۵۴۵۹۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترقی: عامل اين عمليات کور و بي‌هدف، منافقين با هماهنگي داعش است

حميدرضا ترقي؛ عضو شوراي مرکزي و معاون بين‌الملل حزب مؤتلفه در روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: حملات تروريستي روز گذشته کور و سطحي بود. دليل اين ادعا هدف قراردادن افراد عادي و تلاش براي تحت‌تأثير قراردادن رسانه‌ها و اخبار است.

حميدرضا ترقي؛ عضو شوراي مرکزي و معاون بين‌الملل حزب مؤتلفه در روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: حملات تروريستي روز گذشته کور و سطحي بود. دليل اين ادعا هدف قراردادن افراد عادي و تلاش براي تحت‌تأثير قراردادن رسانه‌ها و اخبار است.
تيراندازي به سمت مردم کاري فاقد طراحي و برنامه‌ريزي است. اگر در کشورهاي ديگر به‌ويژه کشورهاي همسايه ما و حتي بعضي از کشورهاي اروپايي که ادعاي داشتن بهترين تيم‌هاي امنيتي و عملياتي ويژه ضدتروريسم را دارند اين اتفاق مي‌افتاد، مي‌توانست مانند عمليا‌ت‌هايي که نظيرش را در اين چند سال گذشته در قلب اروپا ديديم، تلفاتی سنگين دربر داشته باشد اما اينجاست که مردم و مسئولان ما به اين موضوع بيشتر توجه خواهند کرد و بيشتر تأييد خواهد شد که نيروهاي امنيتي و ضدتروريسم کشورمان بسيار هوشيار و به‌موقع اين اتفاقات را از بدو ورود کنترل کرده و بيشتر آنها را در نطفه خفه مي‌کنند و حتي اتفاق‌هايي مانند اين را به خاطر تيم‌هاي ويژه عملياتي و هوشياري کاملي که دارند، با کمترين تلفات به پايان مي‌رسانند.
اين عمليات زماني اتفاق افتاد که تهديدات عربستان قبل از سفر ترامپ در مصاحبه‌اي نسبت به ايران علني شد و آنها وعده دادند که ناامني را به داخل مرزهاي ايران مي‌کشانند. اتفاق ديگر سفر ترامپ به عربستان و عقد قرارداد تسليحاتي سنگين و نقشه‌ها و هماهنگي‌هايي است که بين تيم‌هاي تروريستي آنها و صهيونيست‌ها و به‌ويژه منافقين چه در خارج و چه باقي‌مانده آنها در داخل ايران بود. آنها براي اثبات حرف‌هاي پوشالي خود خواستند هرطور که شده عملياتي را هرچند کور و بي‌هدف در داخل خاک ايران انجام دهند و براي آنها کيفيت کار اصلا مطرح نبوده و نيروهاي عملياتي ويژه امنيتي ما مي‌توان گفت مجال کيفيت اين عمليات را از آنها گرفته بودند.
هدف اصلي آنها انعکاس خبري اين اتفاق در رسانه‌هاي بين‌المللي بود، به‌ويژه رسانه‌هايي که منتظر چنين فرصتي بودند تا عناد خود با نظام جمهوري‌اسلامي ايران و مردم ايران را بيش از اين نمايان کنند. آنها با شبکه‌هاي سعودي و صهيونيستي هماهنگ بودند تا به بازتاب و بزرگ‌نمايي هرچه بيشتر اين عمليات دست بزنند و از همه مهم‌تر اينکه، بتوانند ايران را هم مثل ساير کشورهاي منطقه ناامن جلوه دهند.
عامل اين عمليات کور و بي‌هدف منافقين و عوامل داخلي‌شان، با هماهنگي داعش است. فيلمي که از تروريست‌ها پخش شد، در آن داراي لهجه ليبيايي و تونسي بوده‌اند و در صورت صحت اين موضوع، اينکه توانسته باشند افرادي را از بيرون به داخل خاک ايران گسيل کنند، موضوع مهمي است که در بازجويي‌هايي که از عوامل داخلي و دستگيرشدگان اين حادثه خواهد شد، عوامل آنها در داخل از بين خواهند رفت.
از سوی دیگر آنها مي‌خواهند سپاه قدس را توسط رسانه‌هاي خود هدف قرار داده و تحت فشار قرار دهند زيرا سپاه قدس توانسته هزاران کيلومتر دورتر از مرزهاي ايران، جلوي تروريست‌ها ايستادگي کرده و آنها را در همه جبهه‌ها با شکست مواجه کند.
بعد از انقلاب شکوهمند اسلامي، به‌طور مثال پس از انفجاري که در نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبري اتفاق افتاد، ايشان پشت تريبون برگشتند و خطبه خود را ادامه دادند. کشور ما به‌دليل تجربه زيادي که در دهه اول انقلاب اسلامي از اين دست اتفاق‌ها دارد، داراي نيروهاي امنيتي هوشيار و قوي است که تحرکات کامل دشمن را تحت نظر داشته و با عمليات‌هاي پيشگيرانه، جلوي اين نوع عمليات‌ها را که به‌ويژه در سه سال گذشته در کشورهاي همجوار ما انجام شده و با نقشه‌ها و هزينه‌هاي زياد قرار بوده به داخل خاک ما کشيده شود، گرفته‌اند. در چنين شرايطي همدلي و وحدت، مهم‌ترين عاملي است که ما بايد براي شناخت دشمن واقعي، آن را حفظ کنيم.
مقام معظم رهبري در ماه‌هاي اخير تذکرات و هشدارهاي لازم را به صورت مکرر در سخنراني‌هايشان براي شناخت دشمن واقعي داده‌اند. مسئولان ما در هر سمت و هر جايگاهي که قرار دارند نبايد مسئله امنيت کشور را به شوخي بگيرند و جملاتي را مطرح کنند که دشمن را جري کند و به او جرأت بدهد.
بايد از هرگونه تضعيف نيروهاي امنيتي و نظامي در رسانه‌ها و سايت‌ها و مصاحبه‌ها به‌ويژه در چنين شرايطي پرهيز کرد. مردم ايران مثل هميشه با هوشياري کامل به‌ويژه در چنين شرايطي بايد همکاري کامل را با نيروهاي امنيتي داشته باشند. در اين گونه عمليات‌ها که اقدام دشمن بي‌هدف است مردم بايد به‌جاي کنجکاوي، از آن محل دور شوند و ميدان را به نيروهاي امنيتي بسپارند زيرا دشمن مي‌تواند از اين تجمع مردم به نفع اقدامات کور و بي‌هدف خود استفاده کند و آنها را هدف قرار دهد.
چون در کشور ما امنيت کامل به لطف رهنمودهاي مقام معظم رهبري و هوشياري نيروهاي امنيتي، نظامي و اطلاعاتي وجود دارد؛ لذا يک نفر هم نبايد به اين صورت در چنين عمليات‌هاي کورکورانه‌اي کشته بشود زيرا آنها منتظر چنين اتفاقاتي هستند که بتوانند در رسانه‌هاي خود آن را به شکل ويژه‌اي بزرگ‌نمايي بکنند زيرا در کشور ما امنيت کامل در‌اين‌زمينه وجود دارد و اين براي دشمنانمان دردناک است.
تغيير لباس دشمن با لباس و آرايش زنانه نشانه ضعف آنها در اجراي عمليات‌هاي نظامي در داخل خاک ايران است. آنها اين روش را به کار مي‌بندند زيرا از هيچ راهي جز فريب ظاهري نمي‌توانند استفاده کنند. از آنجا که احترام به زنان و ويژگي آنها براي مسئولان ما مورد احترام است، تروريست‌ها از اين فرصت استفاده کرده تا هم بدبيني نسبت به حجاب کامل را ترويج کنند و هم اين را يک ضعف جلوه بدهند. اکنون که راه‌هاي درگيري مستقيم به روي آنها بسته است، استفاده از لباس زنانه، تنها راه آنها بوده که در گذشته نيز نمونه آن را به صورت فرار بني‌صدر از ايران و فرار افراد داعش در لباس زنانه در مواقعي که در محاصره قرار مي‌گرفتند به همراه مردم عادي مي‌توان مثال زد که اين نشانه ضعف آنها در رودررويي مستقيم و عملياتي با نيروهاي نظامي و اطلاعاتي ما‌ست.

حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس بعد از عمليات تروريستي در صحن علني مجلس و حضور سيدحسن خميني در مرقد امام خميني(ره) نشانه اقتدار مسئولان و شجاعت آنها، امنيت و اطمينان مسئولان ارشد نظام به نيروهاي امنيتي، نظامي و اطلاعاتي کشوراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج