفی کرد و گفت: توجه و تقویت حضور در نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی و آموزش و حمایت از صنعتگران و نیز ارتقاء کیفیت آثار و توجه به بسته بندی محصولات به منظور حضور در بازار های جهانی و افزایش صادرات باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی صنعتگران صنایع دستی را به عنوان سرمایه های این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: انتظار ما در سال ۹۶ این است که در اشتغال و تولید با رویکرد صادرات وارد شویم که افزایش کیفیت لازمه آن است.

وی همچنین به برش های زمانی و منطقه ای استان در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ باید ۷۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم و با توسعه ابعاد گردشگری استان به سایر استانهای کشور باید زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج