۵۴۵۸۷۱
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

کاسبان یک فاجعه تروریستی؛

خون های جاری شده در پارلمان را سیاسی نکنید

واقعا می‌شود باور کرد کسانی که در میانه آتش و خون پارلمان به فکر منافع سیاسی خود و جبران شکست در انتخابات هستند، آیا غم مردم و امنیت را دارند.

عصر ایران: تهران در استرس بود. مردم نگران وضعیت پارلمان بودند. تروریست‌های داعش به دنبال ناامن کردن کشور بودند. نیروهای رشید امنیتی به دنبال خاموش کردن فتنه داعش در پارلمان بودند. رسانه‌ها به دنبال پوشش این حادثه بودند تا رسالت اطلاع رسانی خود را انجام بدهند.

در این میان عده‌ای آب را گل آلود دیدند. دیدند فرصت مناسبی است تا از رقبای خود انتقام بگیرند. آنها که دلخور از پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ۹۶ بودند به طعنه گفتند که "روحانی پاسخ گوی این حادثه باشد - حالا ظریف را بفرستد با داعشی‌ها مذاکره کند. حالا روحانی به مجلس برود و به تروریست‌ها لبخند بزند."

برخی دیگر نشستند و این حادثه را از دستاوردهای برجام نامیدند. گفتند برجام، تحریم‌ها را برنداشت اما تروریست را به کشور آورد.

شاید باورش برای شما و ما ساخت باشد که در جامعه امروز ایران هستند افرادی که از غم مردم برای خود نان درست می‌کنند.

واقعا می‌شود باور کرد کسانی که در میانه آتش و خون پارلمان به فکر منافع سیاسی خود و جبران شکست در انتخابات هستند، آیا غم مردم و امنیت را دارند.

برای مردم ایران قاسم سلیمانی و محمد جواد ظریف دو بال اقتدار کشور هستند. یکی در میدان نبرد اقتدار را برای ایران به ارمغان می‌آورد یکی پای میز مذاکره. تصور اینکه کشور بدون یکی از این بال‌ها بتواند به امنیت و اقتدار برسد یک اشتباه بزرگ و استراتژیک است. هر جریانی بخواهد یکی از این بال‌ها را از مردم بگیرد قطعا به کشور و ملت خیانت کرده است. چه اصول‌گرا چه اصلاح طلب.

در زمان‌های نه چندان دور وقتی برای کشور مشکلی ایجاد می‌شد. جریان‌های سیاسی دست به دست هم سعی می‌کردند بحران را از سر کشور دور کنند. بحران برای ایران بود نه اصول‌گرایان و اصلاح طلبان. امروز اما داستان، داستان منافع سیاسی است. منافع سیاسی به طرز عجیبی در کشور جای منافع ملی را گرفته است.

البته به این رفتار عادت کرده‌ایم. در معدن گلستان هم این رفتار را تجربه کرده بودیم. ۳۳ نفر در زیر زمین محبوس شده‌ بودند و عده‌ای در روی زمین به این فکر می‌کردند در فضای انتخابات چگونه می‌شود از این حادثه برای تخریب رقیب استفاده کرد.

در زمان دفاع مقدس در حالی که مردم درگیر جنگ بودند. عده‌ای از نمد مشکلات اقتصادی جنگ برای خود کلاه درست کردند. در حالی که تامین کالاهای اساسی به سختی صورت می‌گرفت این عده دست به احتکار می‌زدند. آنها به دنبال کاسبی خود از جنگ بودند. حالا عده ای سی سال بعد از جنگ، به دنبال کاسبی خود از حادثه تروریستی تهران هستند. در زمان جنگ کاسبی اقتصادی بود و حالا کاسبی سیاسی.

ایرانی‌ها این روزها به خوبی درک می‌کنند چه کسانی به فکر مردم هستند و چه کسانی می‌خواهند از مشکلات مردم برای خود کاخ قدرت بسازند. بگذاریم حداقل خون جاری شده در پارلمان سرخ بماند و به رنگ سیاست آلوده نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر کس به اندازه شعور و سوادش اظهار نظر میکنه.
      اونا هم مثل داعشی ها شستشوی مغزی هستن عقلشون بیشتر از این قد نمیده.

    • بدون نام

      چقدر کارشناسانه این موضوع راتفسیر کردید! احسنت
      زنده بادایران و ایرانی

    • بدون نام

      نه واقعا آقای کرباسچی کاش میرفت باهاشون مذاکره میکرد ایشون که راه حل سوریه رو مذاکره اعلام کرده بودند و از مدافعان حرم انتقاد میکردند خوب یا علی بفرما مذاکره کن شاید از خر شیطون پیاده میشدن

    • بدون نام

      عصر ايران!
      دمت گرررررررم

    • بدون نام

      خودت الان سیاسی ترش کردی که

    • بدون نام

      هنوز برخی عقده شکست در انتخابات را در دل دارند انتخابات تمام شد لطفا به فکر وحدت و انسجام ملی باشید

    • محمد

      در زمان جنگ اگر اقتدار مهندس میر حسین موسوی نخست وزیر و ریاست جمهوری آقای خامنه ای نبود مملکت ایران در مقابل چپاول گران بخوبی اداره نمی شد

    • محمدرضا بختیار

      رنگ سیاست چه رنگی هستش سیاست چیه؟ سیاست تفکری است برای نظامند کردن یک چهارچوب و یا اندیشه رفتاری انسانها با هم :مزخرفات و خضعولات که در مورد سیاست می گویند را هرگز باور نکنید و این استعارات و کنایه ها و ابهامات همگی برچسب زدن به این مقوله ذاتی و گستره وسیع دانش های انسانی است سیاست در تک تک افراد وجود داردو زمانی به زوال می رود که در کنار قدرت و مانور قدرت قرار گیرد اگر سیاست را در ابقای قدرت در کار گیرند قدرت با محو آن به جای آن می نشیند پس اگر سیاسی هستیداول تعریف سیاست را بدانیدبعد رنگ وانواع بر چسب به آن بزنید سیاست ذاتی است چرا خدا دیگر پیامبر برای ما نفرستاد جواب می گویند به موجب حالا هرچی اینجا همان سیاست خداوند و اندیشه نظامند حق تعالی رو شده است پس سیاست در پس رنگ و دین و مذهب و فرهنگ و مرز و کره و سیاره نمی گنجد

    • بدون نام

      هر کس تا یک حدی میفهمه , کاسبان تحریم چوب حراج به ملت میزنند تا برای خود کاخی بسازند

    • بدون نام

      کسهای که این حرفو میزنند اصلا شعور ندارن فاقد عقلا مر موزند

    • بدون نام

      برخی در داخل که دنبال منافع شخصی خود هستند طوری برخورد می کنند با این حادثه تروریستی که ادم می گوید صد رحمت به داعش که غریبه هست و با عنادی که دارد فقط قصد کشتن دارد تا اینکه برخی خودیهای مدعی ایرانی بودن دارند بر اساس منافع شخصی و عقده های چندین ساله خودشان را اینطور بیرون بریزند و از خونهای ریخته شده نردبان ترقی درست کنند و کشور را با بی تدبیری به مرز تفرقه و نابودی بکشانند
      منافع شخصی به چه قیمت ؟

    • بدون نام

      عزت ایران رو نابود نکنید ،اگر. ایرانی جماعت میخواست بپیونده به پاشه قبلا چنین کار کثیفی رو انجام میداد ،اینان افراد مزدور بودند و بس ولاغیر ،

    • بینام

      شرم باد بر خائن وطن فروش ؟ اینها که دنبال تخریب روحانی وظریف هستند از داعش بدترند زنده باد روحانی عزیز وزنده باد سردار قاسم سلیمانی

    • بدون نام

      واقعا هیچ کس به فکر هموطنان عزیز ما که به خاک خون کشیده شدن نیست .حداقل این عزیزان دفن میکردید بعد به فکر کوبیدن هم میتفتادید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج